تصویری از موهای زیر پوستی صورت

موهای زیر پوستی صورت

تصویری از موهای زیر پوستی صورت
موهای زیر پوستی صورت

دلیل پیدایش موهای زیر پوستی اصلاح کردن با تیغ است. مو با تیغ بریده شده و زمانی که شروع به رشد مجدد می کند، با یک زاویه متفاوت به سمت فولیکول مو فر می خورد. پس از آن مو در زیر پوست گیر می کند. یکی از رایج ترین علائم مربوط به موهای زیر پوستی جوش های کوچک قرمز یا صورتی رنگی است که در مقابل لمس حساس هستند. از بین بردن موی زیر پوستی یک فرایند ساده است، اما ممکن است دردناک باشد و منجر به عفونت و زخم بیشتر شود.

موی زیر پوستی صورت را فقط اگر ضروریست، از بین ببرید، به عنوان مثال برای یک موقعیت یا رویداد خاص. موی زیر پوستی معمولا به طور طبیعی طی یک یا دو هفته از بین می رود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از موچین

موهای زیر پوستی را می توانید با استفاده از موچین بیرون بکشید. ابتدا موچین را به الکل آغشته کنید تا ضدعفونی شود. یا می تانید با استفاده از پنبه آغشته به الکل تمام قسمت های موچین را تمیز کنید. تنها در صورتی برای بیرون کشیدن مو از موچین استفاده کنید که نوک آن قابل مشاهده باشد. اگر با چشم نمی توانید موی زیر پوستی را ببینید از ذره بین استفاده کنید. مو را با نوک موچین بگیرید و آن را به سرعت بیرون بکشید. اگر پوست تحریک می شود، این کار را تکرار نکنید. برای بیرون کشیدن چرک و باکتری از این بخش می توانید از کمپرس گرم استفاده کنید.

استفاده از لیزر

لیزر می تواند برای از بین بردن فولیکول مو و در نتیجه نابودی موی زیر پوستی استفاده شود. هر پالس لیزر فولیکول های زیادی را از بین می برد. استفاده از لیزر برای افرادی که معمولا از موهای زیر پوستی رنج می برند، توصیه می شود.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments