حسادت و بدبینی در رابطه زوجین

زوج خوشبخت

حسادت و پارانویا در یک رابطه

حسادت در یک رابطه باعث می شود تا شما دایم احساس خطر کنید، البته حسادت کم – هرچند ناخوشایند است- می تواند به شریکتان نشان دهد که به او اهمیت می دهید!!! با این حال، حسادت بدون کنترل و بیش از حد به هر دو طرف در رابطه آسیب می رساند و باعث نا امنی، بی اعتمادی، خستگی عاطفی و پارانویا می شود. باید بیاموزید که چگونه حسادت را کنترل و از پارانویا جلوگیری کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رقابت در زمان غارنشینی

جوری وانمود نکنید که در دنیا تنها کسی که دچار حسادت شده، شما هستید و این احساس یک حس جدید و ناشناخته است. حسادت ریشه در گذشته انسان دارد. در زمان غارنشینی، برای به دست آوردن غذا و سرپناه، نیاز به صمیمیت با شریک احساسی درک شد و از همان زمان حسادت نیز به وجود آمد. بنابراین حسادت ریشه ژنتیکی و طبیعی دارد.

تا حالا کجا بودی؟

پارانویا باعث احساس وسواس گونه در خصوص خیانت دیدن از جانب شریک احساسی است. ترس از دست دادن شریک احساسی باعث این نوع پارانویا است. “تا حالا کجا بودی” سوال اساسی در این رفتار است و در اضطراب، خشم و افسردگی به اوج می رسد.

خود کوچک بینی

اعتماد به نفس پایین باعث حسادت و پارانویا می شود.

بیایید واقع بین باشیم، هرچند که خیلی سخت و تلخ است، همیشه و همیشه فردی از شما زیباتر، جذاب تر، خوش هیکل تر، باهوش تر و با استعدادتر وجود دارد. اما، آنچه اهمیت دارد انتخاب شما به عنوان همراه از سوی شریکتان است!!! این نشان می دهد در شما خصوصیاتی وجود داشته که شریکتان شما را انتخاب کرده و دوستتان دارد. بنابراین خود را کوچک و ضعیف نبینید و این حس بد را از خود دور کنید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

با من حرف بزن

شما هیچگاه نمی توانید رابطه تان را به طور کامل از احساسات منفی حسادت و پارانویا دور نگه دارید، ولیکن می توانید در مورد همه چیز با شریک احساسی خود صحبت کنید. این کار به شما کمک می کند تا قبل از تسلط احساسات ناخوشایند، خود کنترل رابطه را به دست گیرید.

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments