لیزر درمانی

تست حساسیت پوستی قبل از لیزر درمانی په اهمیتی دارد؟

تست حساسیت پوستی

تست حساسیت پوستی یا تست پچ، پس از مشاوره در مورد لیزر درمانی و اعلام رضایت شما برای انجام این فرایند، تست حساسیت بر روی بخش کوچکی از پوست انجام می شود. انجام تست پوستی مرحله بسیار مهمی است که قبل از شروع جلسات لیزر درمانی انجام می شود. هدف از انجام این تست تعیین سطح انرژی مورد نیاز برای انجام لیزر و رسیدن به نتیجه مطلوب است.

به علاوه این تست شما را برای انجام لیزر درمانی آماده می کند و شما می دانید جلسات چگونه برگزار خواهند شد. پزشک نیز تاثیر لیزر و میزان حساسیت پوستی شما را نسبت به لیزر بررسی خواهد کرد. بنابراین جلسه تست بهتر است قبل از شروع فرایند درمان انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انجام تست حساسیت خطرات و عوارض لیزر درمانی را به حداقل می رساند و رسیدن به نتیجه مطلوب را ممکن می سازد.

زمان انجام تست حساسیت پوستی

زمان انجام تست حساسیت پوستی برای مراجعین مختلف متفاوت است. این تست معمولا 3 یا 4 روز قبل از شروع درمان انجام می شود. بعضی از کلینیک های لیزر درمانی ترجیح می دهند فاصله بیشتری بین زمان انجام تست و شروع جلسات درمانی باشد تا مطمئن شوند هیچ عارضه پیشرونده ای در مورد لیزر وجود ندارد. به علاوه تست حساسیت پوستی می تواند نتیجه لیزر درمانی را تا حدی نشان دهد.

توصیه می شود تست حساسیت پوستی توسط همان اپراتوری انجام شود که قرار است فرایند لیزر درمانی را انجام دهد. در زمان انجام تست حساسیت و قبل از آن می توانید سوالات خود را بپرسید و به این ترتیب تمام نگرانی ها و تردیدهای خود را برطرف کنید. بهتر است از تجربه اپراتور و پزشک خود اطمینان حاصل کنید، تعداد افراد درمان شده توسط آنها را بپرسید و با بیماران دیگر نیز مشورت کنید و به این ترتیب با اطمینان کامل جلسات لیزر خود را آغاز کنید.

به علاوه قبل از انجام تست حساسیت و یا شروع جلسات در مورد مواد لازم برای کاهش درد با پزشک خود مشورت کنید.

برای رفع موهای زائد خود با بهترین دستگاه ها می توانید به شعب ما در سراسر ایران مراجعه کنید. لیزر موهای زائد در کرج و کرمانشاه و سایر شهرها بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهند.

لینک منبع

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments