لاغری-با-لیپوماتیک

لیپوماتیک بهتر است یا اولتراسونیک کویتیشن !

Image result for ‫لیپوماتیک‬‎

لیپوماتیک نوعی دستگاه ساکشن جدید است که برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست از آن استفاده می شود.

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیپوماتیک بسیار دقیق و فوق العاده عمل می کند.  که به طور کلی لیپوماتیک را از لیپوساکشن جدا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپوماتیک یکی از جدید ترین متد ها و فن آوری نوینی در کاهش چربی های بدن است.  نتایج حاصل از لیپوماتیک  در مقایسه با سایر روش ها  م لیپوماتیک مؤثر تر ، بی خطر تر و بدون عوارض جانبی می باشد. این روش نتایج عالی به دنبال دارد.

لیپوماتیک روشی بدون درد، غیر جراحی و غیر تهاجمی است که  با بی حسی موضعی انجام می شود. در روش لیپوماتیک حجم زیادی از سلول های چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شوند. روش لیپوماتیک با کمترین تورم و کبودی انجام می شود. تخلیه چربی های موضعی زیر پوست توسط دستگاه لیپوماتیک بدون درد و بدون خطر ایجاد آمبولی انجام می شود.

پس از انجام پروسه درمانی توسط دستگاه لیپوماتیک بیماران می توانند نتایج کاهش چربی را در همان لحظه مشاهده کنند.   نتایج نهایی لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های بدن در حدود سه ماه پس از انجام پروسه درمانی قابل  مشاهده می باشند .  همچنین بیماران  می توانند بلافاصله پس از انجام لیپوماتیک   به فعالیت های عادی خود ادامه دهند . علاوه بر این، لیپوماتیک در از بین بردن سلولیت و سفت کردن پوست  نیز مؤثر می باشد.

Image result for ‫لیپوماتیک‬‎

در روش لیپوماتیک ، دستگاه با استفاده از دو نوع موج به نام اینفراسونیک و ارتعاش و نوسان می تواند سلول های چربی را  از جایی که به  همدیگر متصل هستند جدا کند ، همچنین بدون اینکه سلول های چربی را تخریب کند ، سلول های بافت چربی را سالم با ساکشن از زیر پوست خارج می نماید.

به همین دلیل از سلول های خارج شده چربی توسط دستگاه لیپوماتیک می توان مجدداً به عنوان فیلر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نمود. این چربی پس از تزریق به مراتب دوام بیشتر و تورم کمتری را به عنوان فیلتر دارا می باشد و در مقایسه با چربی هایی که توسط ساکشن برای حجیم سازی استفاده می شود ، سالم تر می باشد.

عوارض لیپوماتیک

با اینکه عمل لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها کم خطرتر و استاندارد تر است اما ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد که خوشبختانه این عوارض جزئی و قابل پیشگیری می باشند.

عوارض جانبی لیپوماتیک شامل موارد زیر می باشد:

  • حساسیت به لیدوکائین : این مشکل در کسانی که سابقه حساسیت به این ماده یا مواد مشابه را داشته اند، قابل تشخیص و پیشگیری می باشد .
  • احتمال خونریزی و کبودی در کسانی که داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین ، وارفارین و غیره مصرف می کنند. که با توجه به نوع دارو می باید از چند روز پیش از لیپوماتیک مصرف دارو را متوقف کرد.
  • عفونت درمحل منافذ . لیپوماتیک با رعایت کامل استرلیتی در کلینیک انجام می شود.  به همین دلیل احتمال عفونت اندک است.  مگر در صورتی که بیمار از قبل  دچار بیماری های مزمن و بیماری های  سیستم ایمنی مانند دیابت شدید ، یا لوپوس پیشرفته و غیره بوده باشد.  و یا از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی مانند کورتون و یا داروهای ضد سرطان استفاده نماید.

مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها

Related image

 

  • در روش لیپوماتیک برخلاف روش لیپوساکشن که در آن چربی ها به صورت گلوله زیر پوست جمع می شود، نحوه ی پخش چربی ها یکسان است.
  • احتمال عفونت در لیپوماتیک بسیار کم تر است.
  • احتمال آمبولی چربی نسبت به روش های دیگر بسیار کم می باشد. و تا کنون گزارش نشده است.
  • بعد از انجام لیپوماتیک فرد حت درمان بلافاصله به منزل بر می گردد و نیازی به بستری شدن نیست.
  • خستگی ، بی حالی و کوفتگی بعد از لیپوماتیک نسبت به سایر روش های ساکشن بسیار کم تر است.
  • روش های دیگر اگر فقط با بی حسی موضعی انجام شود احتمالاً بیمار درد و ناراحتی بسیار زیادی را حس می کند.  در حالی که در لیپوماتیک فقط با استفاده از یک بی حسی موضعی ساده بیمار دیگر هیچ دردی را احساس  نخواهد کرد.
  • تورم و ترشحات پس از عمل در این روش کمتر است و ترشح از ناحیه ساکشن فقط 36 ساعت طول می کشد ، در صورتیکه در روش های دیگر طولانی تر است.

اولتراسونیک کویتیشن چیست؟

Image result for ‫اولتراسونیک کویتیشن‬‎

اولتراسونیک کویتیشن یک روش نسبتاً جدید جراحی است که  برای کاهش چربی های موضعی، شکستن وسلول های چربی انجام می شود. انجام این روش به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری است .

اولتراسونیک کویتیشن روشی بی خطر و غیر جراحی و همچنین  بدون بیهوشی محسوب می شود ، اولتراسونیک کویتیشن روشی غیر تهاجمی (بدون برش، زخم ) است و بیمار قبل و بعد از انجام جلسات درمانی می توان به زندگی عادی خود ادامه داد  .

در اغلب موارد نتایج حاصل از اولتراسونیک کویتیشن  کاملاً مشهود و سریع خواهد بود. در روش اولتراسونیک کویتیشن حداقل تورم ایجاد می شود.  اما اگر دچار تورم شدید ، بهتر است  برای مشاهده نتایج  بین یک تا سه ماه صبر کنید.

اولتراسونیک کویتیشن چگونه کار می کند؟

Image result for ‫اولتراسونیک کویتیشن‬‎

این دستگاه در فرکانس 40000 هرتز  و با سرعت فراوان  باعث لرزش سلولهای چربی می شود و این پدیده باعث ایجاد حباب های هوا در داخل و خارج سلول می گردد. در هنگام انفجار به حباب های ایجاد شده  فشاری در حدود 200 بار وارد می آید.  که این باعث فشرده شدن سلول از خارج می گردد و در داخل سلول این حباب ها باعث شکاف غشاء سلول می شوند.  تا حدی که تری گلیسرید را به گلیسرین تبدیل کرده و اسیدهای چرب آزاد را تجزیه می کند.

از طرف دیگر اگر حرکت نسبی با مشخصات فوق میان دو سطح جامد برقرار شود ازدیاد دما باعث جوش خوردن دو سطح می گردد.  این نوع  امواج صوتی می تواند سلول های چربی را بدون ایجاد هیچ گونه  آسیبی به بافت ها یا اندام های دیگر از بین ببرد.

در هرجلسه کویتیشن ، تعدادی از سلولهای چربی از بین می روند و چون تکثیر آنها غیر ممکن است ، پس از درمان با کویتیشن در صورت مؤثر بودن درمان، نتیجه ماندگار و همیشگی خواهد بود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.consumerhealthdigest.com/topical-fat-loss/lipo-cavitation.html” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.lipolondon.com/lipomatic-making-liposuction-painless” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://drmoheban.com/en/post/post_detail/17/What–is-lipomatic” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.ourbetterbodies.com/therapies/ultrasound-cavitation-houston-tx” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments