طرح های گوناگون ابرو برای صورت های کشیده،گرد و بیضی

انواع طراحی های ابرو چگونه است؟

چشم و ابروی زیبا

طرح های ابرو عبارتند از ابروی کمانی، ابروی زاویه دار، ابروی صاف و ابروی گرد. بزرگترین تفاوت بین طرح های مختلف ابرو مربوط به شکل آنهاست که شکل ابرو نیز تاثیر عمیقی روی چهره می گذارد.

ابروی کمانی و با قوس زیاد، دارای یک خطی است که بالاتر از سطح ابرو قرار می گیرد. این طراحی برای صورت های گرد مناسب است، زیرا می تواند صورت را کشیده تر نشان دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به هرحال برخی افراد ابروهایی با زاویه ی نرم تر و شکلی متعارفتر را می پسندند، هر چند صورت گرد داشته باشند.

ابروهای زاویه دار با زاویه ی ملایم، نوعی تعادل بین خطوط عمودی و افقی ایجاد می کند. وقتی از این طرح استفاده کنید، زوایای ابرو نیز کمتر می شوند. این طراحی مناسب صورت های بیضی شکل و کشیده است و از آنجایی که صورت های بیضی شکل تقریبا متعادل هستند، این طرح ابرو نوعی قاب برای چشم ها محسوب می شوند و نیازی به ایجاد تعادل وجود ندارد، مگر اینکه فاصله ی چشم ها خیلی کم یا خیلی زیاد باشند.

ابروهای صاف یک خط تقریبا صاف در امتداد قوس ابرو است. این قوس با باریک کردن انتهای ابرو از بالا به سمت پایین ایجاد می شود. این طرح روی صورت های کشیده مانند خطوط افقی عمل می کنند.

ابروهای گرد دارای یک قوس زنانه هستند. با ایجاد یک قوس پایین تر در این ابرو، شکل آنها طبیعی تر به نظر می رسد، در حالیکه قوس بالاتر می تواند طول چهره های کوتاه را بیشتر نشان دهد.

این طرح ابرو برای چهره هایی مناسب است که خطوط باید ملایم باشند یا به نوعی توهم افزایش طول در چهره لازم است. اگر کسی دارای چهره ای به شکل قلب باشد، ابروهای گرد می توانند صورت را کشیده تر نشان دهند که یک چهره ی قلبی شکل را کامل می کند.

ابروهای زاویه دار، دارای خطوط صاف هستند.شروع ابرو یک خط صافی را دنبال می کند که تا جایی که ابرو به قله می رسد، ادامه یافته و پس از آن دارای خط صاف رو به پایین می باشد. این طرح نیز یکی از طراحی های افقی ابرو است، بنابراین هدف آن ایجاد ارتفاع نیست، بلکه به نوعی ایجاد تعادل با ویژگی های زاویه دار است.

ابروهای خمیده، مانند ابروهای گرد، با طرح های دیگر متفاوت هستند، زیرا لبه های داخلی ابرو به سمت بالاست و قوس ابرو نیز کاملا بالاست. نوک این ابرو نیز بالاتر است که غیرطبیعی می باشد، زیرا بیشتر طراحی های ابرو دارای لبه های داخلی و خارجی هستند که کمتر با هم موازی می باشند.

این گونه ابروها برای صورت های الماسی شکل مناسب هستند، زیرا صورت را کشیده تر نشان داده و عرض آن را کم می کنند.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments