جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر

اگر افزایش سن یا قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید باعث چروک شدن پوست صورت شده یا جوش ها و لکه هایی روی پوست ظاهر شده است، لیزر می تواند به بهبود و جوانسازی پوست کمک کند.

لیزر لایه ای از پوست را برمی دارد. سلول های جدید پوست که در طول دوره بهبود تولید می شوند، به پوست ظاهری سفت تر و جوان تر می دهد. این فرایند به تنهایی یا با دیگر روش های زیبایی قابل انجام می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آمادگی برای بازسازی پوست با استفاده از لیزر

ابتدا با یک متخصص پوست یا جراح زیبایی مشورت کنید. اگر در اطراف دهانتان زخم یا تاول می زند، حتما به پزشک اطلاع دهید. لیزر می تواند باعث بروز مجدد مشکل شود.

اگر تصمیم گرفته اید از لیزربرای ترمیم پوست استفاده کنید، پزشک از شما می خواهد تا 10 روز قبل از جراحی داروها و مکمل هایی مانند آسپیرین، ایبوپروفن یا ویتامین E را قبل از جراحی کصرف نکنید زیرا انعقاد خون را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر سیگاری هستید، 2 هفته قبل و 2 هفته بعد از جراحی سیگار را ترک کنید، زیرا بهبودرا طولانی می کند. پیش از انجام جراحی پزشک آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد تا از عفونت های باکتریایی پیشگیری کند و اگر مستعد تاول یا زخم های سرد باشد، داروی ضد ویروسی تجویز خواهد کرد.

انتظارات شما قبل و بعد از فرایند بازسازی پوست

بازسازی پوست با استفاده از لیزر توسط یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست انجام می شود. این فرایند به طور سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری شدن نیست.پزشک ممکن است چروک های اطراف چشم، دهان یا روی پیشانی را به طور مجزا درمان کند و یا اینکه به درمان کل صورت بپردازد.

در مورد قسمت های کوچک بخش مورد نظر را با استفاده از بی حسی موضعی درمان می کند. اگر کل صورت نیاز به درمان داشته باشد شاید از بیهوشی عمومی استفاده کند.

درمان تنها بخشی از صورت حدود 30 دقیقه تا 45 دقیقه طول می کشد. درمان کل صورت بیش از 2 ساعت طول خواهد کشید. پس از انجام لیزر مناطق تحت درمان پانسمان خواهند شد و پس از 24 ساعت لازم است 4 تا 5 بار در روز این بخش ها را تمیز کرده و بر روی آنها از پماد و وازلین استفاده کنید.

التهاب بخش های درمانی پس از اتمام فرایند طبیعی است. پزشک داروهای استروئیدی تجویز خواهد کرد تا التهاب اطراف چشم ها کنترل شود. خوابیدن روی یک بالش اضافه نیز از التهاب جلوگیری خواهد کرد.

منبع:

http://www.webmd.com/beauty/laser-skin/laser-skin-resurfacing

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments