فیس لیفت و جوان سازی کامل صورت

 

 مضرات و خطرات احتمالیلیفت صورت

چنانچه فرآیند فیسلیفت صورت در داخل کلینیک و تحت شرایط کنترل شده صورت پذیرد، می توان به نتایج دلخواه که همان دوباره جوان سازی پوست است، دست یافت. اما در بیشتر موارد، بدلیل وجود خطرات احتمالی در برش و شکافتن عمیق پوست، این فرآیند به صورت کامل انجام نگرفته و در نتیجه خطر آسیب رسانی به اعصاب صورت افزایش می یابد.

 

مهم ترین عامل در حفظ ایمنی در حین انجام عمل جراحی پوست، شناخت کامل ساختار پوست است. آشنایی و شناخت کامل فضاها و موقعیت بافت های نرم پوست از جمله این موارد است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در صورت رعایت چنین نکاتی، عمل جراحی با موفقیت انجام شده و هیگونه آسیبی به اعصاب صورت وارد نمی شود. چون این فضاها، صفحاتی هستند که SMAS ، چربی زیرپوستی و پوست سطح بالای صورت را از نوار پیوندی پایین جدا می سازند، برش و شکاف پوست بدون خونریزی و ایجاد هیچگونه ضایعه ای خواهد بود. با استفاده از این روش، آثار کبود شدگی و آماس پوست به حداقل می رسد و بهبود با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

 

فیس لیفت بیشتر بر نقاط پایینی صورت مثل خط فک، گردن و … تمرکز دارد. در بسیاری از بیمارانی که از گونه کوچکی برخوردارند، عمل جراحی و فیسلیفت باعث می شود که گونه، لب و بینی حالت برجسته تری به خود بگیرند. این برش و شکاف وسیع روشی ست که از آن به عنوان the extended composite face lift یاد می کنند. با وجود چنین پیشرفت هایی در روش های درمانی و جراحی، ما شاهد تولد دوباره دوره جدیدی از عمل های جراحی صورت و جوان سازی پوست خواهیم بود.

 

روش هایی که در آنها، تحت شرایط کنترل شده و با ایمنی کامل، به نتایج بهتر و طبیعی تری دست می یابیم و در نهایت بیمارانی خواهیم داشت که به نسبت به سنشان حتی بسیار جوان تر و شاداب تر به نظر می رسند.

 

 

منبع سایت:

ezyhealth

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments