آنچه که باید درباره لیزر الکساندریت بدانید!

کریستال های تعبیه شده در دستگاه لیزر الکساندریت که نور را از خود عبور می دهد و موجب تخریب پایزک های مو می شود.
کریستال های تعبیه شده در دستگاه لیزر الکساندریت که نور را از خود عبور می دهد و موجب تخریب پایزک های مو می شود.

مقایسه طول موج لیزرهای مختلف

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ویژگیطول موجنوع لیزر
این لیزر منسوخ شده است و دیگر برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار نمیگیرد. 488 یا 514 نانومترآرگون
موثر، پرکاربرد و ایمن برای افراد با پوست روشن و مات694 نانومترلیزر روبی یا یاقوت
موثر و بی خطر برای انوع پوست و مو755 نانومترالکساندریت
موثر برای پوست های روشن(گروه یک و گروه پنج)810 نانومتر لیزر دیود با تپ های الکترومغناطیسی متناوب
موثر برای افراد تیره پوست1064 نانومترلیزر Nd:YAG
برای افراد با پوست روشن و رنگ پریده و در حد متوسط ( اگر چه در این روش از نور لیزر استفاده نمی شود، اما باز هم از این دستگاه می توان برای رف موهای زائد استفاده کرد)810 نانومتردستگاه آی پی ال

 [divider]

مزایای استفاده از لیزر الکساندریت

 

لیزر 7

اگرچه لیزر الکساندریت به عنوان موثرترین دستگاه لیزر رفع موهای زائد برای انواع پوست و مو انتخاب شده است، اما در مقایسه با دیگر روش های لیزر موهای زائد، آنچنان که از این دستگاه انتظار می رود، تاثیر چشمگیری در رفع موهای زائد افراد تیره پوست ندارد.

همان طور که در دیگر روشهای لیزر موهای زائد مشاهده کردیم، لیزر الکساندریت نیز برای افراد با پوست سفید و روشن بسیار مناسب است و حتی بیشترین تاثیر گذاری را در رفع موهای زائد بسیار نازک و ظریف دارد که دیگر دستگاه های لیزر قابلیت از بین بردن آنها را ندارد.

طول موج پرتو نوری که از دستگاه لیزر الکساندریت ساطع می شود، ب راحتی جذب ملانین یا مشکینه مو می شود (رنگ دانه های سلولی) که همین عامل سبب مبی شود که پیازک های مو و سلول های مو به سرعت حرارت ببیند و در نهایت همه موها از ریشه از بین می روند.

توجه توجه:

بهترین گزینه برای افراد تیره پوست، استفاده از لیزر Nd:YAG است، زیرا طول موج اضافی بدون ایجاد هیچگونه آسیب به سطح پوست یا رنگ دانه ها، به داخل پیازک های مو نفوذ کرده و آنها را از بین می برد.

[divider]

تاثیرات لیزر الکساندریت

در صورت استفاده از لیزر الکساندریت، میزان پاکسازی و رفع موهای زائد طبق تعداد جلسات پیشنهاد شده – معمولا 6 تا 8 جلسه برای موهای نازک و ظریف و 10 تا 12 جلسه برای موهای مشکی و ضخیم، بیش از 70 درصد خواهد بود.

به طور کلی اینطور پذیرفته شده است که لیزر الکساندریت از سریع ترین نوع لیزر در رفع موهای زائد در کوتاه ترین مدت است. برای افرادی که قصد دارند  از فن آوری لیزر برای رفع موهای زائد مناطق وسیع تر بدن چون کمر و پشت، شانه، پاها و … استفاده کنند، اغلب استفاده از لیزر الکساندریت توصیه می گردد.

لیزر الکساندریت تنها دستگاه لیزری است که می توان از آن برای درمان یا رفع  بیماری های شدید مو، بنام سندروم آمبراس استفاده کرد.

لیزر0

[divider]

لیزر الکساندرایت در مقایسه با لیزر دایود

یکی دیگر از محبوب ترین و متداول ترین روش های لیزر موهای زائد، لیزر دیود است که طول موج پرتو نور آن اندکی بلندتر از طول موج پرتو نور لیزر الکساندریت است.

در سال 2001،  دو دستگاه لیزر دیود و الکساندریت از نظر درصد موفقیت  و اثرگذاری با یکدیگر مقایسه شدند. به کمک دستگاه لیزر الکساندریت، رشد مو تا 85-90 درصد کاهش پیدا کرد، اما به کمک لیزر دیود رشد مو تنها به اندازه 84-88 درصد کاهش پیدا کرد. تنها با جلسه لیزر موهای زائد الکساندرایت، رشد موها 90 درصد و برای مدت 12 ماه کاهش پیدا کرد.

در سال 2006، به منظور تعیین اثر بخشی دو دستگاه لیزر مطالعاتی صورت گرفت و در نهایت محققان دریافتند که هر دو دستگاه لیزر به یک اندازه کارایی داشتند. با این وجود، لیزر دیود عوارض جانبی نیز بهمراه دارد ( 18 درصد مشکلات پوستی خفیف بواسطه لیزر دیود و تنها 9 درصد حساسیت های پوستی متعلق به لیزر الکساندریت است).

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مهشید
مهشید
5 years ago

خیلی عالیه من ازش راضیم دستتون درد نکنه
تشکر
میخواستم یه سوال بپرسم من الان که دو جلسه انجام دادم اگه موی در نیاد بعد از یک ماه میتونم لیزر نکنم چون جلسه اول نتیجه خیلی عالی گرفتم 90 درصد موهای بدنم دیگه رشد نکردن ایا میشه ?

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مهشید

سلام دوست عزیز خیر، برای اثر بخشی مثبت باید بین 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی انجام شود. برای کاهش و حذف موهای زائد، باید جلسات به صورت کامل انجام شود زیرا در جلسات اول برخی موها که فعال هستند مورد هدف لیزر قرار میگیرند و مابقی موهای خفته و در حال رشد، طی جلسات بعدی مورد هدف قرار می گیرند. بنابراین برای تاثیر مثبت و درست باید دوره درمان کامل شود. معمولا همه ی افراد پس از جلسه اول نتایج مثبتی را مشاهده می نمایند ولی در نظر داشته باشید که میزان کمی از این موهای زائد میریزد نه… بیشتر بخونید

M.A
M.A
5 years ago

سلام وقت شما بخیر
من این نوع لیزر رو انتخاب کردم
بعد از جلسه ی اول موهای زائدم رشد خیلی عجیبی داشت اما موهای بیشتربا ریشه های ضعیف تر…به نوی که با دست هم کنده میشه…سوال بنده اینه که آیا میتونه برام مطلوب باشه و نتیجه ی دلخواهم رو ازش ببینم؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  M.A

سلام دوست عزیز
برای مشاهده نتیجه و اینکه آیا اثربخش هست یا خیر نیاز به تعداد جلسات بیشتری می باشد. در صورتیکه طی جلسات آتی تغییرات زیادی مشاهده نکردید بهتر است دستگاه تغییر یابد.