لیزر بهترین لیزر موهای زائد پوست های تیره

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره

بهترین لیزر موهای زائد برای پوست های تیره
لیزر موهای زائد برای پوست های تیره

لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست تیره هستند، کمی پیچیده تر می شود. دکلره کردن موها نیز موثر نخواهد بود. بسیاری از این افراد هم تمایلی به استفاده از روش های دیگر برای رفع موهای زائد خود ندارند، به عنوان مثال شیو کردن باعث افزایش موهای زیر پوستی می شود، به علاوه فرایند وقت گیری است.

با پیشرفت تکنولوژی راه حل دائمی تر به ما داده شده است که لیزر موهای زائد می باشد. افرادی که دارای پوست روشن و موی تیره هستند، در استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد خود هیچ مشکلی ندارند، اما کسانی که دارای پوست تیره هستند، باید کمی دقت بیشتری در مورد انتخاب لیزر داشته باشند. چرا که لیزر جذب رنگدانه ها می شود و تیره بودن پوست یعنی وجود رنگدانه بیشتر در پوست و این امر ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و راه حلی برای این مشکل نیز وجود دارد. اگر دارای پوست تیره هستید و قصد لیزر موهای زائد خود را دارید، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • انتخاب لیزر مناسب

لیزر به عنوان یک روش مناسب و موثر برای رفع موهای زائد به همه خانم ها توصیه می شود. به هرحال خانم هایی که دارای پوست تیره هستند، ملانین بیشتری در پوست خود دارند و در نتیجه بیشتر در معرض سوختگی ناشی از لیزر هستند. خوشبختانه تکنولوژی دستگاه هایی دارد که می تواند بدون هیچ خطر و عارضه ای لیزر موهای زائد را در افراد تیره پوست انجام دهند. دستگاه های مناسب افراد تیره پوست دایود و ان دی یاگ هستند.

  • سوال بپرسید

لازم است قبل از هر گونه تصمیم گیری یا مراجعه تحقیقات لازم در مورد کلینیک مورد نظر خود انجام دهید. توصیه می شود از کلینیک مورد نظر خود پرسش هایی بپرسید، از جمله اینکه چه دستگاه های لیزری در این کلینیک استفاده می شود و یا اینکه جلسه مشاوره برای شما برگزار می شود یا خیر.

در مورد اپراتوری که قرار است لیزر درمانی شما را انجام دهد، بپرسید؛ اینکه چقدر تجربه دارد و چند وقت است در حال انجام این کار است. مطمئن شوید اطلاعات کافی در مورد تمام بایدها و نبایدها و خطرات این فرایند کسب کرده اید.

خیلی بهتر است که قبل از شروع دوره درمان در مورد دستگاه های لیزر اطلاعات خود را بالا ببرید و دستگاه ها ر بشناسید. به این ترتیب می توانید راحت تر در مراجعه به کلینیک مورد نظر خود تصمیم بگیرید.

  • تقاضای تست پچ کنید

اگر دارای پوست تیره هستید، انجام تست پچ خیلی موثر خواهد بود. در تست پچ بخش کوچکی از بدن با انرژی های مختلف لیزر می شود تا سطح مناسب انرژی و میزان اثربخشی آن تعیین شود. مرز بین انرژی اثربخش لیزر و سوختگی پوست خیلی نزدیک به هم است، به ویژه در افرادی که دارای پوست تیره هستند.

  • مراقب IPL باشید

IPL معمولا با لیزر اشتباه گرفته می شود، اما کاملا با لیزر متفاوت است و اصلا برای افراد دارای پوست تیره توصیه نمی شود. در حقیقت IPL روش کاری مشابه لیزر دارد، اما انرژی ساطع شده از آن قابل کنترل نیست. لیزر دارای طول موج خاص است و تاثیر آن روی ملانین موجود در پوست کمتر است، به ویژه لیزر دایود و ان دی یاگ، اما پرتو IPL دقت لیزر را ندارد.

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.bustle.com/articles/81199-laser-hair-removal-for-dark-skin-is-possible-as-long-as-you-follow-these-4-guidelines” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید