دکتر کریمیان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر کریمیان (کرمان) – بخش سوم

مطالعه بخش قبل

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

نتایج

حدودا پس از گذشت 3 جلسه لیزر موهای زائد، به طور چمشگیری می تونستم متوجه تفاوت هایی در نواحی تحت درمان بشم. با این حال، مجبور بودم برای رسیدن به نتیجه مطلوب، 6 جلسه کامل به کلینیک دکتر کریمیان برم. تعداد جلسات بستگی به این داره که شما چقدر مو در ناحیه تحت درمان تون دارید. مثلا لیزر موهای زائد زیر بغل من 7 جلسه طول کشید و تو این مدت من راحت بودم و لازم نبود کار خاصی انجام بدم. الان به صورت تک تک موی زائد زیر بغلم در میاد، اما خیلی نازک و کمرنگ هستن و به زحمت دیده میشن. دیگه هم خبری از اون سایه سیاه زیر بغل نیست. کاری که من هر 2 ماه یک بار انجام می دم اینه که از نوارهای اپیلاسیون ویت برای از بین بردن موهای کرکی زیر بغلم استفاده می کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته بدیهی ست که با داشتن 6 جلسه، لیزر موهای زائد هم می تواند یک فرایند بسیار طولانی باشه؛ چون شما مجبورید 1 یا 2 ماه بین هر جلسه صبر کنید. اما همونطور که گفتم می تونید شاهد نتایج خوبش از همون اوایل باشید؛ پس ارزشش رو داره.

الان حدود 2 سال و نیم از درمان لیزر موهای زائد من تو کلینیک دکتر کریمیان می گذره و من در پایان به اونچه که انتظارش رو داشتم رسیدم و این رو مدیون دکتر کریمیان و تجهیزات لیزر خوبشون تو کلینیک هستم.

 

خرج و مخارج لیزر موهای زائد

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

به نظر من یکی از معضلات لیزر موهای زائد، گرون بودن اونه، به ویژه اگه بخواید کل بدن تون رو درمان کنید. من برای لیزر موهای زائدم، کل پس انداز تابستونم رو صرف کردم. اما اگه باز هم به عقب برگردم همین کار رو انجام می دم، حتی اگه گرون تر تموم بشه. چون وقتی نتایجش رو می بینم، متوجه میشم که واقعا ارزشش رو داشته.

البته باید این رو هم اضافه کنم که شیو و اپیلاسیون کردن هم هزینه داره ولی چون به طور پراکنده پرداخت میشه ما متوجه نمیشیم که در تمام طول عمرمون چه هزینه هنگفتی بابتش صرف کردیم، هزینه ای که شاید خیلی بیشتر از هزینه لیزر موهای زائد شده باشه. و من حاضرم قسم بخورم که لیزر موهای زائد به صرفه تره.

لیزر موهای زائد واقعا زندگی منو تغییر داده، من خیلی با اعتماد به نفس تر از قبلم و احساس بهتری به بدن و پوست خودم پیدا کردم.

بنابراین اگه احساس می کنید خیلی پر مویید و از اصلاح و اپیلاسیون و غیره خسته شدید، چرا به لیزر موهای زائد فکر نمی کنید؟ به آینده ای فکر کنید که پوستی نرم و بدون مو دارید!

اگه تصمیم گرفتید این کار رو انجام بدید، حتما مراکز معتبری که اینجا (کلیلک کنید) براتون مشخص کردم رو انتخاب کنید و اگه مثل من تو کرمان زندگی می کنید، توصیه می کنم حتما حتما به کلینیک دکتر کریمیان مراجعه کنید.

ممنون که داستان منو تا انتها دنبال کردید…

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید