همه چیز درباره مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور

داشتن ناخن های زیبا یک شانس نیست، بلکه به دلیل مراقبت درست از آنها است.

 

راهنمایی جهت مانیکور و پدیکور:

  1. ناخن های خود را با یک کرم مرطوب کننده، مرطوب کنید به ویژه پس از استفاده از لاک پاک کن چراکه حاوی مواد شیمیایی است که ناخن را خشک می کند.
  2. برای جلوگیری از عفونت، هرگز لایه پوست کناری ناخن را با اجبار یا زور نکنید و به عقب نرانید. چنانچه نیاز به این کار بود آن را پس از حمام که پوست نرم تر است انجام دهید.
  3. در حالی که اکثر سالن های زیبایی دستورالعمل های نظافت و ضد عفونی را به دقت دنبال می کنند، در زیر نکاتی است تا در مراجعه به یک سالن زیبایی در نظر داشته باشید:

O آیا جایگاه این کار تمیز است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

O آیا تکنسین ناخن دست خود را بین مشتریان می شوید ؟

O آیا تکنسین ناخن تجربه و / یا مجوز لازم را در صورت نیاز دارد؟

O آیا ابزار کثیف و استفاده شده را جمع و تمیز کرده اند؟

O علاوه بر این، خجالت نکشیده و از نحوه تمیز کردن ابزارشان سوال کنید.

  1. پس از پدیکور و نه قبل از آن موهای پایین پاها را بتراشید. این بدان معناست که حداقل 24 ساعت قبل از پدیکور پاها را اصلاح نکنید.زیرا ممکن است در هنگام تراشیدن مو، پای خود را ببرید که امکان عفونت در هنگام پدیکور را افزایش می دهد.
  2. اگر به صورت منظم مانیکور و پدیکور می کنید، برای خود ابزار بخرید و در سالن استفاده کنید.
  3. علاوه بر این، وان مخصوص پدیکور و فیلتر را بررسی کنید که قبل از استفاده شما کاملا ضد عفونی شده باشند. چنانچه تمیزنباشند محیطی برای رشد باکتری و قارچ است. اگر سالن تمیز به نظر نمی رسد ، آنجا را ترک کنید، سریع!
  4. اگر می خواهید ناخن را قرمز روشن یا نارنجی کنید، از لایه اضافی بی رنگ کننده به عنوان پایه، استفاده نکنید. چنانچه به دلیل استفاده طولانی مدت از لاک، رنگ ناخن برگشته و یا زرد شده باشد باسد صبر کنید تا به رنگ طبیعی برگردد.
  5. در حالی که برخی از مردم پا فشاری می کنند، هیچ مدرک علمی مبنی بر قوی تر شدن ناخن با استفاده از ژلاتین نیست. لاکهای دارای مواد تقویت کننده باعث افزایش سفتی ناخن می شوند که آن را شکننده می کند.
  6. برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات ناخن از ناخن های مصنوعی استفاده نکنید، چراکه آنها، خود این مشکلات را بدتر می کنند. ناخن مصنوعی برای افراد مستعد ابتلا به عفونت های قارچی و یا دارای ناخن های شکننده توصیه نمی شود. درافراد دارای ناخن سالم، ناخن مصنوعی می تواند خوب باشد تا زمانی که به طور مداوم روی ناخن نماند.

O آگاهی پیدا کنید از مواد استفاده شده در ناخن های مصنوعی ، چراکه ممکن است واکنش حساسیتی ایجاد کنند. اگر جوش زدید و یا واکنش دیگر داشتید، حتما در خصوص مواد مصرفی پزشکتان را مطلع کنید.

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،مو و لیزر آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments