خانمهای بالای 40 سال چگونه باید از پوست خود مراقبت کنند ؟

آکنه.jpg2

چگونه میتوان جوش های زیر پوستی را درمان نمود ؟من 40 سال دارم 

بروز اکنه های پوستی در سن شما بیشتر با تغییرات هورمونی مرتبط است .بهتر است که دو بار در روز پوست خود را با صابونی مناسب بشویید و البته شستشوی صورت بیش از این اندازه اطلا توصیه نمیشود

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سالیسیلیک اسید به بهبود اکنه های پوستی کمک میکند .کرم بنزویل پروکسید هم موثر است .این کرمها باید به هنگام شب بروی پوست مالیده شوند

 من یک خانم 47 ساله هستم و تمام پوستم پر از جوش هایی است که حتی جایشان بروی پوستم می ماند و این وضعیت واقعا مرا نگران کرده و نمیتوانم در محافل عمومی حضور پیدا کنم ,شما چه راه حلی را پیشنهاد میکنید ؟

این حالت میتواند به دلیل تغییرات سیستم ایمنی ,عفونت و یا موارد ارثی باشد .ابتدا بهتر است که ازمایش  خونی کاملی بدهید و وضعیت شما چک شود تا دلیل اصلی ان مشخص شود .

من 49 سال دارم و در دوران یائستگی هستم .پوستمخیلی  خشک است به خصوص در ناحیه پشت .حدس میزنم که اگزما باشد ولی مطمئن نیستم .این منطقه خارش شدیدی دارد و همچنین دانه های قرمزی زیادی روی بازو ها و پاهای من هستند ولی انها خارش ندارند .ایا روشی وجود دارد که به کمک ان درمان شوم ؟

دوران یائستگی بر تولید استروژن  موثر است .استروژن در تولید کلاژن و غدد چربی مفید است .همچنین این ماده باعث میشود تا سلولهای شما رطوبت کافی داشته باشند .

بهتر است که از دوش های اب گرم خودداری کنید زیرا انها خشکی پوست را افزایش میدهند .میتوانید از مواد غذایی سرشار از اسید های چرب استفاده کنید . در نهایت حتما از کرمهای ضد افتاب استفاده کنید .

بهترین کرم ضد پیری و ضد چروک های پوستی کدام است ؟

بهتر است به دنبال محصولاتی بگردید که حاوی سالیسیلیک اسید ,الفا هیدروکسید اسید و یا انزیمهای مبتنی بر پاپایا میباشند زیرا باعث لایه برداری پوست میشوند .سپس با استفاده از محصولات  حاوی ترتینونین میتوانید پوست بهتری داشته باشید .در نهایت هم از قرار گیری مستقیم در معرض نور خورشید و مصرف سیگار بپرهیزید .

 حلقه های سیاهی زیر چشمان من وجود دارند ,چگونه میتوانم انها را از بین ببرم ؟

این حالت میتواند در اثر تغییر رنگ پوستی  و یا تجمع بیش از اندازه ی رنگدانه ها در بافت ها بوجود اید .تجمع رنگدانه ها هم به دلیل اختلالات دیابتی ,کلیوی و یا عروق محیطی بوجود می ایند .پس از انکه علت اصلی بروز این کبودی ها مشخص شد میتواند با کرمهای حاوی ترتینونین ,گلیکولیک اسید و الفا هیدروکسی اسید پوست درخشانی داشته باشید .همچنین توت ,عصاره شیرین بیان , اسید کوجیک و نیاسین به بهبود وضعیت پوستی شما کمک میکنند .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

 مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

[divider]

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک  کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments