رفع افتادگی پوست به کمک لیزر ،ممکن یا غیر ممکن ؟

رفع افتادگی پوست به کمک لیزر

 

رفع افتادگی پوست به کمک لیزر توسط پرتوهای مادون قرمز صورت میگیرد که کلاژنهای زیر سطح پوست را در طی یک فرایند حرارتی وسیع ،گرم میکند .فرایند یاد شده دناتوراسیون کلاژنی را ایجاد کرده و در نهایت منجر به ساخت و شکل‌گیری کلاژنهای نوین می‌شود .
رفع افتادگی پوست با لیزر برای افرادی مناسب است که به چروک ها و افتادگی هایی در نواحی گردن روبرو شده‌اند .
این روش درمانی حدود 45 دقیقه طول می‌کشد و ممکن است از شما خواسته شود که ابتدا به طور کامل صورت خود را تمیز کنید .پیش از آغاز درمان تعدادی عکس از شما گرفته می‌شود و سپس لایه نازکی از ژل بروی صورت شما مالیده می‌شود و همانند یک فن خنک کننده ،دمای پوست را کاهش میدهد .پس از آن مجموعه‌ای از پالسهای لیزر بروی ناحیه درمانی گسیل می‌شوند و پس از آن هم از کرم‌های ویژه و کرم ضد آفتاب استفاده شده و جلسه درمانی پایان می‌یابد .به طور کلی رفع افتادگی پوست با لیزر در طی 4 تا 5 جلسه انجام میگیرد .
این امکان وجود دارد که فرد پس از پایان جلسه از لوازم ارایشی برای ناحیه درمانی مصرف نماید و یا سر کار برود .

 

نتایج حاصل از رفع افتادگی پوست به کمک لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

معمولاًنتایج بدست آمده از رفع افتادگی پوست به کمک لیزر پس از جلسه دوم و یا سوم درمان آغاز می‌شوند .فرایند کلاژن سازی هم در طی 6 ماه صورت گرفته ،بنابراین فرد پس از 6 ماه میتواند شاهد بهبود ظاهر پوست خود باشد .
به منظور کسب بهترین نتایج ممکن ،بهتر است هر سه تا چهار هفته یک بار و به تعداد 4 تا 5 بار برای درمان مراجعه کنید .جلسات درمانی تثبیت هم سالی یک بار انجام میگیرند .

 

کاندیدای مناسب رفع افتادگی پوست به کمک لیزر

 

بهترین کاندیدا برای این روش درمانی کسانی هستند که پوستی شل و افتاده در ناحیه گردن و غبغب دارند .در واقع زمانی که این افراد پوست خود را به سمت بالا می‌کشند ،پوست حالتی شل داشته و قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده است .خانمهای بین 40 تا 55 سال میتوانند از مزایای رفع افتادگی پوست به کمک لیزر بهره مند شوند .به طور کلی این فرایند درمانی نمیتواند جایگزین خوبی برای لیفت صورت باشد و اگر فردی به لیفت صورت نیاز دارد ،بهتر است از لیزر برای درمان استفاده نکند .
رفع افتادگی پوست به کمک لیزر میتواند اثر بخشی خوبی برای 80 تا 90 درصد افراد داشته باشد و فقط تعداد کمی از مراجعین ،به نتایج دلخواه خود دست نمی یابند .
سعی کنید در طی درمان از کرم‌های ضد آفتاب قوی با مرطوب کننده ها و تمیز کننده های ملایم استفاده کنید و پس از پایان درمان به راحتی میتواند به سراغ محصولات ارایشی معمول خود بروید .
رفع افتادگی پوست به کمک لیزر و بوتاکس یا فیلر

 

اگر شما میخواهید از بوتاکس و یا فیلر برای بهبود ظاهر پوست خود استفاده کنید،اصلا نگران نباشید زیرا این امکان پس از لیزر درمانی وجود دارد فقط به شما توصیه می‌شود که ابتدا لیزر درمانی را انتخاب کرده و پس از آن به مدت یک تا دو هفته صبر کرده و به سراغ بوتاکس یا فیلر بروید .فاصله زمانی بین این روش‌های درمانی با لیزر هم باید در حدود دو هفته باشد .
نگهداری از پوست پس از لیزر درمانی

 

حتماً پس از هر جلسه لیزر درمانی از کرمهای ضد آفتاب مناسب استفاده کنید و مصرف آن‌ها را ادامه دهید تا از اسیبهای پوستی بیشتر توسط نور خورشید جلوگیری نمایید .مصرف روزانه مولتی ویتامین ها باعث تغذیه پوست شما و بهبود سلامتی آن خواهد شد .
ماساژ های منظم پوستی در طی درمان هم به تحریک کلاژن سازی کمک میکنند .

 

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments