چگونه برای لیزر موهای پشت لب آماده شویم

لیزر پشت لب

لیزر مو یک فن آوری پشرفته به منظور حذف دائمی مو های زائد و ناخواسته می باشد. با این حال قبل از اقدام برای استفاده از این راه کار پیشرفته مراحلی را باید طی کنید . آماده سازی مناسب و اطمینان از مرکز انجام لیزر و داشتن اطلاعات جامع درمورد فرایند انجام کار، لیزر موی راحت و بی عارضه و رضایت بخش را برای شما به همراه خواهد داشت.

1) حتماً قبل از انجام لیزر در مورد ، سابقه بیماری در خانواده و خود شما با پزشک صحبت کنید و مطمئین شوید که پزشک این روش را برای شما مناسب می دانند. تا زمانی که پاسخ سوالات خود را به طور کامل در مورد خطرات آن برای شما و مزایای ان  نگرفته اید برای لیزر اقدام نکنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

2) از پزشک بخواهید از قبل از اقدام و بعد از اتمام عمل از شما عکس بگیرد تا روند را بتوانید به خوبی ارزیابی کنید.

3) از برنزه کردن پوست خود چهار تا شش هفته قبل از اقدام برای لیزر بپرهیزید. برنزه شدن هم شامل حمام آفتاب می شود هم شامل استفاده از سولاریوم. چراکه برنزه شدن احتمال بروز تاول و تغییر رنگ پوست را افزایش می دهد. اگر از کرم یا اسپری برای برنز کردن استفاده کرده اید اجازه دهید به طور کامل اثر آن برود سپس اقدام کنید.

4) از موم انداختن، بلیچینگ قبل از اقدام برای لیزر بپرهیزید. اجازه دهید یک ماه قبل مو رشد طبیعی خود را داشته باشد تا لیزر بتواند فولیکول مو را به راحتی هدف قرار دهد.

5) قبل از لیزر موهای پشت لب را با تیغ بتراشید. راهنمای آماده شدن برای لیزر در مایو کلینیک نشان می دهد موها وقتی زیر و کوتاه هستند بهتر از لیزر نتیجه می گیرند.

منبع:

ehow

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments