رادیو فرکوئنسی: کاهش چربی های اضافی بدن و رفع سلولیت و کشیدن پوست

رادیوفرکونسی و جوانسازی پوست

زمانی می رسد که بیشتر افراد بالای 50 سال نسبت به وضعیت ظاهری خود احساس نگرانی می کنند و تصور می کنند که زیبایی خود را از دست داده اند. برای مثال از چین و چروک گردن و دست های خود اظهار ناراحتی می کنند. مطمئنا نمی توان جلوی کار طبیعت را گرفت. شلی پوست و ظاهر شدن چین و چروک بر روی گردن از نشانه های پیری و کهولت سن در خانم هاست.
به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب تلفیقی از تکنولوژی و تکنیک های گوناگون موردنیاز است. از آنجایی که پروسه درمان بی نیاز از هرگونه عمل جراحی، ایجاد برش بر روی سطح پوست، بی حسی موضعی و بخیه زنی است، دوره نقاهتی برای بیمار در نظر گرفته نمی شود و پروسه درمان معمولا بدون درد و ایجاد ناراحتی برای فرد تحت درمان خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آر اف میکرونیدلینگ
برنامه بدین صورت است که پزشک از یک دستگاه فوق العاده پیشرفته رادیو فرکوئنسی برای گرم کردن لایه های زیرین پوست استفاده می کند. این انرژی متمرکز شده نواحی اطراف سلولیت را دوباره سازی می کند و سلول های چربی را تحریک می کند تا کلاژن تولید کنند. کلاژن تولیدی باعث ایجاد بافت لطیف، درخشش پوست و کشیدگی پوست می شود. بعدها متوجه خواهید شد که پوست صورت شما سفت تر، صاف تر شده و از درخشش خاصی برخودار است. این روش هم می تواند به صورت جداگانه و یا در ترکیب با دیگر روش های پیشنهادی پزشک چون تزریق آکندگرها و یا دستگاه آی پی ال مورد استفاده قرار گیرد.
این روش در مقایسه با روش های قدیمی و ابتدایی که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده بودند، به نسبت برای رفع چین و چروک گردن موثرتر است. اگرچه نتیجه درمان در تصاویر گرفته شده از فرد پیش و پس از پروسه درمان گویای میزان موفقیت روش رادیو فرکوئنسی در رفع چین و چروک بدن است، فرد در واقعیت نیز تغییرات محسوسی در کیفیت و وضعیت سلامت پوست خود مشاهده خواهد کرد.

منبع:

http://www.cirillocosmetic.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments