بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان (دکتر سعیدیان) – بخش سوم

مطالعه بخش قبل

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟

در لیزر موهای زائد، بروز یک سری عوارض بسیار شایع می باشد. این عوارض عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • سوزش. نور لیزر منجربه سوختن تمامی سلول های رنگدانه ای موجود در موها می گردد. این امر می تواند به سلول های پوست شما نیز آسیب وارد سازد. چنانچه نور، سلول های پوست را بیش از حد تحریک کند، ممکن است آسیب ببیند که در بیشتر موارد، این آسیب به صورت سوزش پوستی ایجاد می گردد.
  • قرمزی و تورم. آسیب ها شامل چندین مورد بوده که قرمزی و تورم، دو مورد از این علائم محسوب می شوند. چنانچه پوست در اثر نور قدرتمند لیزر آسیب ببیند، به دلیل جاری شدن خون زیاد به ناحیه آسیب دیده برای ترمیم، دچار قرمزی می گردد. تورم نیز محافظت طبیعی بدن در مقابل آسیب های بیشتر است؛ زیرا تورم در نتیجه تجمع بیش از حد مایعات در بافت آسیب دیده حاصل می گردد. قرمزی و تورم ممکن است جزیی باشد؛ اما گاهی نیز ممکن است به دنبال این دو عارضه، حساسیت پوستی نیز ایجاد گردد.

بروز این عوارض پس از درمان لیزر موهای زائد بسیار شایع است، اما خوشبختانه در عرض دو یا سه روز بر طرف خواهند شد. آسیب های وارد شده به پوست تان تا حدی جزیی است که بدن به سرعت آن ها را ترمیم خواهد کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمی است؟

لیزر موهای زائد یک روش دائمی محسوب نمی شود. مطالعات بالینی مبنی بر صحت دائمی بودن این روش وجود ندارد و سازمان FDA صراحتا اعلام می کند که لیزر، موهای زائد را به صورت دائمی از بین نمی برد.

شاید این موضوع قدری گیج کننده باشد اما لیزر، یک روش دائمی در کاهش موهای زائد محسوب می شود. حتما از خود می پرسید چه فرقی دارد؟ تفاوت بسیاری در “رفع دائمی موهای زائد” و “کاهش دائمی موهای زائد” وجود دارد. در حقیقت، کاهش به معنای کم شدن دائمی تعداد موهای زائد در ناحیه تحت درمان است. تنها روش رفع دائمی موهای زائد، الکترولیز می باشد.

اگرچه بسته به نوع پوست و مو، ممکن است نتیجه لیزر موهای زائد در هر فرد متفاوت باشد؛ اما گزارش شده است که لیزر قادر است تا 80% موهای زائد را کاهش دهد.

چنانچه مرکزی مدعی باشد که موهای زائد شما را برای همیشه و به طور دائم از بین خواهد برد، باید به آن ها شک کرد. زیرا در حال اطلاع رسانی غلط هستند و در واقع قصد گمراه کردن و فریب دادن شما را دارند. واضح است که نباید درمان لیزر موهای زائد خود را در چنین مرکزی انجام دهید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید