لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت در همدان با جدیدترین دستگاه های دنیا!

لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت

وقتی صحبت از لیزر موهای زائد می شود عموم مردم یاد موهای زائد پاها یا ناحیه بیکینی یا زیر بغل می افتند. واقعیت آن است که خیلی از ما آشنایی چندانی با موهای زائد نداریم و گمان می کنیم موی زائد یعنی موی زیر بغل و ناحیه تناسلی و بس. مخصوصا آقایان اینطورند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما واقعیت آن است که به جز موی سر و مژه ها، تقریبا تمام موهای دیگری که از رستنگاه مو شروع می شوند و تا پایان نوک انگشتان پا می رسند موی زائد محسوب می گردند. یکی از قابل توجه ترین نواحی بدن که موی زائد روی آن رشد می کند و اغلب مردم نمی دانند که می توان آن را هم لیزر کرد، صورت است.

روش های معمول رفع موهای زائد صورت معمولا برای خانم ها و آقایان متفاوت است. مردها بیشتر از ماشین و تیغ استفاده می کنند، در حالی که خانم ها اغلب از بند و حتی اپیلاسیون بهره می برند. طبیعی هم هست چون موهای کرکی صورت خانم ها به قدری ضخیم و محکم نیست که لازم باشد از تیغ و ماشین برای رفع آن استفاده کرد.

لیزر موهای صورت
لیزر موهای صورت

اما فرقی نمی کند، با هر کدام از این روش ها هم که موی صورت را از بین ببرید باز هم بعد از مدت کوتاهی دوباره رشد می کنند و شما دوباره مجبور به اصلاحید. در اینجاست که اهمیت لیزر خود را نشان می دهد. لیزر هم مانند روش های مورد اشاره راهکاری برای رفع موهای زائد است اما با این تفاوت که دائمی و همیشگی است.

اگر یک دوره موهای صورت یا سایر نواحی بدن خود را لیزر کنید دیگر تا آخر عمر شاهد رشد هیچ مویی روی آنها نخواهید بود.

لیزر موهای زائد در همدان

خوشبختانه این روزها در شهرستان ها هم مانند پایتخت مراکز لیزر زیادی به وجود آمده اند که می توانید برای دریافت خدمات لیزر به آنها مراجعه کنید، اما به یاد داشته باشید که وقتی شمار چیزی بالا می رود یعنی میزان ناخالصی آن هم بیشتر شده. همه ی این مراکز لیزر که در همدان می بینید مرکز های معتبری نیستند و نمی توانند خدمات مطلوب و تاثیرگذار و ایمنی به شما ارائه دهند.

قصد نداریم کسی را خراب کنیم، اما بهتر است به نکات کوچکی در هنگام انتخاب یک مرکز لیزر دقت کنید. اولین نکته ای که در کیفیت درمان لیزر اهمیت دارد، دستگاه مورد استفاده است. یادتان باشد که لیزر یک درمان تکنولوژیک و جدید است که نمودار رشد قابل توجهی به لحاظ کیفی در سال های گذشته داشته.

این یعنی احتمالا تفاوت های میان دستگاه هایی با یک سال اختلاف ساخت، خیلی زیاد است. به عبارت ساده تر دستگاه مدل مثلا 2018 ممکن است کیفیت خیلی خیلی بهتری نسبت به مدل 2017 همان برند داشته باشد. پس هرچه دستگاه لیزر مرکز جدیدتر، بهتر.

فریب تبلیغات و اطلاعات غلط خیلی از این مراکز را هم نخورید که ممکن است به شما بگویند دستگاه لیزر در کیفیت درمان اهمیت زیادی ندارد.

لیزر موهای زائد در همدان
لیزر موهای زائد در همدان

آی پی ال به جای لیزر!!!

حتما به این نکته دقت کنید : برخی از مراکز هستند که از تکنولوژی دیگری به نام آی پی ال که از دور خارج شده اما قیمت خرید و خدماتش ارزان تر از لیزر است استفاده می کنند، و به جای تغییر دستگاه تلاش می کنند تا با متقاعد کردن مراجعین توسط اطلاعات نادرست، آنها را ترغیب کنند از آی پی ال به جای لیزر استفاده کنند. هرگز فریب چنین سخنانی را نخورید. آی پی ال هرگز جای لیزر را نمی گیرد، در ضمن آنکه چندان هم ایمن نیست.

پارامتر اصلی بعدی برای تشخیص یک مرکز لیزر خوب، تکنسینی است که لیزر را انجام می دهد. لیزر درمان ساده و آسان انجامی است و همین امر باعث می شود بسیاری از افراد غیر حرفه ای با سهل انگاری هرچه تمام تر آن را برای فرد انجام دهند. یادتان باشد که درمان لیزر موهای زائد علاوه بر سادگی بسیار حساس و ظریف هم هست. از همین رو باید حتما توسط تکنسینی متخصص، ماهر و باتجربه انجام شود.

فردی که این روزها گوهر کمیابی در مراکز لیزر ایران است.

برای اطلاعات بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در همدان کجاست؟

مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین یکی از مجموعه های با سابقه و حرفه ای در زمینه ی ارائه ی خدمات لیزر در سراسر ایران است. این مجموعه همواره تلاش داشته تا بهترین خدمات لیزر را در کنار معقول ترین تعرفه ها به هموطنان عزیز ارائه کند.

خوشبختانه مرکز تخصصی لیزر همدان، یکی از جدیدترین شعب مجموعه ی تهران اسکین است که با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و حرفه ای و مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، این روز ها یکی از بهترین و باکیفیت ترین مراکز لیزر مو در شهر همدان است. تعرفه های قیمتی این مرکز کاملا متناسب با کیفیت خدمات بوده و معقول ترین و مناسب ترین قیمت ها را پیشنهاد می دهد. برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.

کدام بخش از صورت را می توان لیزر کرد؟

تقریبا می توان موهای زائد همه ی بخش های صورت را لیزر کرد، به جز ابرو ها. برای صاف کردن خط ابرو و تمیز کردن آن بهتر است از لیزر استفاده نکنید. چراکه این ناحیه بیش از حد به چشم ها و سینوس پیشانی نزدیک است و لیزر می تواند رفتار غیر قابل پیشبینی در این نواحی داشته باشد و خطرناک به حساب بیاید .

کدام بخش از صورت را می توان لیزر کرد؟
کدام بخش از صورت را می توان لیزر کرد؟

 لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

لیزر یک درمان دوره ایست که باید در جلسات متعددی صورت بگیرد. فولیکول مو که با اشعه ی لیزر از بین می رود مجددا هر بار رشد می کند و این روند تخریبی باید آنقدر ادامه پیدا بکند تا در نهایت بدن رفته رفته رشد مجدد موها را متوقف نماید. از این رو باید جلسات لیزر را در فاصله های مشخص و منظم انجام داد تا سیکل رفتار بدن تنظیم شده و به هم نریزد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد به صورت میانگین برای هر نفر حدود 6 الی 10 جلسه است و هر کس به شکل میانگین بین 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا آماده ی جلسه ی بعدی لیزر شود.از همین رو طول کل دوره ی لیزر مو حدودا 6 الی 12 ماه است.

نکته : یادتان باشد که چنانچه دوره ی لیزر را تکمیل نکنید، اثرات آن پایدار نمانده و در مدت کوتاهی از بین میروند. چنانچه هم در میانه ی درمان، دوره را قطع کنید نمی توانید پس از گذشت مدت زمانی زیاد، دوباره درمان را از همان نقطه آغاز کنید. بلکه باید دوره ی جدید را از ابتدا شروع نمایید.

محقق : ندا ناصری

منبع برای اطلاعات بیشتر

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments