لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روش ها | لیپوست

لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روشها| لیپوست ساق پا توسط بهترین دکتر

لاغری ساق و مچ پا با جدیدترین روشها| لیپوست ساق پا توسط بهترین دکتر

لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روش ها | لیپوست

همه چیز در باره لیپوساکشن ساق پا

هنگامی که حرفی از لیپوساکشن پیش می آید اغلب ما در مورد شکم فکر می کنیم. در صورتی که  مناطق دیگری از بدن انسان وجود دارد ، از جمله پاها ، که می توان از روش لیپوساکشن برای لاغری آنها  استفاده کرد.  اگر شما از چاقی پاهای تان ناراحت هستید و ورزش هم واقعا کمک نمی کند ، تنها روشی که می تواند شما را به پاهایی خوش فرم برساند لیپوساکشن است. که این روز ها با دستگاه هایی جدید مانند لیپوست انجام می شود.

وجود مقدار زیادی چربی در ساق پا  برای بیشتر خانم ها ناراحت کننده است.  این افراد به علت چاق بودن ساق پا با مشکلاتی در پوشیدن شلوار های تنگ و یا چکمه های ساق بلند مواجه هستند. افرادی که دارای ساق پای چاق می باشند می توانند از روش لیپوست ساق پا بهره مند شوند.  زیرا معمولاً چربی های اضافی موجود در ناحیه ساق و مچ پا را نمی توان با کمک رژیم و ورزش از بین برد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در اغلب موارد چاق بودن ساق پا در اثر عواملی نظیر انباشته شدن زیاد چربی در این ناحیه ایجاد می شود و لاغر کردن آن کار دشوار و زمان بری خواهد بود.  زیرا این قسمت از بدن توسط ماهیچه های بسیار سختی پوشیده شده و چربی ها نیز در میان این ماهیچه ها قرار گرفته اند.  لازم به ذکر است لیپوست ساق پا یکی از بهترین روش ها برای رفع چربی های این ناحیه به شمار می آید .

در دو دهه گذشته لیپوساکشن ساق پا با استقبلال زیادی روبرو شده است.  در ابتدا نگرانی هایی در باره پروسه انجام این روش وجود داشت که با پیشرفت تکنولوژی دیگر دلیلی برای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

 

لاغری ساق پا و مچ پا با لیپوساکشن

لیپوساکشن ساق پا و مچ پا به صورت جداگانه انجام می شود.  برای کسب نتایج بهتر ساق پا قبل از عمل طراحی می شود.  در برخی موارد ممکن است لیپوساکشن زانوها و ران ها نیز برای تناسب فرم پاها لازم باشد.

لیپوساکشن ساق و مچ پا روش برداشتن چربی های اضافی برای زنانی است که آرزوی داشتن پاهایی باریک و خوش‌تراش دارند. این روش به ویژه برای آنهایی که مبتلا به تورم مچ پا هستند که باعث می شود پاهای آنها یک تکه و بدون انحنا دیده شود ، ایده‌آل است.

مهم ترین توجه دکتر در انجام هر نوع لیپوساکشن به این نکته معطوف است که طراحی کلی بدن درست باشد. هدف پزشک در ارائه لیپوساکشن کاهش وزن نیست ، بلکه ایجاد زیبایی طبیعی بیمار از طریق برداشتن چربی های اضافی است. برای به دست آوردن بهترین نتایج از لیپوساکشن ، پزشک باید تناسب اندام بیمار خود را در نظر بگیرد.

 

لیپوست برای ساق پا و مچ پا 

لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روش ها | لیپوست

درهنگام انجام لیپوساکشن برای ساق و مچ پا برای بیماران ، دکتر به صورت جداگانه ابتدا بر روی یک پا و سپس بر روی پای دیگر کار می کند تا بتواند آنها را با هم مقایسه کند و شبیه به هم طراحی کند.

 

لیپوساکشن مچ پا و ساق پا چگونه انجام می شود؟

در انجام لیپوساکشن ساق و مچ پا ،  از وسیله ای به نام کانولا استفاده می شود. کانولا  یک لوله فولادی نازک است که دکتر آن را به آرامی به لایه چربی ساق یا مچ پا وارد می کند.  حرکت کانولا باید  به آرامی و با دقت به عقب و جلو در میان لایه چربی صورت بگیرد.  در حالی که کاملاٌ به موازات پوست قرار دارد.

در روش های مختلف لیپوساکشن مانند لیپوست سلول های چربی شکسته شده و سپس از طریق کانولا مکیده شده و به خارج از بدن منتقل می شوند.  این تکنیک لاغری با روش حداقل تهاجمی انجام می شود.  این بدان معنی است که در طول تمام مراحل ، فقط از بی حسی موضعی استفاده می شود.  استفاده از این تکنیک باعث بهبودی سریع و دریافت نتایج بهتر نسبت به فرم های تهاجمی لیپوساکشن می باشد.

 

چرا چربی ساق پا با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی رود؟

چربی ساق پا بسیار مقاوم است.  مقدار چربی های موضعی در پاها  توسط ژن های شما تعیین می شود. بنابراین تجمع چربی در پاها نیز می تواند به علت استعداد ژنتیکی و همچنین اضافه وزن باشد.

مشکل دیگر با چربی پا این واقعیت است که این چربی ها عمدتاً سطحی است. ساق پا دارای بافت عمیقی  که چربی ها بتوانند در آن ذخیره شود نیست.

رژیم غذایی و ورزش قطعاً می تواند به کاهش میزان چربی در پاها کمک کند. اما کار آسانی نیست.   لیپوساکشن ساق پا با دستگاه لیپوست می تواند راه حل مناسبی برای چربی های ثابت و موضعی پاها به شما ارائه دهد.

 

چه نوع روش لیپوساکشن برای چربی پا استفاده می شود؟

رایج ترین تکنیک استفاده شده برای لیپوساکشن پا استفاده از دستگاه لیپوست است.  پاها بسیار ظریف هستند بنابراین این روش  بسیار مؤثرتر از تکنیک های لیپوساکشن سنتی است.  به دلیل تحمل وزن بدن توسط پاها ، مدت زمان لازم برای بهبودی کامل نسبت به سایر قسمت های بدن بیشتر است.

اکثر بیماران که برای لیپوساکشن ساق و مچ پا به کلینیک مراجعه می کنند،  با یکی از این دو تکنیک درمان می شوند. زیرا کمتر از سایر روش های جراحی زیبایی احتمال عوارض جانبی دارد.  از دستگاه لیپوست برای از بین بردن چربی های ذخیره شده در شکم ، پهلوها ، ران ها ، باسن و بازوها و ساق پاها استفاده می شود.

لیپوست یک تکنیک است که می تواند تفاوت بین چربی ها و بافت ها را تشخیص بدهد به این معنی که بعد از این روش احتمال ابتلا به تروما کم است.  لیپوست روشی بی خطر و مؤثر و دقیق است و این امکان را به پزشک می دهد که حجم زیادی از چربی های موضعی را بردارد.

جراحی زیبایی بدن (لیپوست) می تواند به صورت موضعی بافت چربی را در نواحی  دیگر بدن نیز از بین ببرد. این روش کم تهاجمی بوده و هیچ گونه آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی کند.

لیپوساکشن ساق پا از زیر زانو انجام می شود.  برای کسب بهترین نتایج ابتدا برش ها ی جداگانه در دو طرف ساق پا انجام می شود. که می توان از این دو برش  به راحتی به چربی ها دسترسی یافت.  با خارج کردن چربی ها می توان شکل جدید و زیبایی به ساق پا داد. در طول لیپوساکشن پزشک چندین عامل را در نظر دارد. از جمله کشش پوست و تناسب پاها با کل بدن. نتیجه کار این است که  صاحب پاهایی زیبایی و خوش تراش می شوید.

 

مشاوره برای لیپوساکشن مچ و ساق پا

هنگامی که بیماران برای لیپوساکشن مچ پا به کلینیک مراجعه می کنند ، اولین مرحله مشاوره با پزشک متخصص می باشد.  به منظور فراهم آوردن بهترین نتایج ، پزشک نقش مهمی در درمان موفقیت آمیز شما ایفا می کند.  ابتدا پزشک  معاینه کاملی را انجام می دهد تا دقیقاً مشخص کند کدام درمان برای مورد شما بهتر و مناسب تر خواهد بود.  هدف از مشاوره این است که به اهداف زیبایی خود برسید.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیپوساکشن مچ پا و ساق پا با ما تماس بگیرید.

 

چرا چربی پا از طریق رژیم غذایی و ورزش از بین نمی رود؟

لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روش ها | لیپوست

چربی پا می تواند بسیار پایدار و مقاوم باشد. این چیزی است که بیشتر مردم با آن آشنا هستند. مقدار چربی های موضعی در پاها می تواند توسط ژن های شما تعیین شود. بنابراین تجمع چربی در پاها نیز می تواند به علت استعداد ژنتیکی و همچنین اضافه وزن باشد.

مشکل دیگر با چربی پا این واقعیت است که این چربی ها عمدتاً سطحی است. پاها دارای بخش های عمیق نیستند که در آن چربی بیش از حد بتواند ذخیره شود.

رژیم غذایی و ورزش قطعاً می تواند به کاهش میزان چربی در پاها کمک کند. اما با این حال ، به نوع بدن شما بستگی دارد. بیماران که در حال حاضر دارای پاهای چاقی هستند که از طریق ورزش و رژیم غذایی لاغر نمی شوند ، با استفاده از عمل جراحی لیپوساکشن می توانند راه حلی برای از بین بردن دائمی چربی پاهای خود پیدا کنند.

 

کاندیدای مناسب لیپوساکشن ساق پا کیست؟

بیماران که چربی زیادی در پاهای خود ذخیره دارند  و سعی نتوانسته اند با رژیم غذایی و ورزش این چربی ها را کاهش بدهند ، کاندید خوبی برای عمل لیپوساکشن ساق پا هستند.  بنابراین لیپوساکشن پا یک گزینه مناسب برای مراجعین با شرایط بدنی خوب است که فقط پاهای چاقی دارند. زنانی که پاهای چاق دارند ، نمی توانند شلوارک ، دامن و لباس شنا بپوشند.

انجام لیپوساکشن پا می تواند اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد و شما دیگر قادر به پوشیدن لباس هایی می شوید که همیشه آرزو داشته اید.  با لیپوساکشن دیگر شما هیچ نگرانی برای پوشیدن لباس های مورد علاقه خود نخواهید داشت.

 

چه کسانی نمی توانند لیپوست انجام دهند؟

  • افرادی که لیپوست انجام می دهند نباید فشارخون بالا داشته باشند.
  • افرادی که قند خون بالا دارند و به بیماری دیابت مبتلا هستند.
  • افرادی با خطر بیماری قلبی.
  • زنان باردار.
  • افرادی که دچار مشکلات سلامتی هستند.
  • افرادی که در حال استفاده از داروهای خاصی استفاده می کنند که ممکن است با روند درمان تداخل داشته باشد. مگر در مواردی که پزشک متخصص اجازه این عمل جراحی زیبایی را به آنها بدهد.
  • افرادی که به داروهای خاصی حساسیت دارند.

 

احتیاط لازم قبل از عمل لیپوست

  • بیمار باید از سلامت لازم برخوردار باشد.
  • اگر سابقه ی جراحی ابدومینوپلاستی داشته اید جراح خود را از این موضوع مطلع کنید.
  • قبل از عمل باید آزمایش خون انجام دهید.
  • قبل از عمل باید تست حاملگی انجام دهید.

 

عمل جراحی لیپوساکشن پا چگونه انجام می شود؟

لاغری ساق و مچ پا با جدید ترین روش ها | لیپوست

لیپوساکشن را می توان برای ساق و مچ پا انجام داد.  در طی این روش ، جراح از فناوری اولتراسوند خاصی استفاده می کند که هدف آن شکستن سلول های پایدار چربی در لایه زیر پوست  است. هنگامی که چربی شکسته می شود ، جراح می تواند آن را به صورت مایع از پا حذف کند.

برای حذف چربی از ساق پا ، جراح نیاز به وارد کردن یک لوله کوچک در منطقه حاوی چربی موضعی است.  لوله باریک استفاده شده در این فرآیند کانولا نام دارد.  کانولا یک ابزار پیشرفته است که جراح را قادر می سازد تا چربی را با حداقل آسیب به بافت بردارد.

هنگامی که کانولا به ناحیه هدف وارد می شود ،  پالس های انرژی را منتشر می کند تا به طور خاص سلول های چربی را هدف قرار دهد.  تجزیه سلول های چربی آنها را به طور مؤثر از بافت های مهم مانند اعصاب و رگ های خونی جدا می کند. هنگامی که چربی به طور کامل شکسته شود ، جراح چربی را با یک ساکشن ملایم خارج می کند.

در جراحی لیپوساکشن ساق پا و مچ پا ، پزشک جراح راحت تر به چربی ها دسترسی پیدا می کند.  در پایان نیز لوله هایی به منظور تخیله خونابه و ترشحات در محل عمل قرار می دهد.

 

مزایای لیپوساکشن ساق و مچ پا!

در حال حاضر تعداد زیادی از افراد برای  انجام  لیپوساکشن پا به کلینیک ما مراجعه می کنند.  زیرا با استفاده از این روش می توان چربی ها را از ران بیرونی و داخلی و جلو ران خارج کرد.

لیپوساکش یک عمل زیبایی جراحی بسیار مفید است و در سایر قسمت های بدن نیز استفاده می شود. لیپوساکشن با لیپوست  جراح را قادر می سازد تا با چربی های بدن در مناطق بسیار کوچک مقابله کند و منجر به درمان دقیق با نتایج عالی شود.

لیپوست خونریزی کمتری نسبت به لیپوساکشن های سنتی دارد و بیماران فقط چند روز پس از انجام این عمل ، ناراحتی و درد کمی را تجربه خواهند کرد.

ممکن است عوارضی مانند کبودی های جزئی نیز وجود داشته باشد که معمولاً چند هفته پس از عمل از بین می رود.  اکثر بیماران می توانند بلافاصله بعد از عمل کلینیک را ترک کنند. با این حال ، قبل از مرخص شدن توسط پزشک و کادر پرستاری ارزیابی خواهید شد.

همچنین اطلاعات زیادی در مورد مراقبت پس از قبل و بعد از عمل به شما داده خواهد شد.  پس از انجام این روش ، شما کاملاً به خواسته خود دست خواهید یافت.

درد پس از عمل با داروهای ضد درد از بین می رود.  همچنین ممکن است پزشک معالج شما داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک ها را بر اساس وضعیت شما تجویز کند.

  • در روش لیپوست چربی ها به صورت سالم تخلیه می شوند و می توان از آنها برای حجم دهی و جوانسازی بخش های دیگر بدن استفاده کرد.
  • دستگاه لیپوست به دستگاه های جانبی دیگری مانند پمپ هوا، ساکشن و پمپ تزریق نیاز ندارد.
  • بیمار تحت بی هوشی قرار نمی گیرد.  عمل با بی حسی موضعی انجام می شود.
  • چربی های اضافی به صورت یکنواخت از ناحیه تحت درمان تخلیه می شود.
  • میزان درد و تورم و کبودی در لیپوست بسیار کم می باشد.
  • در لیپوست از لیپوساکشن و ویبریشن در یک زمان استفاده می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک ما تماس بگیرید.

 

آیا جای بخیه باقی می ماند؟

از آنجا که برای انجام لیپوساکشن پا باید برش هایی ایجاد شود ، بیماران باید بعد از درمان انتظار اسکار را داشته باشند.  اما یک جراح با تجربه با ایجاد برش در مکان هایی که در دید نیستند ، امکان مشاهده محل بخیه را به حداقل می رساند.   با این وجود اگر شما هر گونه سؤال یا نگرانی در مورد جای بخیه دارید ، از شما می خواهیم قبل از اینکه پروسه عمل خود را انجام دهید ، نگرانی های خود را با جراح خود در میان بگذارید.

 

هزینه  لیپوساکشن پا چقدر است؟

قیمت لیپوساکشن پا معمولاً برای هر بیمار متفاوت است. زیرا میزان چربی که باید برداشته شود و نیاز فردی هر بیمار نیز متفاوت باشد.  هزینه لیپوست با توجه به مخارج بیمارستان و میزان چربی خارج شده از بدن و اندازه ناحیه تحت درمان ، دستمزد جراح متخصص و غیره تعیین می شود.

برای اطلاع از هزینه لیپوست مراجعه حضوری به جراح متخصص بهترین راه می باشد . زیرا پزشک با بررسی حجم چربی ها می تواند هزینه را تعیین کند.

 

عوارض جانبی لیپوست

لیپوست ساق و مچ پا بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود. به همین دلیل عوارض جانبی آن بسیار اندک است.  در روش های جديد معمولاً هيچگونه خطری بيماران را تهديد نمی كند. به شرط اینکه عمل جراحی در اتاق عمل مجهز و استريل یک مركز جراحی يا بيمارستان انجام شود.

احتمال آمبولی پس از انجام این روش بسیار پایین بوده و بیمار می تواند ظرف مدت 48 ساعت فعالیت های عادی زندگی خود را از سر بگیرد.

 

تماس با ما   

برای گرفتن وقت مشاوره و عمل برای لیپوساکشن ساق و مچ پا و همچنین سایر مناطق بدن می توانید از هر یک از روش های تماس موجود در وب سایت تهران اسکین استفاده کنید. بیماران می توانند در مورد لیپوساکشن با تلفن ، ایمیل یا فرم تماس با ما تماس بگیرند.

 

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.

                           برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

2.8 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

11 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سارا
سارا
4 years ago

سلام و خسته نباشید. دکتردر مشهد برای لیپوساکشن مچ و ساق پا معرفی میکنین. ممنون میشم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  سارا

سلام دوست عزیز
متاسفانه از مراکز پیکرتراشی در مشهد اطلاعاتی نداریم.

الهام
الهام
3 years ago

سلام‌
در حال حاضر لیپوساکشن ساق پا در مرکز شما انجام میشه ؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  الهام

سلام دوست عزیز
لطفا با مرکز تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  الهام

سلام دوست گرامی
لطفا با مرکز تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.

فهیمه
فهیمه
3 years ago

سلام ببخشید این روش برگشت هم داره؟احتمال برگشتش چند درصده؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  فهیمه

سلام دوست عزیز
در روش پیکرتراشی کلیه چربی های اضافی ناحیه مدنظر خارج می گردد و در صورتیکه پس از انجام لیپوست به ورزش و تغذیه توجه شود هیچ گاه مثل قبل نمی شود.

مبینام
مبینام
3 years ago

سلام
خوب هستید ؟
معزرت میخام من شانزده سالمه میخام بدونم حتما باید هجده سالم بشه که بتوتم این عمل رو انجام بدم
بعدسم یه سوال دیگع اونم اینکع من ورزشکار هستم یعنی میتونم بعد از این عمل دوباره بسکتم رو ادامه بدم ؟ یا باید یه مدت نرم ؟ یا همیشه نرم ؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مبینام

سلام دوست عزیز
بله توصیه می شود پیکرتراشی بعد از 18 سالگی انجام شود.
بله این جراحی منعی در ورزش و سایر فعالیت ها ندارد.

Bahar
Bahar
2 years ago

سلام خسته نباشید من شماره تلفن یا آدرسی از مرکز شما پیدا نکردم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Bahar

سلام دوست عزیز
از طریق صفحه معرفی مراکز، لینک زیر می توانید با مرکز مدنظرتان تماس بگیرید.

https://b2n.ir/166578