بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در همدان

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در همدان
کلینیک لیزر موهای زائد در همدان

پزشک کلینیک لیزر موهای زائد در همدان:

در مورد لیزر موهای زاید اگر بخام صحبت کنم، بهتر است در مورد سوالاتی که مردم درباره این روش می پرسند براتون توصیحاتی بدم.

یکی از مهم ترین سوالات در مورد نحوه کار دستگاه های لیزر هست. دستگاه های لیزر پرتوهای متمرکز نور رو روی پوست می فرستند و پوتو لیزر به زیر پوست نفوذ کرده، جذب فولیکول های مو می شود و به گرما تبدیل می شود، به این ترتیب فولیکول مو را سوزانده و غیر فعال می کند. بعد از اون فولیکول توانایی رشد مو را نخواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مورد عوارض این روش معمولا سوال پرسیده می شود. لیزر موهای زاید روشی است که معمولا عارضه جدی و دائمی به دنبال نداره. رایج ترین عوارض این روش قرمزی و التهاب پوست بعد از هر جلسه است که معمولا ظرف چند ساعت و به خودی خود برطرف میشه.

البته گاهی هم لیزر عوارض جدی تری در پی داره که نیاز به مراقبت های بیشتری دارند.

یکی از عوارض جدی تر لیزر سوختگی هست، سوختگی تنها در صورتی بروز میکنه که اپراتور بی تجربه باشه و کار خودش رو درست انجام نده و یا دستگاه لیزر مناسب نباشه.

عارضه دیگه مربوط به لیزر تغییر در رنگ پوست هست؛ ممکنه پوست بعد از لیزر تیره تر یا روشن تر بشه، تیره شدن پوست اصطلاحا هیپرپیگمانتاسیون و روشن شدن پوست هیپوپیگمانتاسیون گفته میشه. البته این دو عارضه هم معمولا موقت هستند.

نکته دیگه اینکه افردای که موست تیره دارن بیشتر از بقیه در معرض اینطور عوارض هستند، بنابراین اگر دارای پوست تیره هستید و تصمیم گرفتید از لیزر استفاده کنید خیلی بیشتر در انتخاب کلینیک لیزر دقت کنید.

لیزر موهای زاید برای تمام قسمت های بدن استفاده میشه، خانم ها به ویژه برای صورت، زیر بغل و ناحیه بیکینی به کلینیک مراجعه می کنند. تنها قسمتی که لیزر استفاده نمیشه اطراف چشم هاست و اون هم به خاطر آسیبی هست که لیزر به چشم ها میزنه.

خانم هایی که برای واژینال خود متقاضی استفاده از لیزر هستند، خیلی نگران مسائلی مثل تاثیر لیزر روی سیستم باروری و بروز ناباروری هستند، اما لیزر موهای زائد تاثیری روی اندام های داخلی نمیذاره و منجر به بارداری نمیشه، بلکه این روش نسبت به روش های دیگه خیلی تمیزتر انجام میشه و عامل بروز هیچگونه عفونتی نیست.

خانم هایی که برای لیزر صورت و پشت لب مراجعه می کنند، گاهی می پرسن که آیا لیزر موهای زائد روی دندان ها هم تاثیر میذاره؟ خیر، لیزر تاثیری روی دندان ها و لثه ها نداره ولی ممکنه لیزر موهای پشت لب باعث بروز حسی روی دندان ها بشه که خب می تونید قبل از شروع لیزر گاز استریل روی دندون هاتون قرار بدین. با این حال لیزر تاثیری روی دندون ها و لثه ها نداره.

مسئله دیگر در مورد مدت دوام لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد به طور دائم و به میزان قابل توجهی موهای زائد بدن را کاهش میده، اما به این معنی نیست که موها برای همیشه از بین می روند و هیچ وقت موی زائدی رشد نمی کنه. موهای زائد ممکن است مجددا رشد کنند و مویی که تازه رشد می کنه خیلی روشن تر و نازک تر از موی قبل خواهد بود. به علاوه بعد از اتمام دوره لیزر میزان موهای زائد خیلی کمتر از قبل می شوند و تا مدت ها فولیکول ها غیر فعال هستند. این مدت در افراد مختلف یکسان نیست و بستگی به سیستم بدنی، سرعت رشد موهای وی و تغییرات هورمونی در بدن شخص بستگی داره. اما معمولا حداقل تا 6 ماه فرد هیچ موی زائدی مشاهده نمی کنه. بعد از اون هم اگر هر سال فقط یک بار لیزر رو انجام بده می تونه مطمئن باشه برای همیشه موی زائدی روی بدنش رشد نخواهد کرد (البته در برخی افراد که تغییرات هورمونی زیادی در بدن دارند و یا دچار بیماری های هورمونی هستند، ممکن است نیاز به تکرار 2 جلسه در سال باشد).

بعضی از خانم ها مبتلا به بیماری های هورمونی هستند، مانند سندروم پلی کیستیک تخمدان و یا هیرسوتیسم یا پرمویی. در هر دوی این بیماری ها موهای زائد به طور بی رویه رشد می کنند و بیشتر در بخش هایی مثل صورت، گردن و پشت موهای زائد مشاهده می شوند. این بیماری ها روی اثر بخشی لیزر موهای زائد تاثیر می گذارند. خانم هایی که دچار این دو بیماری هستند نیاز به تعداد جلسات بیشتری خواهند داشت. اکثر مراجعین معمولا بعد از 5 یا 6 جلسه نتیجه مورد نظر رو مشاهده می کنند، اما افرادی که به این دو عارضه مبتلا هستند ممکن است به 8 جلسه لیزر درمانی نیاز داشته باشند. اما به هرحال موثرترین راه برای این افراد استفاده از لیزر موهای زائد است.

اکثر مراجعین خانم ها هستند، اما لیزر برای رفع موهای زائد آقایان هم روش موثری هست و اخیرا خیلی از آقایان به استفاده از لیزر روی آورده اند. آقایانی که ورزش می کنند، به ویژه بدنسازی و شنا، دائم باید موهای زائد بدنشون رو شیو کنند که با استفاده از لیزر موهای زائد از این کار خسته کننده راحت خواهند شد. به علاوه دیگر مردان هم می تونن از لیزر برای رفع موهای قفسه سینه یا پشت خود استفاده کنند و یا ریش خود را در ناحیه گونه ها و گردن با این مرتب کنند.

بعد از اتمام صحبت های دکتر کاکه خانی از ایشان تشکر کردیم و از مطب خارج شدیم. لیزر موهای زائد یک روش ایمن و کم عارضه و موثر برای رفع موهای زائد محسوب میشه. اگر از اون دسته افرادی هستید که موهای زائد بدنتون شما رو کلافه کردند، توصیه می کنیم حتما لیزر را برای رفع اونها امتحان کنید.

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید