کرم مناسب رفع خطوط پیشانی

چگوه از شر چین و چروک پیشانی خلاص شویم؟
چگوه از شر چین و چروک پیشانی خلاص شویم؟

خطوط پیشانی می تواند نمایانگر علائم پیری و ورود به دنیای میانسالی و کهنسالی باشد؛ این چین و چروک عمیق به صورت حالت و ظاهری خشن و ناخوشایند می دهد. بروز خطوط عمیق بر روی  پیشانی از پیامدهای طبیعی پیر شدن است و ممکن است که بر اثر استفاده مکرر از یک قیافه یا حالت چهره خاص مانند اخم کردن و ابرو درهم کشیدن افزایش پیدا کند. خطوط پیشانی که از حد فاصل میان ابروها تا برآمدگی بینی ادامه می یابند، “خط اخم” نامیده می شوند و از شایع ترین نوع خطوط پیشانی هستند. گاهی اوقات ما شاهد وجود چین و چروک عمیق در اطراف چشم ها و سرتاسر پیشانی نیز هستیم. اگرچه روش های درمانی حرفه ای چون بوتاکس برای پر کردن خطوط صورت وجود دارد، شما می توانید از انواع محصولات آرایشی موضعی برای محو کردن و از بین بردن چین و چروک عمیق صورت استفاده کنید.

کرم شب رتینول مخصوص چین و چروک عمیق صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کرم شب رتینول موثر در رفع چین و چروک پیشانی
کرم شب رتینول موثر در رفع چین و چروک پیشانی

براس مجله زیبایی Allure سال 2010، کرم شب رتینول مخصوص چین و چروک عمیق صورت جزء 10 محصول برتر مراقبت از پوست و محصولات آرایشی بهداشتی رتبه بندی شد. این کرم شب حاوی ترکیب رتینول است که از بروز نشانه های پیری جلوگیری کرده و ظاهرا در رفع خطوط صورت در مدت بسیار کوتاه (حدود یک ماه) بسیار موثر است. رتینول یک نوع ویتامین است که اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

کرم جوان کننده نوتروژنا (Neutrogena)

کرم ضد چروک، جوان کننده و پر کننده خطوط عمیق صورت؛ نوتروژنا (Neutrogena)
کرم ضد چروک، جوان کننده و پر کننده خطوط عمیق صورت؛ نوتروژنا (Neutrogena)

متخصصان پوست مجله زیبایی Elle ، کرم ضد چروک، جوان کننده و پر کننده خطوط عمیق صورت؛ نوتروژنا (Neutrogena) را یکی از موثرترین کرم های رتینوئید در کاهش خطوط پیشانی و صورت و از بین بردن تدریجی ظاهر نامناسب چین و چروک می دانند. این کرم ضد چروک حاوی ترکیبات رتینول و اسید هیالورونیک ( از مشتقات گیاهی است که اغلب به عنوان آکندگر و پر کننده خطوط صورت و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد) می باشد. بدلیل آنکه رتینول خاصیت لایه برداری دارد، در ابتدا ممکن است که پوست صورت دچار حساسیت و سوزش شود. در صورت عدم استفاده از این نوع ترکیب، بهتر است که از کرم های حاوی ترکیبات آمینو اسید پپتید استفاده کنید.

کرم از بین برنده چین و چروک دکتر برانت

کرم از بین برنده چین و چروک دکتر برانت
کرم از بین برنده چین و چروک دکتر برانت

یکی دیگر از محصولات پیشنهادی مجله زیبایی Elle، کرم ضد چروک و از بین برنده قوی خطوط صورت دکتر برانت است. بسیاری بر این باورند که در اثر استفاده مستمر از این کرم موضعی، فواصل میان خطوط پر شده و درنتیجه حجم سلولی افزایش می یابد. این محصول به منظور کاهش چشمگیر خطوط عمیق پیشانی و همچنین خطوط عمیق دور چشم ها و حد فاصل میان بینی و لب فراهم شده است.

کرم پاک کننده و جوان کننده پوست Kinerase

کرم پاک کننده و جوان کننده پوست Kinerase
کرم پاک کننده و جوان کننده پوست Kinerase

براساس رتبه بندی مجله زیبایی Allure، کرم پاک کننده و جوان کننده پوست Kinerase از برترین محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری است که بطور ویژه برای افراد دارای پوست های حساس طراحی و فراهم شده است. براساس نظرات متخصصان پوست، کرم پاک کننده و جوان کننده پوست مانند کرم رتینول عمل کرده، اما هیچگونه سوزش، خارش و حساسیت برای پوست ایجاد نمی کند. این کرم مناسب كساني  ست كه دچار آلرژى يا حساسيت نسبت به چيزى هستند و سازگار با انواع پوست است.

منبع:

http://www.livestrong.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments