آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بی خطر است؟!

Clipart Illustration of a White Person Holding His Arms Out With

براساس آمار، بسیاری از خانم ها در طول عمر زندگی شان  موهای زیر بغل خود را در حدود صدها یا هزاران بار با تیغ یا ژیلت اصلاح می کنند. و تخمین زده می شود که در مجموع عمر یک خانم رقمی بیش از 5 میلیون تومان هزینه ایست که بابت اصلاح موهای زیر بغل توسط ژیلت هزینه می شود. شاید دانستن همین رقم کافی باشد تا قانع شوید لیزر موهای زائد زیر بغل چقدر ارزانتر از ژیلت و روش های سنتی اصلاح است.

حتی اندیشه ترک انجام این کار خسته کننده بسیار جالب توجه به نظر می رسد و ممکن است که شما تمایل داشته باشید درباره روش های جایگزین و ارزانتری چون لیزر موهای زائد زیر بغل بیشتر بدانید. اما با توجه به حساس بودن پوست زیربغل، آیا هنوز هم لیزر موهای زائد زیر بغل روشی مطمئن به شمار می آید یا خیر؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اصلاح کردن موهای زیربغل با استفاده از ژیلت موجب پر پشت شدن موهای زیربغل و افزایش رشد مو ها می گردد.
اصلاح کردن موهای زیربغل با استفاده از ژیلت موجب پر پشت شدن موهای زیربغل و افزایش رشد مو ها می گردد.

اگرچه ممکن است که لیزر موهای زائد زیربغل با کمی درد همراه باشد، اما قطعا روشی مطمئن و بی خطر برای رفع موهای زائد زیر بغل به شمار می آید. در واقع، در این روش آسیبی به پوست وارد نمی شود و تنها  به منظور سوزاندن پازک مو، دستگاه به آرامی بر روی پوست کشیده می شود و فرد مراجع درد کمی را در طول روند لیزر موهای زائد زیر بغل احساس می کند.

بدلیل آنکه زیر بغل منطقه کوچک و محدودی است، روند لیزر مو تنها ده دقیقه یا کمتر طول می کشد… به همین خاطر است که در ابتدا اغلب افراد لیزر موهای زائد زیر بغل را به لیزر نقاط دیگر بدن ترجیح می دهند.

با لیزر موهای زائد، پیازک مو ازبین رفته و از رشد بی رویه موهای زائد جلوگیری می شود. با این وجود، لیزر مو صرفا بر روی پیازک موهای در حال رشد موثر واقع می شود. بنابراین می بایست روش هایی را به کار برد و دستگاه لیزر را به گونه ای تنظیم کرد که به حذف کامل موهای زائد منتهی شود.

با وجود اینکه لیزر موهای زائد زیر بغل کاملا بی خطر و مطمئن است، عوارض جانبی را نیز بهمراه دارد، برای مثال، تورم، قرمز شدن، خارش، سوزش و یا احساس آفتاب سوختگی در قسمت تحت درمان.

انواع روش های لیزر موهای زائد بر موی مشکی موثر واقع می شود، زیرا دستگاه لیزر به خوبی بر روی رنگ دانه مشکی یا ملانین عمل می کند، اما نسبت به موهای قرمز، بلوند و خاکستری رنگ بی اثر است.

منبع:

http://health.howstuffworks.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments