علائم کم شدن آب بدن

ارتباط بوی بد دهان با کم آبی بدن
ارتباط بوی بد دهان با کم آبی بدن

بوی بدن دهان: اولین چیزی که به هنگام کم آبی بدن خودش را بیشتر نشان می دهد، بوی بدن دهان است، شاید بدین خاطر است که دهان بزاق کمتری از خود ترشح می کند. هرچه بزاق دهان کمتر باشد، باکتری های داخل دهان بیشتر می شوند و وجود باکتری تولید بوی نامطبوع می کند. حتی اگر به خاطر بوی بد دهان به دندان پزشک مراجعه کنید، اولین چیزی که پزشک توصیه می کند نوشیدن آب بیشتر است.

grouchy_xvi_by_yashimika-d4m87va

خلق و خوی بد و ترشرویی: تلون روحیات و خلق بد می تواند ناشی از کمبود آب بدن باشد. دانشمندان دریافتند که کم شدن آب بدن خانم ها به میزان یک درصد سبب میشود که آنها نسبت به هر موضوعی سریع واکنش نشان دهند و خشمگین، زودرنج، افسرده شوند و اوضاع روحی مناسبی نداشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

confused

احساس گیجی و سردرگمی: گاهی اوقات پیش می آید که در ساعات پس از ظهر ذهن به خوبی کار نمی کند، یکی از دلایل احتمالی آن می تواند کم شدن آب بدن باشد. مطالعات نشان می دهد افرادی که دچار کمبود آب بدن هستند، عملکرد ضعیفی در فعالیت های ذهنی از خود نشان می دهند و به درستی نمی تواننند تصمیم بگیرند و قصد دارند که آن تکلیف را به سرعت تمام کنند.

yoga-for-headache

سنگین شدن سر: مطالعات نشان می دهد که کم شدن آب بدن باعث بدخلقی و ترشرویی خانم ها می شود و همین طور موجب بروز سردردهای مزمن در آنها می شود. بسیاری بر این باورند که کم شدن سطح آب بدن موجب کاهش میزان آب یا مایع سیال اطراف مغز داخل جمجمه می شود. در نتیجه، مغز یا به عبارتی ذهن آسیب پذیرتر می شود و در مقابل کوچکترین تکان یا ضربه واکنش نشان می دهد.

منبع:

http://www.shape.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments