بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

پاسخ به سوالات متداول شما در خصوص لیزر موهای زائد (بخش اول)

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

از آنجایی که تعداد سوالات متداول شما عزیزان در قسمت نظرات مقالات بسیار زیاد و در مواردی مشابه بود، تصمیم گرفتیم تمامی سوالات را همراه با پاسخ در یک مطلب برای تان انتشار دهیم تا چنانچه ابهامی دارید، رفع گردد. این مطلب همچنین به شما کمک می کند که متوجه شوید آیا لیزر موهای زائد درمان مناسبی برای شما محسوب می شود یا خیر.

 

توجه!!!

اگر لیزر موهای زائد توسط یک فرد غیر متخصص و بی تجربه صورت گیرد، بسیار خطرناک خواهد بود و احتمال ایجاد سوختگی، تغییرات دائمی در رنگ پوست و اسکار بسیار بالاست. شما می توانید با مراجعه به یک مرکز معتبر و یک متخصص با تجربه تا حد بسیار زیادی از وقوع این عوارض پیشگیری کنید. پزشکی برای کار لیزر موهای زائد مناسب است که در استفاده از لیزر بسیار ماهر بوده و دانش عمیقی درباره پوست و درمان های آن داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تهران اسکین توصیه می کند اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، لیست مراکز لیزر معتبر تهران و شهرستان را در پایین صفحه ملاحظه نمایید.

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

پیش از شروع درمان لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

پیش از شروع درمان لیزر، ناحیه هدف باید پاکسازی شود. پزشک برای برخی از مراجعین از ژل بی حس کننده موضعی استفاده می کند. بی حس کردن ناحیه تحت درمان مواقعی کمک کننده است که قسمت کوچکی از بدن تحت درمان باشد یا آن ناحیه، پوست حساسی داشته باشد. استفاده از ژل بی حس کننده حدود 30 الی 60 دقیقه به طول خواهد انجامید.

 

در طول لیزر موهای زائد چه اتفاقی می افتد؟

درمان لیزر موهای زائد در اتاقی که به طور خاص برای همین منظور تعبیه شده است، صورت می گیرد. همه افرادی که در اتاق حضور دارند، در طول فرایند لیزر باید از عینک محافظ استفاده کنند. سپس هندپیس دستگاه لیزر روی سطح پوست کشیده می شود. بسیاری از مراجعین اعلام می کنند که پالس های لیزر مانند حس فرو رفتن سوزن ته گرد داغ یا کشیده شدن یک کش پول روی سطح پوست است.

دستگاه لیزر، مو را توسط تبخیر کردن از بین می برد. به همین خاطر، دود کمی از آن بر می خیزد که بوی گوگرد مانندی دارد.

مدت زمان درمان شما به اندازه محل درمان بستگی دارد. لیزر موهای زائد پشت لب چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. اما لیزر نواحی بزرگ تر، مانند کمر یا پا ممکن است بیش از 1 ساعت زمان ببرد.

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

پس از درمان لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

جهت پیشگیری از بروز عوارض احتمالی، همه مراجعین باید از پوست خود در مقابل نور خورشید محافظت کنند. پس از فرایند لیزر موهای زائد باید:

  • از قرار گیری مستقیم در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • از برنزه کردن زیر آفتاب یا تخت های سولاریوم و سایر تجهیزات برنزه کردن دیگر خودداری کنید.
  • دستور العمل های متخصص پوست خود را در خصوص مراقبل های پس از لیزر به دقت دنبال کنید.

پس از انجام لیزر موهای زائد ممکن است کمی قرمزی و تورم مشاهده کنید. این علائم اغلب به شکل آفتاب سوختگی خفیف به نظر می رسند. برای کاهش ناراحتی خود توصیه می شود از کمپرس سرد استفاده نمایید.

 

آیا لیزر موهای زائد، دوره نقاهت دارد؟

خیر. در لیزر موهای زائد هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد. پوست بلافاصله پس از درمان لیزر، قرمز و متورم خواهد شد، اما اکثر افراد پس از درمان، فعالیت های روزمره خود را از سر می گیرند.

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

پس از لیزر موهای زائد، چه وقت نتایج محرز می شوند؟

به احتمال زیاد، بلافاصله پس از درمان شاهد نتایج آن خواهید بود. با این حال، نتایج لیزر موهای زائد در افراد مختلف، متفاوت است. رنگ و ضخامت موی زائد تان، محل تحت درمان، نوع لیزر مورد استفاده و رنگ پوست تان بر نتایج لیزر تاثیر می گذارند. پس از اولین جلسه درمان، موهای زائد تان بین 10 تا 25 درصد کاهش می یابد.

اکثر افراد برای لیزر موهای زائد به 2 تا 6 جلسه درمان نیاز دارند. پس از اتمام دوره درمان، برای ماه ها یا حتی 1 سال هیچ موی زائدی در ناحیه درمان رویت نخواهید کرد. هنگامی هم که مو مجددا رشد پیدا کند، بسیار کم پشت تر و کم تر از قبل خواهد بود.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید