بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان (دکتر سعیدیان) – بخش دوم

مطالعه بخش قبل

 

من در طول درمان لیزر موهای زائد م در کلینیک دکتر سعیدیان که حدود 2 سال و نیم طول کشید، تجربیات زیادی به دست آوردم که مایلم اون ها رو با شما هم در میون بذارم. سوالات زیر، سوالاتی هستن که برای خود من پیش اومده بود و خانم دکتر سعیدیان با صبر و حوصله زیاد به اون ها رو پاسخ داد و ابهامات منو رفع کرد. من هم الان قصد دارم اون ها رو به شما بگم تا ابهامات تون بر طرف بشه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چند جلسه لیزر موهای زائد لازم است؟

بیشتر متخصصان بر این عقیده استوارند که برای رسیدن به نتایج مطلوب به طور میانگین، حداقل 6 جلسه لیزر نیاز است. این در حالی است که امکان دارد نتایج پس از یک جلسه هم محرز شود. اما در هر صورت، شما به 6 الی 7 جلسه نیاز دارید تا بتوانید به نتیجه نیمه دائمی کاهش موهای زائد دست یابید.

همچنین بسیار حائز اهمیت است که برنامه های درمانی را در فواصل زمانی منظم و به طور متوسط بین 4 تا 6 هفته تنظیم کنید تا موهایی که در مرحله استراحت هستند نیز فعال شوند و مورد هدف لیزر قرار گیرند. چنانچه فاصله زمانی برای مراجعه بعدی شما بسیار طولانی باشد نیز ممکن است چرخه رشد مو بهم بریزد و هیچوقت شاهد نتایج چشمگیر نباشید.

پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد ممکن است شاهد تفاوت 5 تا 20 درصدی در رشد موهای زائدتان باشد. این نتایج تا جلسه ششم به مرز 80 درصد خواهد رسید. بنابراین پیروی از برنامه درمان لیزر بسیار حائز اهمیت است.

نتایج به طور گسترده ای به عوامل مختلفی از جمله نوع پوست، نوع مو و رنگ مو بستگی دارد. و این همان چیزی است که پزشک را قادر می سازد بر این اساس شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

چرا برخی نواحی بدن به جلسات بیشتری نیاز دارند؟

مو دارای چرخه رشد است و درمان لیزر موهای زائد تنها هنگامی موثر واقع می گردد که مو در مرحله رشد به سر برد. این دوره، تنها چند هفته طول می کشد و پس از آن، مو وارد مرحله استراحت می شود که تا 24 هفته (بسته به ناحیه مورد نظر) به طول می انجامد.

به منظور از بین بردن هر چه بیشتر موهای زائد در مرحله رشدشان لازم است درمان لیزر موهای زائد را در این دوره تکرار کنید. به همین دلیل است که پس از اتمام یک دوره کامل درمان به جلسات سالانه نیاز است.

دلیل دیگر در خصوص لزوم جلسات متعدد لیزر موهای زائد، عامل هورمونی است. نواحی از قبیل پشت لب و چانه به نسبت دست و پا بیشتر تابع عوامل هورمونی هستند.این بدان معناست که این نواحی در مقایسه با دست و پا به جلسات بیشتری نیاز دارند. زیرا ممکن است به دلیل نوسانات هورمونی، مو در این نواحی کمتر یا بیشتر باشد.

اغلب پس از تغییرات هورمونی مهم بدن، نظیر بارداری یا یائسگی، فولیکول های مو به طور ناگهانی در دراز مدت فعال شده و موجب طغیان رشد موی زائد می شوند. این بدان معنا نیست که تغییرات هورمونی بر نتایج لیزر موهای زائد تاثیر گذاشته و آن را به حالت قبل باز می گرداند، بلکه بدین معناست که موهایی که هیچ گاه تحت درمان لیزر قرار نگرفته اند، ناگهان شروع به رشد می کنند.

در نهایت پزشک تان بسته به میزان موهایی که تحت تاثیر لیزر قرار گرفته اند، تعداد جلسات درمان کامل لیزر موهای زائد و همچنین جلسات سالانه را برای شما تعیین خواهد کرد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید