ماساژ درمانی : کاهش درد و افزایش تحرک

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی به عنوان دانشی جدید

ماساژ درمانی باعث کاهش درد و افزایش تحرک و بهبود شرایط در برخی بیماران شده است. تحقیقات نشان داده اند که ماساژ، یک بار در هفته ماساژ حرفه ایی و خود ماساژی روزانه، باعث بهبود سلامت جسمانی و روانی فرد می شود.

امروزه تقاضای ماساژ درمانی در کنار درمانهای معممول افزایش یافته است، چراکه درد عضلانی مرتبط با این درمانها و بیماری و استرس موجود را کاهش می دهد. ماساژ درمانی باعث افزایش رشد در نوزادان نارس، کاهش درد در بیماران فیبرومیالژیا، افزایش عملکرد ریوی در بیماران مبتلا به آسم، و افزایش هوشیاری و عملکرد بهتر در افراد شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ماساژ عملکرد سیستم ایمنی بدن را نیز افزایش می دهد. در برخی بیماران سرطانی عملکرد سیستم ایمنی در مقابله با سلولهای سرطانی، پس از ماساژ تا 11 درصد افزایش داشته است.

ماساژ درمانی باعث افزایش عملکرد مغز در انسان نیز می شود؛ زیرا از استرس کاسته و باعث بهبود عملکرد اعضای بدن شده و در نتیجه بر عملکرد مغز تاثیر گذارده است.

نکته قابل توجه

به دلیل نتایج بالینی بسیار چشمگیر ماساژ درمانی، در حدود 54 درصد متخصصین و بیماران آن را به عنوان روش درمانی لازم  در کنار درمان دارویی و پزشکی خود در نظر می گیرند. امروزه ماساژ درمانی شامل  ماساژ تماسی(با دست ماساژ دادن)، طب سوزنی، مدیتیشن، و ماساژ نقاط کلیدی بدن است.

ماساژ را هر فردی که آموزش آن را دیده باشد، می تواند انجام دهد؛ البته امروزه رشته دانشگاهی تحت این نام به وجود آمده است!

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments