بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

پاسخ به سوالات متداول شما در خصوص لیزر موهای زائد (بخش دوم)

مطالعه بخش اول

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد واقعا دائمی است؟

به طور خلاصه، در لیزر موهای زائد، به منظور جلوگیری از رشد مجدد موهای زائد، فولیکول مو حرارت داده می شود. این امر سبب شده فولیکول های مو برای مدت زمانی طولانی به حالت خواب عمیق بروند که این مدت زمان بسیار طولانی تر از اصلاح و اپیلاسیون است. هنگامی که مو مجددا رشد می کند، بسیار نازک تر، کم رنگ تر و کم پشت تر از قبل خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر چه این روش اغلب به عنوان یک روش دائمی در رفع موهای زائد تلقی می شود، اما واقعیت این است که درمان لیزر تنها تعداد موهای زائد را در یک ناحیه کاهش می دهد و این به معنای از بین رفتن کامل موهای زائد نمی باشد.

بنا به گفته پزشکان مایو کلینیک، لیزر موهای زائد، بهترین روش برای افرادی است که دارای پوست های روشن و موهای تیره هستند. همچنین بنا به پیشنهاد انجمن پوست آمریکا (AAD)، لیزر موهای زائد باید توسط یک متخصص پوست انجام شود.

اگر چه لیزر موهای زائد، یک روش دائمی نیست، اما همچنان یکی از بهترین روش های کاهش موهای زائد و رشد آن ها در دراز مدت است.

 

نتایج لیزر موهای زائد تا چه مدت ماندگار است؟

پس از لیزر موهای زائد، اغلب افراد برای ماه ها یا سال ها از شر موهای زائد خود خلاص می شوند. در صورت رشد مجدد، موهای زائد بسیار نا محسوس خواهند بود. جهت ماندگاری درمان لیزر موهای زائد، هر 1 یا 2 سال یک بار به یک جلسه لیزر نیاز دارید.

تغییرات رنگدانه ای پوست ناشی از لیزر
عوارض لیزر موهای زائد

عوارض احتمالی لیزر موهای زائد چیست؟

شایع ترین عوارض جانبی، بسیار جزیی و محدود هستند و در عرض 1 تا 3 روز بر طرف می گردند. این عوارض عبارتند از:

  • سوزش و ناراحتی
  • تورم
  • قرمزی

در صورتی که لیزر موهای زائد توسط یک متخصص پوست و با دستگاه های پیشرفته انجام شود، بروز سایر عوارض جانبی، بسیار نادر است. سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  • تاول
  • شیوع هرپس سیمپلکس (تبخال)
  • عفونت
  • اسکار
  • تیره تر یا روشن تر شدن پوست

در حالت معمولی پس از لیزر موهای زائد، پوست به رنگ طبیعی خود باز می گردد. با این وجود، در برخی موارد تغییر رنگ پوست دائمی خواهد شد. به همین دلیل است که تاکید داریم برای لیزر موهای زائد خود نزد یک متخصص پوست ماهر و با تجربه بروید که علم و دانش زیادی در خصوص پوست داشته باشد.

دنبال کردن دستور العمل های پزشک در خصوص قبل و بعد از لیزر موهای زائد نیز بسیار حائز اهمیت است. انجام این دستور العمل ها در کاهش احتمال بروز عوارض جانبی به شما کمک شایانی می کند.

 

چه موقع زمان مناسبی برای درمان بعدی لیزر موهای زائد است؟

این موضوع در افراد مختلف، متفاوت است. درمان لیزر موهای زائد، مستلزم شرکت در چندین جلسه درمانی است. در اغلب افراد، لیزر موهای زائد هر 4 تا 6 جلسه صورت می پذیرد. متخصص پوست تان زمان مناسب درمان بعدی را به شما اطلاع خواهد داد.

برخی از مراجعین پس ازاتمام جلسات لیزر موهای زائد شاهد رشد مجدد مو هستند. در این خصوص نیز پزشک تان به شما خواهد گفت چه زمانی برای شرکت در جلسه سالانه لیزر مناسب است.

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

ایمنی و بی خطر بودن لیزر موهای زائد را چه چیز اثبات می کند؟

درمان های لیزر، نقش بسیار مهمی را در درمان بسیاری از بیماری های پوست، مو و ناخن ایفا می کنند. در سال های اخیر، پیشرفت های چشمگیری در دستگاه های لیزر پزشکی صورت گرفته است. و متخصصین پوست زیادی در راه رسیدن به این پیشرفت ها گام برداشته اند.

یکی از این پیشرفت ها این است که بسیاری از افراد می توانند با آسودگی خیال بیشتری لیزر موهای زائد خود را انجام دهند. در گذشته، تنها افراد دارای موهای تیره و پوست روشن می توانستند از درمان لیزر موهای زائد برخوردار شوند. اما امروزه، پیشرفت ها باعث شده لیزر موهای زائد، یک گزینه درمانی برای همه نوع پوست و مو، از جمله پوست های روشن، موهای روشن و پوست های تیره محسوب می شود. فرایند لیزر در این گونه افراد باید با دقت بیشتری صورت گیرد. و متخصص پوست باید اقدامات احتیاطی لازم را اعمال کند تا لیزر موهای زائد به طور ایمن و موثری انجام شود.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”لینک مرجع” ]https://www.aad.org/public/diseases/cosmetic-treatments/laser-hair-removal#faqs[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید