بهترین درمان تیرگی گردن و زیر بغل

سریعترین، ارزانترین و ساده ترین درمان تیرگی گردن و زیر بغل چیست؟

درمان تیرگی گردن و زیر بغل

بهترین درمان تیرگی گردن و زیر بغل

سلام و خوش آمدید.

به عکس ملکه انگلیس نگاه می کنم. اولین چیزی که نظرمو جلب کرده گردنبند مروارید اصلی چند ردیفه هست که از شاه جرج پنجم و امیر قطر هدیه گرفته و ترکیب کرده. توی دلم میگم این سینه ریز معلومه که جزو جواهرات گرانقیمته اما برای پوست جوان و لطیف الیزابت در دوران جوانی ش زیبنده تر بوده. بعد با خودم فکر می کنم اگه خانومهای هنری در دنیای هالیوود یا زنان روسای جمهور مثل میشل اوباما گردن زیبا و بلند یا سینه ریز های آنچنانی نداشتن، چطوری روی فرش قرمز هنر یا سیاست ادعا می کردن!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همزمان، نگاهی به پوست گردن تیره و خط دار خودم تو آینه میندازم که وقت مهمونی مجبورم با یه گردن آویز پهن بپوشونمش. یه بارم گردنبندمو گم کردم و مادرشوهرم بهم طعنه انداخت که سیاهی داره و بهتره برم پاکسازی پوست!
دوستان، لینکایی که تو این متن میذارم رو شیفت کلیک کنین تا هم این صفحه براتون بمونه و هم صفحه جدید هم باز شه.

سیاهی گردن نشانه چیست؟

قبل از اینکه پاکسازی پوست گردن و زیر بغل رو انجام بدم، با خودم فکر کردم نکنه علتش یه مشکل پزشکی باشه. یه خورده تحقیق کردم و متوجه دلایل زیر شدم:

بعضی ها سطح هورمون انسولین (قند خون) شون بالاست و ممکنه پوست گردن، زیر بغل یا کشاله ران اونها رنگ بنفش به خودش بگیره. این تیرگی سن نمیشناسه و در افراد مبتلا به دیابت با پوست های تیره تر بیشتر رخ میده.

اختلالات هورمونی دلیل دیگه سیاهی زیر بغل و گردنه

چاقی هم همین طور.

یک سری بیماری های غیر جدی و جدی و سرطان

وجود عفونت قارچی در پوست محل گردن و زیربغل و جاهای دیگه. معمولا از پوست نمونه برداری میشه یا دکتر تشخیص عفونت قارچی رو میده و دارو تجویز می کنه.

نکته: زیر آفتاب زیاد نمونین چون رنگدانه پوست گردن و زیر بغل رو زیادتر می کنه.

علت تیرگی گردن

جالب اینکه یادم اومد بعد از باشگاه فوری پوستمو نمی شستم چون بعدش کلاس دیگه ای داشتم و باید تا رسیدن به خونه و گرفتن دوش صبر می کردم. همین نشستن گردن و زیر بغل در اسرع وقت به جمع شدن چربی، میکروب و باکتری در پوست منجر میشه و با گذشت زمان اون رو تیره می کنه.

نکته دیگه: مصرف یه سری داروها پوست رو تیره تر می کنه؛ به عبارتی، رنگدانه پوست گردن و زیر بغل رو بیشتر می کنه: مثل تتراسایکلین، فنیتوئین، غیراستروئیدی ضد التهاب و بعضی داروهای مغز و اعصاب روان.

به علاوه، خونرسانی ضعیف یا اختلال در رسیدن مواد مغذی به پوست می تونه از دلایل اصلی تیرگی باشه. برا همینه که در بهترین روش های پاکسازی پوست روی خونرسانی خیلی تاکید میشه. در کل، هر روشی که به سلول ها و رگ های خون زیر پوستی حیات دوباره ای بده و عارضه نامطلوب هم نداشته باشه پسندیده هست.

درمان تیرگی گردن و زیر بغل چیست؟

من یه آزمایش خون کامل دادم تا ببینم چی پوست گردن و زیر بغلم رو تیره کرده. سطح قند خونم مشکلی نداشت ولی پرکاری تیروئید داشتم که درمان کردم. اما تیرگی سابق کماکان باقی موند.

دکترا ممکنه کرم ها و داروهایی محتوی ماده اسید سالیسیلیک، اسید آلفا هیدروکسی، رتین-آ، و غیره رو تجویز کنن. من خودم داروی شیمیایی کم استفاده می کنم چون از عوارض شون می ترسم.

دکتر می گفتش برو لایه برداری یا لیزر تا پوست گردنت روشن شه. خب منم همین گزینه آخری رو پسند کردم؛ ولی، روش های لایه برداری پوست با هم فرق می کنن و سوالم این بود که بهترینش کدومه؟

بهترین درمان سیاهی گردن و زیر بغل

و اما با خودم گفتم حالا بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست برا گردن و زیر بغلم چیه؟ برم میکرونیدلینگ؟ آخه می ترسم پوستم زخم و زیلی شه و جای سوزنا بمونه؟ شایدم نمونه! برم میکرودرم با پودر کریستالی که میگن عوارض داره؟ برم لیزر که می ترسم پوستم بسوزه و جای لیزر و زخمش بمونه؟ برم مزو تراپی تزریقی که ممکنه به با نفوذ موادش توی خونم باز آلرژیم برگرده.
خب چیکار کنم؟ برم زعفرون اصل گرون قیمت بخرم که فکر نکنم بصرفه! برم مثل هندی ها زردچوبه رو پوستم بذارم که حوصله لک و آبرنگ زردچوبه و کثیف کاری رو ندارم. پس بهترین چاره چیه؟

بازم گفتم تحقیق خوبه. بذار یه خورده نظرات مردمی رو از سایتا معتبر بخونم شاید کمکی باشه. بعدم ببینم جدیدترین، ارزونترین و سریع ترین و در عین حال کم عارضه ترین روش پاکسازی پوست تو ایران چیه. سایت تلفیزیون یکی از اون سایتایی هست که سر زدم: شبیه آپارات می مونه ولی به جا تبلیغات زرد و ویدئوهای جورواجور مخصوص پزشکی و سلامت هست.

مجموعه سرچ هام میگفتن که بهترین روش لایه برداری و پاکسازی پوست دستگاه فیس آپ پوست هست. و اما فیس آپ چیه و چرا بهترینه؟ همون میکرودرمه؟ خدا کنه نباشه چون من میکرودرم سابق رو شنیدم عوارض داره.

تجربه درمان تیرگی گردن و زیر بغل من

یکی از تحقیقایی که کردم راجع به فیس آپ پوست هست؛ معنی لغوی ش میشه لیفت پوست به کمک لایه برداری و پاکسازی، یا به عبارت گسترده تر: رفع شلی و افتادگی و پیری و تیرگی و لک و جای جوش و هر چی که مزاحمه از پوست به کمک پاکسازی اون.

شاید مثل شما شایدم نه، تا یه چیزی رو به چشم خودم نبینم و تجربه های مفید دیگران رو راجع بهش نشنوم، وقت و پول الکی به پاش نمیدم. بنابراین، اول اینکه نظرات واقعی مردم (نه من درآوردی) درباره فیس آپ رو از سایتای مردمی خوندم و دیگه اینکه راهی مرکز زیبایی شدم و حضوری دستگاه فیس آپ رو دیدم. از چند تا مراجعه کننده هم که برا لیزر موهای زائد، تزریق بوتاکس و ژل و پاکسازی پوست اومده بودن سوالایی کردم. می خواستم ببینم جلسه چندمشونه و راضی هستن یا نه. البته نوبت دهی دقیق بود و تقریبا هر کی به موقع میومد.

تجربه من از فیس آپ: درمان سیاهی زیر بغل و گردن


فیس آپ یه دستگاه نسبتا کوچک هست که حضوری توی مرکز زیبایی دیدمش. ساخت شرکت معروف “جنرال پروجکت” general project face-up هست و جدیدترین نسل میکرودرم ابریژن منتها با حذف عوارض قبلی هست. چند تا هِد head مخصوص داره. هد همون قسمتی هست که با پوست تماس داره. این هدها حدودا پنج تا هستن. یکیش مخصوص پوست دور چشمه. یکیش مخصوص پوست حساس و بقیه مختص رفع تیرگی قوزک و گردن و زیر بغل و رفع جای جوش آکنه…
منشی بهم گفت که با میکرودرم سابق امکان لایه برداری پوست اطراف چشم وجود نداشته ولی فیس آپ عارضه نداره و اتفاقا خیلی هم برا جوانسازی دور چشم خوبه.

خوبی فیس آپ به اینه که هد برای هر نفر جداگانه داده میشه. می تونین با خودتون ببرین. به علاوه، به جای پودر کریستال، با ماساژور، پوست به صورت دایره ای ماساژ داده می شه. به تجربه خودم، با اینکه پوستم حساس بود، درد و قرمزی خاصی نداشتم. برای لایه برداری، از هد الماسه استفاده میشه نه از پودر کریستالی.

10 فایده مهم فیس آپ پوست

ویدئوی کوتاه زیر 10 فایده مهم فیس آپ پوست رو نشون میده:

10 مزیت مهم فیس آپ پوست عبارتند از:
1. بدون اینکه پوست شما زخم شود، آن را به خوبی لایه برداری می کند
2. همزمان، جای جوش و آکنه را محو می کند
3. منافذ پوستی را کوچک می کند
4. همزمان، پوست شما را لیفت می کند (از شلی و افتادگی نجات می دهد)
5. پوست شما را جوانسازی و روشن سازی می کند (از سیاهی نجات می دهد)
6. لک های تیره و قهوه ای را از پوست شما حذف می کند
7. جوش های سرسیاه که چهره را زشت می کنند را از بین می برد
8. انواع تیرگی قوزک، کشاله ران، کمر، زیربغل، گردن و غیره را کاهش می دهد یا از بین می برد
9. خونرسانی را در زیر پوست تحریک می کند و اینگونه به فرآیند جوانسازی کمک می کند
10. با اتمام چند جلسه فیس آپ در فواصل زمانی تعیین شده، پوست شاداب تری به شما تحویل می دهد. شاداب تر شدن پوست را در همان جلسه اول حس می کنید و می بینید.

رفع سریع تیرگی زیر بغل و گردن با مزوتراپی

یه ویدئو دیدم که موضوعش فیس آپ پوست همراه با مزوتراپی غیرتزریقی بود. اولش دیدم صورت خانومه انگادر پودر ریختن ولی اشتباه می کردم پودر کریستالی نبود. محصولات مزو تراپی مثل مواد ویتامینه برای آبرسانی به پوست بعد از فیس آپ بودش.

من خودم پوستم حساسه و به مواد تزریقی آلرژی دارم. اما فیس آپ یه خوبی داره که میشه باهاش از مواد غیرتزریقی ویتامینه آبرسان برای سرعت بخشیدن به فرآیند جوانسازی استفاده کرد.

ویدئو زیر فیس آپ پوست به اضافه مزوتراپی غیرتزریقی را نشان می دهد.

فیلم بهترین مرکز پاکسازی پوست و درمان تیرگی گردن و زیر بغل

در پایان، چرا من مرکز لیزر و جوانسازی پوست برکه رو انتخاب کردم؟ ویدئو زیر گویای اینه که چرا برکه رو بهتون پیشنهاد میدم:

اینقد تو این دوره زمونه تبلیغات منفی و زرد زیاد شده که نمیشه به راحتی به هر مرکز زیبایی ای اعتماد کنیم. ولی با داشتن اطلاعات کافی و قبلی درباره پاکسازی پوست، میشه راحت مراکز معتبر رو از غیرمعتبر تشخیص بدیم. وقتی کادر زیبایی خوشرو و متعهد باشن و دستگاهشون عالی باشه و درباره مراقبت های قبل و بعد رو تذکر بدن، چرا اعتماد نکنیم؟

یه لینک این زیر میذارم تا خودتون نظرات واقعی مردم و کاربران رو درباره فیس آپ و کلا کار برکه مشاهده کنین (پایین صفحه لیزر). مردم نوشتن که بعد از مقایسه برکه با مراکز دیگه، از قیمت ها و تخفیف های برکه راضی تر هستن:

لینک نظرات درباره بهترین روش پاکسازی پوست فیس آپ

درمان تیرگی گردن و زیر بغل: مراقبت های بعد از فیس آپ

راستی تا یادم نرفته، هیچ روش پاکسازی پوست نتیجه عالی نمیده مگه اینکه حتما از پوستتون بعد از فیس آپ مراقبت کنین. به هر حال پوست شما لایه برداری شده و باید و نبایدهایی داره: تو آفتاب نمونین چون جای لک و تیرگی می مونه. داروهایی که تیرگی پوست رو زیادتر می کنن رو مصرف نکنین (بالا اشاره شده)؛ کافیه کاغذ داخل جعبه دارو رو مطالعه کنین. بعضی داروها یا مواد خوراکی و نشویدنی پوست رو تحریک و بدتر می کنن. مواد ویتامینه و آبرسان مرغوب رو روی پوست بزنین تا تقویت شه. میوه و سبزی تازه مصرف کنین. پوست رو خراش ندین و با مواد شوینده قوی تماس ندین و تا پایان پروسه جوانسازی، برنزه و لیزر نکنین. لیزر با خیلی چیزا تداخل داره.

تخفیف فیس آپ پوست: میکرودرم ابریژن

اینو یادم رفت بگم که هزینه فیس آپ در مرکز برکه خیلی در نمیاد. حداقل در مقایسه با کلینیک های پرادعا خیلی کمتره.

شاید بپرسین چند جلسه باید میکرودرم فیس آپ بریم و تخفیف هم داره؟

جواب بله هست و تعداد جلسات خیلی نیست ولی بستگی به ژنتیک پوست شما و درجه تیرگی داره. یکی تیرگیش کمه کمتر میاد و برعکس.

من خودم تخفیف تیو جشنواره شب یلدا دی ماه گرفتم. خیلی ها توی اسفند ماه نزدیک عید برگ تخفیف ویژه میگیرن و حسابی سود می کنن. خداییش برا دانشجوها خیلی می صرفه.

اگه می خواین تخفیف ویژه بگیرین، حواستون به تاریخ هیا مهم ملی-مذهبی باشه.برای مثال، نزدیک عید فطر، روز مادر، روز معلم، عید مبعث و غیره.

روزای جمعه ارزونتر در میاد ولی تخفیف های ویژه و واقعا خوب رو نزدیک جشن های ملی و روزهای مهم شادمانی مثل روز دختر میشه گرفت.

در لینک زیر قیمت چند تا از تخفیف زیبایی درج شده. با تماس تلفنی خیلی راحت میشه از قیمت و تخفیف مطلع بشین:

نمونه تخفیف ویژه فیس آپ پوست و زیبایی مرکز برکه


شادمان و سلامت باشید.

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments