بهترن آرایش دائم ، میکروپیگمنتیشن ابروها

میکروپیگمنتیشن یا تاتو؟ کدومش بهتره؟

میکروپیگمنتیشن، آرایش دائم

میکروپیگمنتیشن یا تاتو؟ کدومش بهتره؟

آرایش کردن باعث میشه که ما زیباتر دیده شویم.  آرایش کردن به ما کمک میکنه تا اشکالات صورتمون را بپوشونیم . مثلاً ابرو های باریکمونو با مداد ابرو پهن تر کنیم تا خوشگل تر به نظر برسیم. اما این روزها با میکروپیگمنتیشن لازم نیست هر روز آرایش کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی باعث می شود زندگی شما کمی راحت تر شود. تکنیک میکروپیگمنتیشن بسیار تخصصی است و باید بر طبق استاندارد های بسیار بالا به مشتریان عرضه شود.  در روش میکروپیگمنتیشن رنگ در پوست کاشته می شود .  میکروپیگمنتیشن برای ابروها ، خط چشم ، خط لب و ایجاد خال انجام می شود. همچنین از میکروپیگمنتیشن جهت برطرف کردن عیوب لب ، جای زخم ، نوک سینه و موارد دیگر مربوط به مشکلات پزشکی استفاده می شود.

میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می شود؟

در تکنیک میکروپیگمنتیشن از یک دستگاه و سوزن یکبار مصرف استفاده می کنیم تا رنگ را به پوست وارد کنیم. میکروپیگمنتیشن یک کار ظریف است که باید در شرایط استریل انجام شود تا نتیجه ای را که کسب می کنید تضمین کند. ما می توانیم نتایج خوبی با روش میکرو پگمنتیشن به دست بیاوریم.

میکروپیگمنتیشن ابروها

میکروپیگمنتیشن مزایای زیادی دارد از جمله :

  • دیگه نیازی به مداد چشم و ابرو و لب ندارید ،
  • در وقتی که هر روز برای آرایش کردن صرف می کردید صرفه جویی خواهید کرد ؛
  • مژه های کم پشت شما پرپشت تر شده و چشم های تان جذاب تر بنظر می رسند ؛
  • ابرو های تان خوش فرم تر و خوش رنگ تر از قبل می شوند ؛
  • آرایش تان نمی ریزد و صورت تان را سیاه نمی کند. وقتی صورت تان را می شویید آرایش تان پاک نمی شود.

انجام تکنیک میکروپیگمنتیشن کمی دردناک است ، اما استفاده از کرم بی حسی قبل از میکروپیگمنتیشن باعث کاهش ناراحتی می شود و نتایج خوبی بدست می آید. رنگ ها باید به دقت انتخاب و ترکیب شوند تا رنگ مناسب برای شما بدست آید. نتیجه آن یک صورت طبیعی است که چشم های شما را درخشان تر می کند و ابروها را شکل می دهد.

انجام میکروپیگمنتیشن بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد ، و ممکن است لازم باشد به علت کاهش رنگ اولیه دوباره 2 تا 4 هفته پس از جلسه اول ، موضع ترمیم شود.

میکروپیگمنتیشن و تاتو در صنعت زیبایی روز به روز بیشتر مورد استقبال مردم واقع می شود.

اگر ابرو های کمرنگ ، یا ابروهای کم پشت دارید ، یک خال کوبی زیبا می تواند به زیبا تر شدن شما کمک کند. با تاتوی لب شما دیگر نیازی به استفاده از رژ لب ندارید.  همچنین با انجام تاتوی خط چشم ، شما هیچ وقت نیاز به استفاده از مداد چشم ندارید.

میکروپیگمنتیشن لب

از میکروپیگمنتیشن یا تاتو برای انجام موارد جدی مانند بهبود ظاهر نوک پستان پس از بازسازی پستان استفاده می شود.

تاتو چگونه انجام می شود؟

تاتو با یک سوزن انجام می شود که در  پوست نفوذ کرده و رنگدانه را در سوراخی که ایجاد شده رها می کند. این روند صد ها سال است که برای ایجاد طرح هایی بر روی پوست مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، در سال های اخیر، بیشترین توجه بر روی تکنیک های ضدعفونی مناسب متمرکز شده است.

پیش از میکروپیگمنتیشن یا تاتو تست پچ به منظور پیشگیری از احتمال واکنش آلرژیک به رنگدانه مورد استفاده قرار می گیرد.  پس از آن رنگ های مورد نظرتان را انتخاب می کنید. ژل بی حسی موضعی به منطقه اعمال می شود و سپس تکنسین منطقه را با قلم جراحی استریل تاتو می کند.

تکنسین با استفاده از یک سوزن ارتعاشی توخالی ، رنگدانه را در لایه بالایی پوست قرار می دهد. هر بار که سوزن به پوست نفوذ می کند ، قطره رنگدانه در سوراخ ایجاد شده توسط سوزن آزاد می شود. در حین میکروپیگمنتیشن شما احساس درد کمی خواهید داشت.

چه کسانی میکروپیگمنتیشن یا تاتو انجام بدهند؟

تاتوی ابرو

همه افراد چه مرد و چه زن می توانند میکروپیگمنتیشن یا تاتو انجام دهند. اگر می خواهید ظاهر ابروها یا لب های نازک را بهبود ببخشید و یا اگر می خواهید خط موهای تان را ترمیم کنید و یا به مواد آرایشی آلرژی دارید و می خواهید آرایش دائمی داشته باشید ، پس شما فرد مناسبی برای میکروپیگمنتیشن یا تاتو هستید.  میکروپیگمنتیشن یک روش مناسب است که به ارتقاء ویژگی های خاصی کمک می کند.

عوارض جانبی میکروپیگمنتیشن  

پس از انجام میکروپیگمنتیشن رنگ استفاده شده تیره تر و براق تر دیده می شود.  همچنین  بافت اطراف آن متورم و قرمز خواهد شد. کمپرس سرد می تواند تورم را کاهش دهد. پماد آنتی بیوتیکی باید برای کاهش خطر ابتلا به عفونت استفاده شود. عوارض جانبی میکروپیگمنتیشن نادر هستند اما گاهی حتی می تواند شامل عفونت و یا واکنش های آلرژیک به رنگ مورد استفاده برای میکروپیگمنتیشن باشد.

در صورت مشاهده موارد زیر بلافاصله به پزشک مراجعه کنید :

  • تورم بیش از حد ؛
  • درجه حرارت بالا یا بروز بثورات ؛
  • احساس گرما یا سوختگی در محل ؛

مهمترین نکته در مورد هر نوع درمان زیبایی این است که کاملاٌ طبيعی باشد.

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.webmd.boots.com/healthy-skin/guide/cosmetic-tattooinghttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://https://www.skininstitute.co.nz/treatment-services/appearance/micropigmentation/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید