جراحی زیبایی

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران: به روش سینرژی با دوبرابر شدن نتیجه جوانسازی شما

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران: به روش سینرژی با نتیجه فوق عالی

کیم کارداشیان

سلام دوستان.
بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران: شاید زمانی فکر می کردیم ژل ها جای بوتاکس را خواهند گرفت. اما نه تنها این اتفاق نیافتاد، بلکه ژل و بوتاکس دست به دست هم دادند و دوستی جدیدی رو شروع کردن که همیشه ماندگار خواهد بود. کم نیستند تعداد هنرپیشگان و خوانندگان هالیوودی و بالیوودی که به بوتاکس و ژل برای زیباییِ ماندگار پناه آورده و می آورند.

موضوع متن:
سینرژی (ترکیب بوتاکس و ژل) و

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

← هشدارها و روش های تشخیص بوتاکس خوب از بوتاکس بد: به نقل از بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس

دو نمونه ناموفق و موفق در بدترین و بهترین مرکز تزریق بوتاکس

خاطره زیر واقعی ست. همراه با این خاطره، از نکات مهمی که بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس یادآور شدند، باخبر شویم.

“می خواهم امروز از تجربه واقعی خودم از بوتاکس در یک مرکز نامعتبر بگویم. قصد من این است که تفاوت مراکز تخصصی و غیرتخصصی را بدانید. تزریق بوتاکس در یک مرکز خوب خیلی هم عالیست و جای دلهره و نگرانی ندارد. اما انتخاب یک مرکز بد می تواند شما را برای سالها پشیمان کند.

من در گذشته خاطره خوشی از تزریق بوتاکس نداشتم. دلیلش این بود که یک پزشک عمومی تازه به شهرستان آمده و خیلی وارد نبود. نه تست حساسیت پوستی می گرفت، نه جلسه مشاوره در کار بود و نه از مراقبت ها برای ما می گفت. در واقع، بدترین مرکز رو انتخاب کرده بودم که همه کاری در کنار تزریق بوتاکس و ژل برای پول در آوردن انجام می دادند. حتی موردی پیش آمد که فردی پس از تزریق بوتاکس مشروبات الکلی مصرف کرده و کارش به کما و …کشید. شکایت اطرافیان فایده ای نداشت. گفته بودند خود بیمار مراقب نبوده و تقصیر از مرکز مربوط نیست.”

عوارض تزریق بوتاکس در یک مرکز نامعتبر

“هر چه قدر پول دادم، همان قدر آش خوردم. طبق یک ضرب المثل آلمانی: ما آنقدر ثروتمند نیستیم که دایم پول پای چیزهای ارزان بدهیم. معنی این ضرب المثل اینه که هر چیز ارزان و کم کیفیت زود از دست می رود و باید دوباره پول بدهیم و تهیه اش کنیم. ولی یک چیز باکیفیت و گران برای همیشه می ماند و نیازی به هزینه چندباره نیست. درباره بوتاکس هم همین طورست. بوتاکسِ اصل هر ویال بین یک و نیم میلیون تا دو میلیون هست. متوسط حدود یه تومن. و ارزان زیر سیصد تومن.”

“من دفعه اول که بوتاکس زدم تاثیر خاصی برایم نداشت. باز به همان پزشک بی تجربه مراجعه کردم. این پزشک هیچی بارش نبود و باز همان دوز بوتاکس را با فاصله یک هفته ای به پوست حساس من و در همان نقاط اشتباهی تزریق کرد (نه ترمیم). حتی یادآوری نکرد که دو هفته صبر کن تا نتیجه بگیری. بعدها فهمیدم که بوتاکس رو نباید در دوز بالا و با فاصله کم برای پوست های حساس تزریق کرد و گرنه عوارض بدی دارد.”

نمونه عوارض تزریق بوتاکس در بدترین مرکز 

“همان سال بدنم کهیر شدیدی زد، خارش و قرمزی عجیبی گرفتم که تا سه سال ادامه داشت. دکتر می رفتم دارو مصرف می کردم که داروها عوارضی چون سردرد و به هم ریختن معده رو برام ایجاد کردن. داروها رو کنار گذاشتم. بعد از سه سال با مجموعه تهران اسکین آشنا شدم. یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق بوتاکس و ژل رو به من معرفی کردند.

پزشک متوجه شدند که ماده بوتاکس چینی نامرغوب به من تزریق شده بوده؛ اونم دو بار در دوز بالا. نقاط تزریق اشتباهی بوده و ماده وارد جریان خونم شده. و اینکه خارش و قرمزی ناگهانی پوست من هم به خاطر کثیف شدن خونم بوده. پزشک خیلی با حوصله مشکل منو بررسی کردن؛ دو سال هست که به کمک هر دو طب مدرن و طب مکمل، خونم تمیز شده و دیگر دچار خارش و قرمزی نمی شوم.”

نکته امیدوار کننده: یک سال و نیم هست که تزریق بوتاکس و ژل در همون مرکز تخصصی پیشنهادی تهران اسکین رو انجام دادم. هیچ مشکلی هم خدا رو شکر ندارم؛ و صورتم جوان و زیبا شده. حرفم اینه که وقتی پزشک و مرکز رو درست انتخاب کنید، هرگز به هیچ عارضه ی منفی دچار نخواهید شد.”

به کدام پزشکان برای تزریق بوتاکس مراجعه کنیم؟

هشدار: “در بهترین مرکز تخصصی به من تذکر دادند که تزریق بوتاکس کار پزشک متخصص پوست و مو، جراح پلاستیک، متخصص فک و صورت یا متخصص گوش، حلق و بینی ست نه یک پزشک عمومی.”

تنها یک متخصص آشنا به آناتومی و ساختار پوست و موی شما می تواند تزریق بوتاکس را به درستی انجام دهد. فراموش نکنیم که آناتومی بدن هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است.

تصویری از آناتومی پوست صورت را ببنید:

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

تصویر بالا به خوبی نشان می دهد که چرا تزریق بوتاکس باید توسط یک پزشک باتجربه و دانا و آشنا به ساختار پوست و موی شما انجام شود. سیستم رگ های لنفاوی، رگ های خونی و اعصاب زیرپوستی به مواد تزریق شده حساس اند. هر چند بوتاکس به عضله اخم برای فلج کردن آن تزریق می شود، اگر تزریق بوتاکس به دست فرد ناوارد و در نقاط اشتباهی انجام شود، رگ ها و اعصاب زیرپوستی آسیب جدی می بینند.

دو نوع خط اخم در تزریق بوتاکس و سینرژی

بیشترین کاربرد بوتاکس در جوانسازی صورت برای دو سوم بالای آن است. دو نوع خط اخم داریم: ثابت و متحرک.

در نوع ثابت، چه عضله حرکت کند چه نکند، حالت اخم وجود دارد. در اینجا باید از متد سینرژی یا همان هم افزایی استفاده کرد. به این معنی که، از تزریق ژل برای محکم کاری و از بین بردن کامل خط اخم نیز کمک گرفته می شود. در نوع متحرک، اخم فقط موقعِ حرکت عضله ایجاد می شود و در اینجا تزریق بوتاکس به تنهایی کافیست.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس که اغلب مراکز نمی گویند!

شاید این مراقبت ها را همه مراکز به شما گوشزد نکنند:

  1. هرگز پس از بوتاکس مشروبات الکلی ننوشید که خطر مرگ را در پی خواهد داشت!
  2. هرگز دوز بالای بوتاکس را تزریق نکنید زیرا علاوه بر ایجاد حساسیت های پوستی، مقاومت بدنتان را افزایش خواهد داد و اثر بوتاکس کمتر خواهد شد. نکته جالب: اثر قرص های شیمیایی بر بدن در دوز بالا نیز مشابه بوتاکس است. یا حساسیت شدید ایجاد می کند و یا فقط اثر موقتی خواهد داشت.
  3. هرگز با فاصله کم (یکی دو هفته تا کمتر از دو ماه) یک نقطه از پوست را دوبار بوتاکس نکنید؛ مگر اینکه به تشخیص پزشک به ترمیم نیاز باشد . بگذارید بین هر جلسه تا جلسه بعدی بوتاکس، از 4 تا 6 ماه فاصله زمانی بگذرد. خیلی از مراکز دلشان برای شما نسوخته و بیشتر جیب شما را خالی می کنند.
  4. مراقب تداخل بوتاکس با لیزر، درمان عفونت های پوستی، بارداری و این دست موارد باشید.
  5. در سایت زیبان (زیرمجموعه تهران اسکین) درباره تمامی عوارض بوتاکس بخوانید: متن بسیار جامعی درباره عوارض بوتاکس و خانم های باردار، آقایان و خانم هایی که لیزر کرده اند، افرادی که داروهای خاص مصرف می کنند و غیره. بخوانید. برای مشاهده عوارض بوتاکس، اینجا کلیک کنید.

تزریق بوتاکس برای عرق کردن

لینک زیر را کلیک کنید (همراه با تصاویر واقعی از بهترین مرکز تزریق بوتاکس)

لینک تزریق بوتاکس برای تعرق زیر بغل، کلیک نمایید.

تزریق بوتاکس برای میگرن

11 کاربرد عجیب بوتاکس که از شنیدنش شاخ در می آورید. یکی از آن ها درمان میگرن است. کلیک کنید.

تزریق بوتاکس در ترکیب با ژل (سینرژی)

در تیتر فوق، به دو اخم اصلی در پوست صورت اشاره کردیم. برای اینکه اثر اخم ثابت کامل از بین برود، همراه با بوتاکس، تزریق ژل نیز انجام می شود. ژل خاصیت پرکنندگی و حجم دهی به گودی ها و نقاط توخالی را دارد.

مثال های ترکیب ژل با بوتاکس عبارتند از:  چین و چروک های پیشانی، دور لب، دور چشم، چانه و گردن.

 برند های برتر بوتاکس و ژل

نکته: بهترین مرکز تخصصی تزریق بوتاکس (مرکز پیشنهادی تهران اسکین) ژل های طبیعی و سازگار با بدن (نوع اسید هیالورونیک) بدون هیچگونه عوارضی به پوست شما تزریق می شود. معروف ترین ژل ها عبارتند از: ژل های الانسه سه ساله، استایلج، پرفکتا، ژوودرم، رستیلان و غیره.

معروف ترین مارک های بوتاکس عبارتند از: مسپورت ایرانی سازگار با بدن ما ایرانی ها، نورونوکس کره جنوبی و دیسپورت انگلستان.

برای مشاهده تمامی مارک ها و برندهای معتبر بوتاکس، اینجا کلیک کنید.

بوتاکس واژن: مقاربت دردناک خانم ها و انزال زودرس آقایان

یکی از کاربردهای پزشکی-درمانی بوتاکس درمان دردهای تناسلی خانم ها می باشد. خیلی از خانم ها از نزدیکی دردناک در حین رابطه جنسی رنج می برند. حتی ناحیه واژن آن ها زخم می شود. این زخم شدن ها ممکن است به عفونت واژن و گاهی عفونت رحمی منجر شود. یکی از بهترین راه های درمان، تزریق بوتاکس برای کاهش انقباضات لگن و ناحیه واژن است.

برای اطلاعات کامل تر، اینجا کلیک کنید.

نقاط تزریق بوتاکس

بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

هر ماده جوانسازی برای نقاط خاصی از صورت کاربرد تخصصی دارد. بوتاکس در اصل برای یک سوم بالای صورت جوابدهی عالی دارد (تصویر فوق)، هر چند برای خطوط گردن و چانه نیز استفاده می شود.

قیمت و تخفیف بوتاکس در بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران

تخفیف هایفوتراپی

در کشور ما قیمت هر چیزی در نوسان است. قیمت هر یک از برندهای بوتاکس مسپورت ایرانی، زئومین، دیسپورت، نورونوکس …با هم متفاوت است. برای مثال، قیمت دیسپورت انگلیسی بین 700 تا 750 هزار تومان. البته قیمت بستگی به ویال مصرفی بوتاکس نیز دارد. گاهی از یک ویال برای دو نفر برداشت می شود و در سرنگ های مخصوص به طور جداگانه تزریق می شود. در این صورت، هزینه بوتاکس برای شما کاهش می یابد.

برای مشاهده تخفیف های ویژه، کافی ست نگاهی به سایت تهران اسکین (صفحه اصلی) بیندازید و یا با همکاران در سایت تماس بگیرید. حتما پاسخ شما را خواهند داد. به روال معمول، در اعیاد و تعطیلات رسمی مهم، جشنواره های تخفیف یا فصلی برگزار می شود. همچنین، می توانید با مراکز معرفی شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا از تخفیف ها و قیمت ها اطلاع کامل به دست آورید.

معرفی بهترین مراکز تخصصی جوانسازی و زیبایی پوست را به ما واگذارید.

مریم اکبری زاده

مهربانی و محبت ایزدی نصیب شما

بهترین مرکز جذاب سازی صورت را بشناسید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments