چگونه می توان تیرگی لب ها را درمان کرد

چگونه می توان تیرگی لب ها را درمان کرد

ایا احساس می کنید رنگ لبتان در مقایسه با رنگ پوستتان تیره تر است؟ آیا دلتان میخواهد که  لبهایتان مثل سابق صورتی رنگ شود؟ نگران نباشید،باید بگوییم که شما تنها نیستید، میلیونها زن در سراسر دنیا از این شرایط که به طور کامل قابل درمان می باشد رنج میبرند.

 

  1. توقف لیس زدن لب ها: خیلی از آدمها از اینکه عادت کرده اند لبهای خود را لیس بزنند در عذاب می باشند. تحریک مدام لبها باعث تیرگی لبها و حتی پوست اطراف آن میشود. چرا این مسئله رخ میدهد؟ معمولا، افراد مبتلا به این عادت لبهایی دارند که دائما خشک میشود، پس لیس میزنند تا مرطوبش کنند. متاسفانه هر چقدر بیشتر لبهایتان را لیس بزنید، آب بیشتری از لبها بخار میشود و در نهایت لبها بیشتر خشک می شوند. این کار مثل یک چرخه بی پایان ادامه پیدا می کند. بنابراین لیس زدن لب ها را کنار بگذارید.

 

  1. لایه برداری از لب ها: خیلی از افراد لبهایی خشک دارند که پوست های اضافی روی ان باعث ظاهری خشن، ناهموار و تغییر رنگ لب میشود. میتوانید هر روز صبح به آرامی لبها را با مسواک ماساژ بدهید. یا برای اینکه لایه برداری موثرتری داشته باشید، شکر، عسل و روغن زیتون را مخلوط کرده و روی مسواک بزنید و بعد لبها را ماساژ داده و شستشو بدهید. بعد از چند بار انجام این کار نتیجه را تماشا کنید.

 

  1. مرطوب کردن لبها:لبهای خشک ظاهر تیره تری دارند، به احتمال زیاد دلیلش این است که سطح ناهموار لب ها سبب می شود نور به درستی منعکس نشود. لبهای مرطوب سالم تر و صورتی رنگ هستند، پس به طور منظم با یه نرم کننده قوی مخصوص لب حداقل ۵ تا ۶ بار در روز مرطوب کنید.

 

  1. استفاده از ضد آفتاب: آفتاب بر روی لب های نیز مضرات خود را نشان می دهد! در حقیقت خورشید میتواند به پوست روی لب صدمه زده و ظاهر آنرا تیره تر و خشن کند. به دنبال یک نرم کننده مخصوص لب باشید که عامل SPF30 داشته باشه، و حداقل ۵ تا ۶ بار در روز از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که لبتان بدون پوشش نمی ماند.

 

  1. امتحان لیزر:اگر درمانهای طبیعی که برای شما گفتیم موثر نبودند، میتوانید لیزر KTP را روی لبهای تیره امتحان کنید. تعداد جلسات بسته به  میزان تیرگی لبها متفاوت می باشد اما به طور معمول، KTP به ۲ تا ۴ جلسه نیاز دارد. به این منظور می توانید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید.

منبع:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

timesofindia.indiatimes

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments