افزایش رشد مو از طریق مزوتراپی و پلاسمای غنی از پلاکت

روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP
روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP

از فواید و مزیای این روش می توان به عدم ایجاد ناراحتی و درد برای مراجع و کاهش دوره نقاهت پس از درمان اشاره کرد. در طول درمان شما شاهد تغییر قابل توجهی در روحیات و وضعیت سلامت خود خواهید بود، چون این روش باعث می شود که افراد احساس طراوت، شادابی و جوانی کنند و هیچ محدودیت سنی برای انجام مزوتراپی وجود ندارد.

از طرف دیگر، یک گزینه درمانی جایگزین و بسیار پیچیده تری نیز برای این مورد وجود دارد، بویژه اگر ریزش مو و طاسی سر شدید باشد و آن هم استفاده از روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP است. در این روش ابتدا از فرد مراجعه کننده آزمایش خون گرفته می شود، سپس آن را داخل دستگاه مخصوصی میگذارند که خون را در حدود 15 دقیقه می چرخاند و تکان می دهد. در این حالت خون از پلاسمای خون و پلاسمای غنی متراکم شده جدامی گردد و  همین پلاکت های متراکم شده یا غلیظ هستند که در درمان طاسی و ریز ش مو مورد استفاده قرار می گیرند. قرار دادن پلاکتها در لایه های میان پوستی و زیرین پوست یا می تواند از طریق تزریق به داخل پوست سر باشد، درست مانند روش مزوتراپی، یا ایجاد بریدگی یا شکاف در بافت های پوست سر باشد.  از روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP، پروسه درمانی است که حدود سه تا 9 ماه به درازا می کشد، قطعا مراجعه سالیانه و تجدید درمان برای حفظ نتایج درمان بسیار ضروری است.

روش جدا کردن پلاکت خون
روش جدا کردن پلاکت خون

این دو شیوه نوین زیبایی جنجال بسیاری در دنیای پزشکی ایجاده کرده اند، تنها بدلیل آنکه بسیاری از مراجعان نظرات مثبتی درباره این پروسه درمانی دارند، با این وجود،  شواهد و مدارک معتبر و علمی که اثبات کند مزوتراپی و  روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP در افزایش رشد موها تاثیرگذار هستند، وجود ندارد. در واقع مخالفت های زیادی در این درباره که آیا این تاثیرات زودگذر یا بلند مدت درمان است که مراجعه کنندگان از آن احساس رضایت می کنند یا موضوع دیگری در میان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

33-1024x682

البته باید گفت که این یک مورد کاملا شخصی  است و به خواست مراجعه کننده بستگی دارد. اما اگر عاقلانه فکر کنیم روش مزوتراپی مناسب تر است، بدلیل آنکه دست آخر این ویتامین ها هستند که به پوست تزریق می شوند که بع درخشش و بهبود سلامت پوست و مو کمک می کنند. در واقعیت مزوتراپی روشی زیان آوری محسوب نمی شود. اما  روش درمانی غنی کردن پلاسمای خون از پلاکت یا PRP بیشتر برای افرادی مناسب است که از طاسی رنج می برند. پلاکت های خون زمانی که متراکم و فشرده می شوند، رشد دوباره مو را تحریک می کنند و احتمال افزایش رشد مو بسیار زیاد است.

 

منبع:

http://news.kuwaittimes.net

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments