چگونه شادابی پوست خود را حفظ کنیم ؟

 

پوست حساس

رقیبان قدرتمند

 

در بدن شما انسولین و شکر بر ضد هم عمل میکنند .در واقع انها از لحاظ زیستی یکدیگر را متعادل میکنند .تمام مواد کربوهیدراتی پس از مصرف به گلوکز تبدیل میشوند .

 

انسولین دو ماموریت دارد :ابتدا زمانی که گلوکز انها وارد جریان خون میشود ,سطح قند خون را کنترل میکند و دوم تبدیل گلوکز به انرژی در بدن شما را کنترل میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در یک بدن سالم ,میزان قند خون متعادل و تحت کنترل میباشد و در این صورت شما انرزی کافی دارید .

 

شما مشکلی با انرژی و یا تغییر احساسات در طی روز ندارید و این موضوع به انسولین ترشح شده از پانکراس باز میگردد و به سطح گلوکوز حاضر در خون پاسخ میدهد .هر چه مقدار گلوکز بیشتر باشد ,مقدار انسولین موجود برای متعادل سازی ان هم بیشتر خواهد شد .

 

[divider]

 

ایا ما به کروبوهیدرات ها نیاز داریم ؟

 

یک رژیم غذایی سرشار از مواد قندی و غلات و حبوبات بهترین راه برای نابودی پوست میباشد .غلات و شکر میتوانند سیستم ایمنی شما را تضعیف سازند و شما را در برابر سرماخوردگی و بیماری های دیابت و ارتزوز و مشکلات قلبی حساس سازند .

 

ایا یک رژیم غذایی عاری از مواد یادشده مطلوب به نظر میرسد ؟اکثر ما پاسخ این سوال را نمیدانیم .به مدت بیش از یک نیم قرن به ما گفته اند که بدن ما برای حفظ سلامتی و انرژی خود به میزان بالایی از کربوهیدرات نیاز دارد در حالی که این طور نیست .

 

مصرف یک رژیم غذایی عاری از مواد یاد شده و غنی از موادی مانند میوه ها و سبزیجات و پروتئین ها و چربی های مطلوب مانند نارگیل و کره های گیاهی و روغن زیتون باعث میشود که شما مقدار متناسبی از انرژی را داشته باشید .

 

هم اکنون شما باید با مقاومت انسولین و تمایل به غذا و مشکلات مرتبط با فشار خون و افزایش وزن و یا سیتسم ایمنی ضعیف بجنگید ولی در صورت رعایت یک رژیم متناسب تمام این مشکلات حل خواهند شد و این موضوع ربطی به سن شما ندارد .

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments