پاسخ به همه سؤال های شما در مورد تزریق بوتاکس ، قیمت ، عوارض و ماندگاری بوتاکس

چگونه چروک های روی پیشانی خود را از بین ببریم ؟

چروک پیشانی 2

معمولا با افزایش سن پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست میدهد و سخت تر و خشک تر میشود ولی بنا بر تحقیقات انجام شده یکی از دلایل اصلی پیشرفت چروک های صورت ,قرار گیری در معرض اشعه فرابنفش است بنابراین یکی از مناطقی که بیشترین چروک را دارد ,پیشانی میباشد .

[divider]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که از چروک پیشانی خود ناراحت میباشید و حس میکنید که انها شما را پیر نشان میدهند ,میتوانید از این روش های درمانی استفاده نمایید :

رتینوئید موضعی 

در صورتی که روی پیشانی شما چروک های سطحی وجود دارند ,میتوانید از رتینوئید با تجویز پزشک استفاده نمایید .رتیینوئید با نام تجاری رتین ـ آ به فروش میرود .دانشگاه مریلند عنوان میکند که رتین آ یک شبیه ساز کلاژن است و با افزایش تولید کلازن در پوست ,سلول های جدیدی بوجود می ایند .اگر شما به مدت 6 ماه و روزی دوبار از این کرم استفاده نمایید انگاه شاهد بهبود چروک های صورت خود خواهید بود .

[divider]

بوتاکس 

بله و باز هم بوتاکس ,همانطور که میدانید  این روش در کشور ما بسیار رایج شده است و تعداد بسیاری از خانمها برای رفع چروکهای صورتشان از ان استفاده میکنند .

بوتاکس تاثیر بسیاری بر رفع چروکهای پیشانی دارد.بوتاکس نام تجاری بوتولینیوم توکسین نوع آ میباشد که توسط باکتری بوتولیسم تولید میشود .این ماده میتویاند عضلات یک ناحیه را به صورت موقتی فلج نماید و به مدت 3 تا 4 ماه دوام می اورد ولی معمولا به مقدار خیلی کمی تزریق میشود .

چروک پیشانی

[divider]

افزایش تولید کلاژن 

در تعدادی از روش های درمانی به افزایش تولید کلاژن توجه میشود که از طریق ایجاد زخم بروی پوست صورت میگیرد .

لیزر های حرارتی ,پوست های شیمیایی و یا لیزر های سطحی همه لایه های اپیدرمی را برمیدارند و ایجاد این زخم ها به بدن شکی وارد میکند تا با تولید کلاژن سلولهای جدیدی ایجاد نماید .همچنین این لایه برداری باعث رفع چین و چروک ها میشود .

[divider]

روش های غیر موثر 

بسیاری از کمپانی ها ادعا میکنند که مواد ارایشی تولیدی انها میتوانند چروک های پوستی را به صورت دائمی از بین ببرند ولی بنا بر تحقیقات انجام شده این ادعاها بی پایه و اساس بوده و مواد ارایشی فقط میتوانند به صورت موقتی این چروک ها را پوشش دهند ولی انها را از بین نمیبرند .

[divider]

نکات ضروری :

بوتاکس روشی بسیار پرطرفدار است ولی به یاد داشته باشید که باید متخصص مربوطه این عمل را انجام دهد و پیش از مراجعه برای درمان ,حتما از کیفیت کار مکان مربوطه اطمینان حاصل نمایید .

کرم رتین آ ممکن است عوارضی از جمله حساسیت پوستی و خارش و افزایش حساسیت به نور خورشید را داشته باشد .

عمل های زیبایی که تولید کلاژن را افزایش میدهند ,ممکن است التهاب و قرمزی پوست را به همراه داشته باشند .

در صورتی که چروکهای روی پیشانی تان شما را ازار میدهد ,میتوانید با یک مشاور زیبایی صحبت کنید تا مناسب ترین روش برای شما را معرفی نماید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments