لیزر بدون درد

بهترین و کم درد ترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

روش های مختلفی برای لیزر موهای زائد در دسترس است. اما چیزی که در تمام آن ها مشترک است، این است که رشد مو را به طور چشمگیری کاهش دهند. اما یکی از نگرانی های افراد حین اقدام برای لیزر موهای زائد، یافتن کم درد ترین روش است.

امروزه دستگاه های لیزر مدرن با رویکرد های مختلفی پا به عرصه گذاشته اند. در این بین، برخی از دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله درمان های لیزر سنتی مبتنی بر شات، بیشترین میزان درد را به اعمال می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جهت تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد و مشاهده لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید

روش قدیمی مبتنی بر شات (Shots)

دستگاه های لیزر مبتنی بر شات

دستگاه های لیزر موهای زائد همچون مگما، کندلا و Cynosure از این روش سنتی استفاده می کنند. در طول این روش، انرژی لیزر به طور کامل به یک ناحیه کوچک خاص اعمال می شود تا دمای فولیکول را تا 45 الی 50 درجه افزایش دهد. سپس حدود یکی، دو سانتی متر پیشروی می کند. این فرایند تا زمانی که کل ناحیه درمان پوشش داده شود، تکرار می شود. این روند می تواند در برخی از دستگاه دردناک تر از سایر دستگاه ها باشد. زیرا انرژی لیزر در یک لحظه به طور کامل اعمال می شود و سیستم خنک کننده که به منظور پیشگیری از سوختگی طی فرایند در حال کار است، تا حدودی این درد را برای افراد قابل تحمل می سازد. همچنین ممکن است پیش از شروع درمان به شما یک کرم بی حس کننده ارائه شود. این کرم ها باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند؛ زیرا درد به این دلیل وجود دارد که شما را از یک آسیب بزرگ تر آگاه سازد و در صورت استفاده بیش از حد از کرم های بی حس کننده، ممکن است شما متوجه آسیبی که پوست تان را تهدید می کند، نشوید و دچار سوختگی یا تاول جدی شوید.

 

دستگاه های لیزر دایود و یاگ: کدام یک بهترین اثربخشی را دارد؟

بهترین دستگاه لیزر دایود
لیزر دایود

در حالی که روش قدیمی “شات” در شدت های مختلف می تواند موجب بروز درد شود، دستگاه های لیزر موهای زائد “دایود” و “یاگ”  به طور بالقوه ای موثرتر بوده و در عین حال از ایجاد درد جلوگیری می کنند. هر دوی این دستگاه ها از پالس های انرژی نور مادون قرمز استفاده می کنند که به سطح پوست نفوذ می کنند و به تدریج فولیکول ها را در زیر پوست گرم می کنند، تا جایی که دیگر قادر به رشد موهای جدید نیستند. گرما رنگدانه پروتئین ملانین که موجب رنگ گرفتن مو می شود را مختل می سازد. این ملانین ها موجب برانگیختن سلول های فولیکولی در این فرایند می شوند. بر خلاف دستگاه های مبتنی بر شات، سطح پوست در این دستگاه ها دائما خنک و آسوده باقی می ماند. این امر تنها با استفاده از لیزر هایی امکان پذیر است که دارای هندپیس خنک کننده هستند و نه تنها از درد جلوگیری می کنند، بلکه امکان سوختگی را نیز به صفر می رسانند.

 

تفاوت دستگاه های لیزر موهای زائد دایود و یاگ در چیست؟

درباره لیزر اندیاگ
لیزر یاگ

تفاوت اصلی بین لیزرهای “دایود” و “یاگ”  این است که دستگاه “دایود” در پوست های رنگ روشن تا متوسط ​​استفاده می شود، در حالی که دستگاه “یاگ”  تنها بر روی پوست تیره تر مورد استفاده واقع می شود. هر دوی این دستگاه های لیزر موهای زائد، ایمن و تأیید شده توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده بوده، و این اطمینان داده می شود که از اثربخشی بالا و تست های ایمنی برخوردار است.

 

برای لیزر موهای زائد با دستگاه های “دایود” و “یاگ”  به چند جلسه نیاز است؟

بهترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد

لیزر یاگ به نسبت دستگاه های دایود در سطح انرژی پایین تری عمل می کند، از اینرو باعث می شود به طور کلی برای پوست ایمن تر تلقی شود؛ اما در عین حال در طول هر جلسه، موهای زائد کمتری را از بین می برد. در نهایت، برای لیزر دایود 6 جلسه مورد نیاز است، و این در حالی است که اغلب برای درمان لیزر با دستگاه یاگ، 10 جلسه مورد نیاز است.

در طول هر جلسه لیزر موهای زائد، نواحی مشکل دار مختلف را می تواند تحت درمان قرار داد و به پیشگیری از رشد دائمی موهای زائد کمک کرد.

 

دستگاه لیزر اسکلپیون ساخت کمپانی زایس آلمان 

این دستگاه جزو بی درد ترین و بهداشتی ترین دستگاه های موجود در ایران می باشد.
لیزر درمانی با این دستگاه به هیچ کرم بی حس کننده ای نیاز ندارد. هم چنین سیستم کولینگ هوشمند اتوماتیکی که بر روی هندپیس تعبیه شده ضمن کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دمای سطح پوست و سوختگی می شود.

 

بنابراین، اگر شما هم به دنبال یک روش با کیفیت بالا و بدون درد در لیزر موهای زائد هستید، می توانید دستگاه های جدید و مدرن تر را انتخاب کنید. در غیر این صورت با سایر دستگاه های قدیمی، ممکن است متحمل درد بیشتری شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به مراکز دارای این دستگاه های مدرن، می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

althea medspa

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments