مهمترین نکات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد روشی است که با استفاده از آن می تواند با موهای زائد تمام بدن خود از جمله صورتتان خداحافظی کنید. ممکن است بتوانید موهای زائد بخش های دیگر بدنتان را به راحتی پنهان کنید، اما در مورد موهای زائد صورت نمی توانید چیزی را پنهان کنید. چهره شما همیشه دیده می شود و تمرکز زیادی نیز روی آن می باشد. بنابراین اجازه ندهید موهای زائد صورتتان بر روی اعتماد به نفس شما و همچنین تصور دیگران نسبت به شما تاثیر بگذارد. لیزر موهای زائد صورت دارای مزیت های زیر است:

  • به طور دائم و به شکل ایمن میزان موهای زائد صورت را کاهش می دهد.
  • باعث بهبود اعتماد به نفس می شود.
  • از بروز جوش های پوستی، تحریک پوست و موهای زیر پوستی جلوگیری می کند.

لیزر توسط سازمان FDA نیز تایید شده ست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نرمی و لطافت پوست صورت برای مردان و زنان

پوست صورت حساسترین پوست بدن است و بیشتر از قسمت های دیگر در معرض نور آفتاب قرار گرفته، به علاوه به طور مداوم از روش های حشن برای حذف موهای زائد صورت استفاده می کنیم و تمام این عوامل باعث تحریک پوست صورت می شوند.

خوشبختانه لیزر موهای زائد صورت روشی است که به شکل ایمن، موثر و به طور دائم و بدون خطرات ناشی ار شیو کردن یا نخ اصلاح، موهای زائد صورت را از بین می برد. لیزر موهای زائد صورت با هدف قرار دادن رنگدانه های تیره ی مو و از بین بردن آنها کار خود را انجام می دهد. لیزر موهای زائد صورت به سرعت انجام شده، تنها ظرف چند دقیقه، و همچنین باعث لطیف تر شدن پوست صورت می شود. به علاوه این روش کاملا غیرتهاجمی است و پس از اتمام هر جلسه می توانید به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازید.

دقت داشته باشید که حداقل یک هفته قبل و یک هفته بعد از هر جلسه لیزر موهای صورت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید، در روز جلسه صورتتان کاملا تمیز باشد و هیچ ماده آرایشی روی صورت نباشد و تا چند ساعت پس از اتمام لیزر نیز از محصولات آرایشی به جز ضد آفتاب استفاده نکنید. پوست پس از انجام لیزر کمی حساس تر می شود، بنابراین بهتر است تا چند روز پس از لیزر موهای زائد صورت از کرم ها و صابون های لایه بردار و یا اسیدی استفاده نکنید.

علاوه بر خانم ها، مردان نیز از لیزر موهای زائد صورت استفاده می کنند. مردها بیشتر این بخش ها را لیزر می کنند:

  • خط گردن (به طوری که ریش منظم شود)
  • کل ریش
  • پشت گردن

مزیت های استفاده از لیزر موهای زائد برای مردان این است که دوام بیشتری دارد، با استفاده از لیزر مردها از شیو کردن های مداوم رها می شوند و از همه مهم تر میزان موهای زیر پوستی کاهش پیدا می کند، به علاوه دچار عوارض ناشی از شیو کردن نمی شوند.

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.idealimage.com/services/laser-facial-hair-removal.php” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید