واقعیت هایی مربوط به لیزر موهای زائد در نوجوانان

لیزر موهای زائد در نوجوانان
لیزر موهای زائد در نوجوانان

آیا استفاده از لیزر برای نوجوانان بی خطر است؟

بله. لیزر درمانی هیچ محدودیت سنی ندارد. لیزر موهای زائد بدون هیچ خطری انجام می شود و مهم نیست فرد مراجعه کننده چه سنی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شایعات مربوط به لیزر موهای زائد در دوران نوجوانی:

برخی می گویند با افزایش سن میزان موهای زائد کاهش می یابد، اما این درست نیست. نادیده گرفتن موهای زائد باعث کم شدن آنها نمی شود.

این باور غلط وجود دارد که استفاده از لیزر باعث بروز سرطان می شود. اما در حقیقت استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد هیچ ارتباطی به بروز سرطان پوست ندارد. بهتر است بدانید که تخت های سولار و برنزه کننده به مراتب خطر بیشتری برای سلامتی دارند.

لیزر درمانی هیچگونه پرتویی ندارد، زیرا لیزر یک نور متمرکز شده است. با این حال استفاده درست از لیزر توسط متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا لیزر موهای زائد برای نوجوانان موثر است؟ پاسخ به این سوال مثبت است. از آنجایی که مو در دوره های مختلف رشد می کند، چند جلسه لیزر درمانی لازم می باشد. لیزر درمانی میزان موهای زائد را کاهش می دهد و نه اینکه آنها را به طور کامل از بین ببرد. بنابراین جلسات دیگری نیز لازم خواهد بود.

در دوره بلوغ نوعی تغییرات سریع هورمونی وجود دارد. بنابراین اگر رشد موهای زائد بیش از اندازه باشد بهتر است به پزشک مراجعه شود. دختران نیز ممکن است دچار شرایطی باشند که سندروم پلی کیستیک اواریون نامیده می شود که اگر جلسات لیزر درمانی موثر نبود، شرایط نامبرده باید درمان شود.

اگر خانم ها دچار پریودی ها یا خونریزی های نامنظم می شوند، انجام یک آزمایش هورمونی لازم است. به همین دلیل است که فرایند لیزر درمانی فقط باید در مطب پزشک انجام شود. اگر این شرایط باعث رشد موهای زائد شود، پزشک می تواند آن را درمان کند.

موهای روشن در لیزر درمانی نتیجه خوبی در پی نخواهند داشت. لیزر بر روی پوست های روشن و موهای تیره تاثیر فوق العاده ای دارد.

اینکه فردی سن کمی دارد و یا نوجوان است دلیل بر این نیست که از بین واجدین شرایط لیزر درمانی رد می شود. دختران در این مورد معمولا حساس تر از پسران هستند. از بین بردن موهای زائد به فرد کمک می کند تا تصویر بهتری از خود داشته باشد.

به یاد داشته باشید که لیزر درمانی باید توسط متخصص و در یک کلینیک مجهز انجام شود.

منبع:

http://www.laserhairpittsburgh.com/laser-hair-removal-for-teens/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments