رفع موهای زائد قفسه سینه در آقایان

برخی از آقایان تمایل دارند که  هرچه زودتر از شر موهای زائدی که در  ناحیه قفسه سینه شان رشد می کند، خلاص شوند. آیا شما هم جزء این دسته از آقایان هستید؟ اگر اینطور است، به راهنمایی های ما در رابطه با نحوه صحیح رفع موهای زائد توجه فرمایید.

مراحل کار

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرحله یک

 

  در ابتدا موهای زائدی که در ناحیه قفسه سینه رشد کرده است، به طور کامل اصلاح و شیو کنید. اگر شما شیوه کردن و تراشیدن موهای زائد سینه را انتخاب کرده اید، می بایست این  پروسه را هر چند وقت یکبار تکرار کنید و ممکن است که موهای زائد به طور کامل از بین نروند و به سرعت رشد دوباره داشته باشند.

مرحله دوم

اپیلاسیون

اگر مقاومت شما در برابر درد بسیار بالاست، می توانید روش استفاده از موم گیاهی و وکس کردن را انتخاب کنید. بسیاری از آقایان به واسطه درد زیادی که شیوه وکس کردن برای آنها ایجاد می کند،  از انجام آن خودداری می کنند. با این وجود بر اثر وکس کردن، پوست ناحیه قفسه سینه صاف و درخشان تر به نظر می رسد و همچنین پروسه رویش مجدد موهای زائد سینه کاهش پیدا می کند.

مرحله سوم

کرم موبر

شما می توانید از کرم های موبر با مارک های تجاری متعبر استفاده کنید. به کارگیری کرم موبر به هیچ عنوان درد و ناراحتی را برای فرد مصرف کننده ایجاد نمی کند. این روش بدین صورت که شخص مقداری از کرم موبر را بر قسمتی از سطح پوست به صورت دایره وار ماساژ دهید. سپس کرم را با آب ولرم شست و شو داده و در نهایت موی زائد از بین می رود.

مرحله چهارم

لیزر موهای زائد

اگر تمایلی به شیوه های سنتی و زمانبر ندارید، باید برای رفع موهای زائد بدن از طریق لیزر درمانی هزینه پرداخت کنید. اگر میخواهید که برای اولین بار و آخرین  به طور کامل از شر موهای زائد بدن خلاص شوید، باید به یک کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد مراجعه کنید و از آنها مشاوره بگیرید.

 مرحله پنجم

اگر نگران صافی و در خشش پوست نبوده و تنها قصد دارید که حجم و تراکم موهای زائد ناحیه سینه را کاهش دهید، موهای زائد روی سینه را با قیچی یا هر وسیله ای مانند آن کوتاه و اصلاح کنید. امروزه وسایل الکتریکی بسیار جالبی به بازار آمده است که با باتری و حتی با برق کار می کنند و تنها لازم است که دستگاه را نزدیک سطح پوست و روی موهای زائد بگیرید، موهای زائد به راحتی  و بدون درد کوتاه می شوند.

توجه توجه:

  • پس از اصلاح موهای زائد قفسه سینه، سطح پوست را با کرم مرطوب کننده خوب چرب کنید، زیرا این کار از قرمزی و التهاب پوست جلوگیری می کند.
  • اگر می خواهید که از پوستی صاف و درخشان برخوردار باشید، از روش وکس گیاهی یا یا کرم موبر استفاده کنید.

اگر هر چند وقت یکبار از لایه بردارهای گیاهی برای از بین بردن پوست های مرده صورت استفاده کنید، این کار از بروز جوش های در اثر کاربرد تیغ ریش تراشی و غیره جلوگیری می کند.

منبع:

http://www.wikihow.com/Remove-Chest-Hair

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

er]

گروه پزشکان تهران اسکین

 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments