دکتر کریمیان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر کریمیان (کرمان) – بخش اول

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کرمان
کلینیک لیزر موهای زائد کرمان

من مونا هستم و در کرمان زندگی می کنم. شغل من آرایشگریه و در طول روز بارها درباره موی سر صحبت می کنم؛ موهای سیاه، موهای لخت، فرفری و … اما چیزی که زیاد درباره اش صحبتی نمیشه موهای بدنه. اما امروز تصمیم گرفتم که مفصلا درباره موهای بدن و تجربه ای که تو لیزر موهای زائد داشتم براتون صحبت کنم.

 

نگاهی به گذشته

وقتی به سال های دور زندگی ام نگاهی میندازم، میبینم که چقدر پر مو بودم. من چند تایی دوست داشتم که خیلی سفید و بور بودن و خیلی کم مو تر از من بودن و من همیشه بهشون حسادت می کردم. یادمه یکی از دوستام، موهای ضخیم بوری روی بازوش داشت که تو نور خورشید مثل طلا می درخشید. اما این موضوع هیچوقت اونو اذیت نمی کرد. اما برعکس اون، من…

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از سن 9 سالگی بدن من شروع به رشد موهای زائد ضخیم و سیاه کرد و تا سال ها این روند آزار دهنده ادامه داشت. هنوز هم اون روزها رو به یاد دارم. وقتی 9 سالم بود به تازگی برای یادگیری شنا تو یه استخر ثبت نام کرده بودم و روی یکی از نیمکت های استخر منتظر نشسته بودم تا نوبت شیرجه من برسه. نمی دونم یه گروه دختر نوجوون چه گفتگویی می کردن، فقط یادمه که این جمله رو از یکی شون خیلی خوب شنیدم که گفت: “موهای بازوش رو ببین! مثل گوریله”

درست همونجا بود که از خجالت مردم و زنده شدم.

لیزر موهای زائد در نوجوانان

خوشبختانه، مادر من در مورد موهای زائد بدن من خیلی روشن فکر بود و در حالی که خیلی از همسن و سال های من اجازه نداشتن موهای بدن شون رو شیو یا اپیلاسیون کنن، من برای اولین بار از ژیلت استفاده کردم.

یکی از دلایلی که من نسبت به موهای زائد بدنم خیلی حساس بودم، شنا کردن بود. من و خواهرم برای چند سال به طور رقابتی شنا می کردیم. به همین خاطر، زمان زیادی رو برای از بین بردن موهای زائدمون سپری می کردیم. من از شیو کردن متنفر بودم، چون همیشه یه سایه سیاه از خودش به جا می ذاشت و بعدش هم موها مثل تیغ دوباره جیک می زدن! برای همین یه مدت طولانی بدنمو اپیلاسیون کردم. اما مشکل اپیلاسیون هم این بود که باید میذاشتم موها تا یه حدی بلند بشن تا بشه دوباره کندشون. یادمه یک بار وقتی شنا می کردم، موهای بازو و به خصوص زیر بغلم رو گذاشته بودم بلند شه تا بتونم اپیلاسیون کنم. وااااای چه افتضاحی! نمی دونم کسی متوجه شد یا نه، اما تصور کنید که من چه اضطرابی اون روز داشتم!

زمانی که من مدرسه می رفتم، هنوز حرفی از لیزر موهای زائد به میون نیومده بود، برای همین اپیلاسیون تنها کاری بود که من انجام می دادم. با وجودی که اپیلاسیون موثر بود اما فرایند وقت گیر و دردناکی بود. همچنین باعث رشد موهای زیر پوستی و تحریک پوستم شده بود. وقتی که دانشگاه قبول شدم، به خودم گفتم دیگه بسه و تصمیم گرفتم یه راه حل خوب پیدا کنم.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید