پاسخ‌گویی به سؤالات رایج در زمینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی پرطرفدار است  و توانسته به خوبی جایگزین متدهای سنتی مانند اپیلاسیون،شیو،کرمهای موبر ،موچین و متد های مشابه شود .همانطور که می‌دانید این متد ها فقط موها را به صورت موقتی از بین می‌برند و رفع موهای زائد به کمک آن‌ها به هزینه و وقت بیشتری نیاز دارد .

لیزر موهای زائد برای همیشه موهای شما را رفع کرده و به شما پوستی زیبا و شفاف می‌بخشد .در این پست به تعدادی از سؤالات رایج در این زمینه اشاره میکنیم که بهتر است پیش از مراجعه برای درمان آن‌ها را مطالعه کنید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.تفاوت بین لیزر موهای زائد و ای پی ال چیست ؟

لیزر توانایی بیشتری در انتخاب و جذب ملانین مو دارد و این یعنی در طی جلسات کمتری موهای زائد رفع میشوند.همچنین لیزر با عمق بیشتری در پوست نفوذ میکند ولی ای پی ال این ویژگی را ندارد .دستگاه های لیزرموهای زائد  دارای نوعی سیستم خنک کننده هستند که باعث می‌شوند تا درد و سوزش ناشی از لیزر تا جای ممکن کاهش یابد .

2.ایا لیزر موهای زائد روشی ایمن است ؟

لیزر توسط سازمان غذا و دارو به رسمیت شناخته شده و تأیید شده است .

معمولاً پیش از آغاز درمان،در خصوص مزایا و خطرات لیزر و سایر موارد اطلاعاتی به بیماری داده میشود.همچنین از پچ تست به منظور اطمینان از عدم حساسیت پوست به لیزر مربوطه استفاده می‌شود .

3.لیزر موهای زائد به چند جلسه درمانی نیاز دارد ؟

پاسخ این سؤال با توجه به ناحیه درمانی ،میزان ضخامت موها و نوع پوست و موی فرد متفاوت خواهد بود .ولی حداقل تعداد جلسات برای همه افراد بین 6 .تا 8 عدد است .

رفع موهای ضخیم مانند موهایی که در تخته پشت آقایان رشد میکند،به جلسات بیشتری نیاز دارد .لیزر فقط ساختار ویژه ای از مو و فولیکول را تحت تأثیر قرار داده و به بافتهای اطراف اسیبی نمی‌رساند .

4.فاصله بین جلسات درمانی لیزر موهای زائد  چقدر باید باشد ؟

این فاصله بر اساس میزان رشد موهای شما تعیین می‌شود .به طور معمول حدود 4 تا 6 هفته میان جلسات درمانی فاصله وجود دارد که با توجه به ناحیه درمانی متفاوت خواهد شد .در صورتی که میزان رشد موها در این فاصله کم باشد،متخصص مربوطه جلسات را به گونه دیگری برای شما تنظیم خواهد کرد .تعدادی از افراد هم باید سالی یک تا دو بار جلسات درمانی مجدد داشته باشند تا رشد موهای زائد به صفر برسد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments