دکتر کریمیان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر کریمیان (کرمان) – بخش دوم

مطالعه بخش قبل

دکتر کریمیان
مرکز لیزر موهای زائد کرمان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر کریمیان

روزی که برای اولین بار به کلینیک دکتر کریمیان برای مشاوره مراجعه کردم، دکتر یه شرح مختصری درباره کارکرد لیزر به من داد: لیزر موهای زائد، یک راه حل بلند مدت برای رفع موهای زائد است که به طور کامل مورد آزمایش های متعدد قرار گرفته. در لیزر موهای زائد از تابش خفیف ناشی از دمای بالای دستگاه لیزر استفاده میشه. هدف لیزر، تخریب فولیکول های مو تا جایی است که مو شروع به ریزش کنه. باید ذکر کنم که لیزر موهای زائد، یک روش دائمی نیست و شما باید برای مدتی طولانی درمان لیزر را دریافت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد پاهام 6 جلسه طول کشید و بین هر جلسه 6 الی 8 هفته فاصله بود. این فاصله به خاطر اینه که چرخه رشد مو مدام تکرار میشه.

شاید تا اینجا از خودتون پرسیده باشید آیا لیزر موهای زائد، دردی هم داره؟ خوب، تا جایی که من تجربه کردم، میزان درد در قسمت های مختلف بدن، متفاوته. درمان لیزر موهای زائد من پیش از دیدن نتایج و سایر قسمت های دیگه با زیر بغل آغاز شد. راستش رو بخواید باید بگم که آره، لیزر موهای زائد زیر بغل واقعااااا دردناک بود! چون زیر بغل ناحیه خیلی حساسیه. اما وقتی که دکتر لیزر رو به اطراف زیر بغلم می کشید، هیچ دردی متوجه نمی شدم. اونجا بود که متوجه شدم مرکز زیر بغل که موهای بیشتری درش متمرکز شدن، بیشترین میزان درد رو داره. با این حال، بر خلاف اپیلاسیون که چند روز بعدش همچنان پوست تون سوزش و قرمزی داره، بعد از هر جلسه لیزر موهای زائد، احساس خوبی داشتم و هیچ کدوم از این مشکلات رو هم نداشتم. بنابراین این طور می تونم بگم که هر چی موهای زائد یک ناحیه ضخیم تر و خشن تر باشن، درد بیشتری متحمل می شید اما دردش به اندازه اپیلاسیون نیست.

معرفی بهترین مرکز لیزر موی زاید در شهر کرمان
معرفی بهترین مرکز لیزر موی زاید در شهر کرمان

توصیه می کنم قبل از این که درمان لیزر موهای زائد تون رو شروع کنید، حتما تست پچ بدید. قبل از اینکه دکتر کریمیان درمان لیزر منو شروع کنه این تست رو از من گرفت. این تست کمک می کنه که متوجه بشید آیا کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا نه و این که تا حدودی درد ناشی از اون رو تجربه می کنید و باهاش آشنا میشید. من تو جلساتی که برای لیزر موهای زائد به کلینیک دکتر کریمیان مراجعه می کردم، متوجه شدم که لیزر برای خانم های باردار مناسب نیست و منع مصرف داره. همینطور فهیمدم که دکتر درمان لیزر رو روی افرادی که پوست شون رو برنزه کردن، انجام نمیده. و خیلی تجربه های دیگه…

برای همین درمان لیزر موهای زائدم رو تو زمستان انداختم تا بتونم برای تابستون با خیال راحت پوستم رو برنزه کنم و به استخر برم. اینجوری دیگه نگران سوختگی پوستم نمی شدم.

 

ادامه داستان …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید