در صورت نگرفتن نتیجه دلخواه از لیزر مو چه کنیم؟!

با موهای زائد خود چه کنیم؟!
با موهای زائد خود چه کنیم؟!

انتظار کشیدن پس از چندین جلسه لیزر درمانی برای دیدن نتیجه کار هیجان انگیزترین بخش فرآیند لیزر مو است. فرد زحمت بسیار می کشد، هزینه و وقت صرف می کند تا از شر موهای زائد خلاص شود، بنابراین دیدن نتیجه کار در اولین فرصت ممکن حق او محسوب می شود و کاملا قابل درک است.

اما حقیقت این است که  اگرچه در همان ابتدای کار پزشک تعداد تقریبی جلسات لیزر مو را مشخص می کند، خیلی دشوار است که بخواهیم زمان دقیق اولین تغییر محسوس در بدن را مشخص و تعیین کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آن افرادی خوش شانس و خوش اقبال اند که اولا کاندیدای مناسبس برای لیزر مو بودند، یعنی شرایط بدنی و پوست مناسبی برای انجام لیزر داشتند و هم اینکه دقت و احتیاط به خرج داده و بهترین کلینیک زیبایی را برای انجام لیزر انتخاب کردند و پس از گذشت سه جلسه تاثیر لیزر مو را بر کاهش رشد موهای زائد خود دیدند.

بسیاری از افراد دیگری نیز وجود دارند که با گذشت حتی 10 جلسه لیزر، هنوز تغییر چندانی در کاهش رشد موهای خود مشاهده نکردند.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

فردی که به لیزر موهای زائد بدن خود فکر می کند، باید این نکته را هم درنظر داشته باشد که لیزر یک پروسه درمانی است که به صبرو شکیبایی و وقت نیاز دارد و نباید توقع معجزه در همان دم را داشت.

اگر شخص یک محیط مناسب و یک کلینیک زیبایی فوق تخصصی را برای این کار انتخاب بکند، مطمئنا نتیجه اش را می بیند، هرچند که نمیتوان زمان دقیق آن را مشخص کرد.  در برخی افراد بدین گونه است که تاثیر لیزر به صورت کاهش رشد مو  یا تنک شدن مو پس از گذشت سه یا چهار جلسه ظاهر می شود، اما برخی افراد دیگر به مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا موهای زائد بدنشان به طور کامل رفع و حذف شود.

علت طولانی شدن این پروسه آن است که برخی افراد موهای ضخیم ، پرپشت و زبری دارند، در نتیجه به زمان بیشتری برای رفع کامل موهای زائد نیاز است. گاهی اوقات نیز مشکل از بی تجربگی و عدم توانمندی متخصص زیبایی یا آرایشگر است که کار لیزر درست صورت نمی گیرد.

علاوه بر این حتما باید از دستگاه لیزر مناسب و با کیفیتی استفاده کرد که متناسب با شرایط بدنی، نوع پوست و رنگ موی مراجعه کننده باشد. در صورتی که کارایی و تنظیمات دستگاه به گونه ای متفاوت است، طوری آن را تنظیم کنید که کمترین آسیب را برای فرد مراجع و بیشترین اثر را بر روی تخریب و ریشه کنی موهای زائد داشته باشد.

رفع موهای زائد
رفع موهای زائد

فردی که موهای بدن خود را لیزر می کند در نهایت نتیجه کار را می بیند هر چند که دیر باشد. افرادی که روش لیزر کردن مو برای آنها موثر واقع شده است، بعدها در خوبی دستگاه لیزر توضیح دادند که پوست نرمتر و صاف تری داشتند و دیگر از موهای زائد بر بدن آنها خبری نیست.

البته در ماه های آتی پس از انجام لیزر پزشک از مراجع درخواست می کند که برای انجاک یک سری مراحل تکمیلی و جلوگیری از رشد و برگشت موهای زائد به کلینیک مراجعه کند. خوبی لیزر مو این است که تا مدتهای طولانی موهای زائد دیگر رشد نخواهند کرد و احتیاجی به اصلاح یا وکس نیست.

اطلاع از روش های مطئن رفع موهای زائد و تحقیقات کامل در این زمینه و نیز انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پیش از شروع جلسات لیزر، از مهم ترین جنبه های این پروسه به اصلاح درمانی ست.

منبع:

http://www.hairremoval.org

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments