چند جلسه لیزر موهای زائد برای برخورداری از پوستی صاف و درخشان موردنیاز است؟

بروز جوش های زیر پوستی بر اثر تغییرات هورمونی
بروز جوش های زیر پوستی بر اثر تغییرات هورمونی

اغلب پس از تغییرات و نوسانات هورمونی در دوران بارداری و یائسگی، پیازک های غیر فعال مو به طور ناگهانی فعال می شوند و باعث رویش بی وقفه موها می شوند. البته این بدان معنا نیست که تغییرات و نوسانات هورمونی بر فرآیند لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد، تنها موهایی که قبلا مورد درمان و رسیدگی قرار نگرفته بودند، به طور ناگهانی شروع به رشد می کنند. پس از اتمام فرآیند درمان، بسته به حجم یا تراکم موها، پزشک و متخصص پوست ممکن است که از مراجعه درخواست کند که برای کارهای تکمیلی یا تجدید درمان طبق یک برنامه ریزی دقیق بار دیگر به کلینیک زیبایی مراجعه کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علل مختلفی برای این کار وجود دارد. یک دلیل این مورد می تواند باشد که در جلسات اولیه لیزر موهای زائد، تارهای غیر فعال مو که قبلا مورد درمان و رسیدگی قرار نگرفته بودند، اکنون در مرحله رشد و رویش قرار دارند. تجدید دوره های درمان یک یا دوبار در سال سبب می شود که بدن عاری از هرگونه موی زائد بماند.

علت دیگر آن است که همان طور که در بالا ذکر شد، تغییرات و نوسانات هورمونی سبب می شود که پیازک های غیر فعال مو فعال شوند و رشد دوباره داشته باشند. مگراینکه رشد مجدد موهای زائد بیش از انتظار باشد که در این صورت به جلسات بیشتری برای انجام مراقبت های پوستی نیاز است.

در حالی که می توان در آن واحد مناطق وسیعی از بدن را تحت انرژی و نور لیزر قرار داد، اما نمیتوان به تارهای مو به صورت جداگانه رسیدگی کرد. البته این بدام معناست که پس از اتمام درمان با رویش مجدد موها رو به رو خواهیم بود، اما ممکن است پیازک های غیر فعال از حالت سکون و عدم فعالیت خارج شده و به طور ناگهانی فعال شوند که در این حالت با رشد مجدد موها رو به رو خواهیم بود. تارهای مویی نیز هستند که در جلسات پیشین مورد درمان قرار نگرفتند.

همان طور که قبلا ذکر شد، هر فردی شخصیت ظاهری و بدنی متفاوتی دارد و متخصص پوست و زیبایی برای هر فرد معمولا شش تا هشت جلسه لیزر موهای زائد در نظر می گیرد، اما ممکن است جلساتی را در طول سال مشخص کند که مراجع برای ترمیم و تجدید دوره های پیشین درمان به کلینیک زیبایی مراجعه کند.

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد بدن در خانم و آقابان در کلینیک زیبایی آلومینا
لیزر موهای زائد بدن در خانم و آقابان در کلینیک زیبایی آلومینا

برخورداری از پوستی صاف و عاری از مو چیزی است که با شرکت در جلسات لیزر مو به صورت منظم و مرتب قابل حصول است. شش یا هشت جلسه لیزر موهای زائد در سال باعث می شود که ما شاهد کاهش رویش مجدد موهای زائد باشیم. اگرچه میزان موفقیت فرآیند لیزر مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است، درصد موفقیت بالای لیزر موهای زائد اثبات کرده است که لیزر موهای زائد نسبت به روش های سنتی دوران گذشته می تواند به میزان بالایی در وقت، هزینه ما صرفه جویی کند و دیگر نیازی به تحمل درد نخواهد بود.

منبع:

http://hairfreelife.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments