تقویت کننده های پوست – کمک بیشتر به پوست

تقویت کننده ها1

آیا تاکنون در مورد تقویت کننده های پوست چیزی شنیده اید؟ این محصولات اخیرا خیلی محبوب شده اند. شاید تاکنون در مورد تقویت کننده های پروتئینی (پروتئین به شکل پودر) که به اسموتی یا میلک شیک اضافه می شوند، شنیده باشید. یا تزریق تقویت کننده ها که توسط پزشک انجام می شوند (برای ایمن سازی بدن).

تقویت کننده ی پوست نیز به روش مشابه کار می کند – به این معنا که کمکی برای پوست می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تقویت کننده چیست؟

تقویت کننده ها مایعات غلیظی هستند که می توان به یک محصول بهداشتی، مانند یک سروم یا مرطوب کننده، اضافه کرد. آنها حاوی ترکیباتی برای عمل کردن روی پوست هستند که غلظت بالایی نیز دارند. انواع مختلف تقویت کننده وجود دارد. برخی از آنها آبرسانی یا بازسازی پوست را افزایش می دهند. برخی دیگر پوست را روشن و لطیف می کنند. حتی میتوانند در برابر خورشید نیز از پوست محافظت کنند.

تقویت کننده ها در بسته بندی های کوچک عرضه می شوند، زیرا که غلیظ هستند و هر بار تنها به یک یا چند قطره از آن بیشتر نیازی ندارید.

نمونه هایی از تقویت کننده ها

تقویت کننده ها

در اینجا سه نمونه تقویت کننده ی درمالوجیکا را مشاهده می کنید که آنها را در کنار کف دست خود نگاه داشته ام تا کوچکی بطری های آنها را مشاهده کنید.

ترکیبات پیچیده ی ضدپیری – این محصولات پیچیده حاوی گروهی از ترکیبات ضدپیری هستند (شامل دو پپتید) که با یک مرطوب کننده و ماسک ترکیب شده اند یا اینکه مستقیما روی پوست استفاده می شوند. این نوع محصول فقط برای استفاده های حرفه ای می باشند و به مشتری فروخته نمی شوند. به هرحال در این مقاله این محصول را به شکا معرفی کردیم و اکنون با وجود چنین محصولی آشنا هستید.

تقویت کننده های دفاعی در برابر خورشید با SPF 30 – این تقویت کننده نوعی ضدآفتاب می باشد که می توانید آن را با مرطوب کننده ی مورد علاقه ی خود ترکیب کنید. یا اینکه می توانید از آن به تنهایی استفاده کنید و مستقیما روی پوست بزنید. به هرحال این نوع تقویت کننده برای ترکیب با دیگر محصولات ساخته شده است.

تقویت کننده ی آبرسان به پوست – این تقویت کننده به پوست رطوبت بیشتری می بخشد. این تقویت کننده ی غلیظ شده از اسید هیالورونیک، پانتنول و عصاره ی جلبک می باشد. تمام این مواد هومکتانت (آبرسان) هستند که آب را در داخل پوست حفظ می کنند.

به تازگی دکتر دنیس گراس گروهی از تقویت کننده ها را ارائه داده است. این تقویت کننده ها آبرسانی بیشتر به پوست، روشن سازی پوست و کنترل چربی صورت را انجام می دهند. ترکیبات طبق زمان پخش می شوند.

چگونگی استفاده از یک تقویت کننده

تقویت کننده ها0

مرطوب کننده ی مورد نظر خود را روی انگشت یا کف دست خود قرار دهید. استفاده از کف دست راحت تر است، اما مقدار مرطوب کننده ی بیشتری استفاده می شود. سپس 1 تا 3 قطره از تقویت کننده را به مرطوب کننده اضافه کنید و آنها را در کف دست یا روی انگشت خود با یکدیگر ترکیب کنید. سپس ترکیب را روی صورت خود استفاده کنید.

بهتر است این ترکیب را بعد از پاکسازی صورت استفاده کنید. این امر باعث می شود که مرطوب کننده خیلی راحت تر روی صورت پخش شود، همچنین نیازی به مرطوب کننده ی زیادی نخواهید داشت.

نکاتی مربوط به شبه تقویت کننده ها – آبرسانی به پوست با روغن

تقویت کننده ها3

آیا پوست شما پس از مرطوب سازی هنوز خشک است؟ اینجا راه کاری ارائه می دهیم برای مرطوب سازی پوست بدون نیاز به خرید تقویت کننده.

1 یا 2 قطره روغن به مرطوب کننده ی خود بیفزایید و آن را روی انگشت خود ترکیب کنید و سپس از آن روی صورت خود استفاده کنید. روغن ها بهترین مرطوب کننده های صورت هستند. آنها باعث لطافت و قوی سازی پوست می شوند. انواع پوست ها می توانند از روغن ها استفاده کنند، حتی پوست های چرب.

روغن ها برای صورت استفاده می شوند و نه برای بدن. روغن ها معمولا سنگین تر هستند و در نتیجه بیشتر منافذ را مسدود می کنند. روغن های متنوعی وجود دارند و برخی از آنها تنها از یک نوع گیاه ساخته می شوند. برخی دیگر ترکیبی از چند گیاه هستند.

[divider]

کلینیک فوق تخصصی پوست، لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments