لایه برداری از پوست با لیزر

مقاله ای کامل و جامع در مورد معرفی برترین دستگاه های آر اف رادیو فرکانسی خانگی+فیلم??

[su_animate type=”swing” duration=”2″]

جوانسازس پوست با دستگاه رادیو فرکانسی آر اف

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

دستگاه های رادیو فرکانسی (RF) خانگی برای سفت کردن پوست

[/su_heading]

هنگامی که از کلمه ی رادیو فرکانسی صحبتی به میان می آید به یاد تلویزیون و رادیو می افتیم. البته اشتباه نکنید، رادیو فرکانسی بسیار متفاوت است و زمانیکه این امواج بین رادیو، تلویزیون و دستگاه آر اف مشترک هستند با این تفاوت که هر کدام از این دستگاه ها به طور متفاوتی از این امواج استفاده می کند برای مثال؛ رادیو آن را به صوت، تلویزیون آن را به تصویر و صوت و دستگاه آر اف آن را به تنها به امواج و کمی حرارت بدل می کن و تنها در سطح پوست و نه در درن بدن می فرستد زیرا قدرت و توانایی این فرکانس ها و امواج در دستگاه های رادیو فرکانسی و یا آر اف بسیار کم است.

با این طرز تفکر که امواج رادیویی بر بافت ها و سلول های بدن تاثیر می گذارند، با نگاهی دقیقتر و نزدیکتر به این نتیجه خواهیم رسید که این روش یا همان رادیو فرکانسی کمی تهاجمی است.

در واقع کلمه ی تهاجمی به روشی اطلاق می شود که مانند عمل های جراحی پوست به طور کامل در قسمتی از بدن شکافته شود و این عمل بر بافت ها و سلول های بدن تاثیر مستقیم بگذارند که البته در روش آر اف (RF) پوست شکافته نمی شود، اما در زیر پوست شاید به همان اندازه که عمل جراحی بر سلول ها اثر کنند، فرکانس های این روش نیز بر بافت ها موثر واقع شوند.

طریقه ی صحیح استفاده از دستگاه آر اف خانگی برای صورت ????

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]

 

[/box]

[toggle title=”رادیو فرکانسی و درمان مشکلات پوستی???” state=”close” ]

جوانسازس پوست با دستگاه رادیو فرکانسی آر اف

رادیو فرکانسی و درمان مشکلات پوستی

از رادیو فرکانسی برای زیبایی و مشکلات پوستی نیز استفاده می شود و به راحتی می توان از آن در این شرایط بهره برد، به  این صورت که امواج فقط در سطح پوست فعالیت خود را آغاز می کنند و به درون پوست نفوذ نمی کنند. به این حالت درمان های زیبایی رادیو فرکانسی گفته می شود و حالت پزشکی و جراحی ندارد.

این روش کاملا بی درد و سریع است و نسبت به سایر روش ها که همگی با درد و مشکلات و دوره ی نقاهت همراه بودند این روش کاملا ساده و آسان است.

پزشکان با استفاده از یک نود یا مسیر حرکت برای جریان رادیو فرکانسی ، این امواج را به پوست وارد می کنند و به پوست ضربه می زنند. در حالت تماس پوست با این امواج، پوست دچار ارتعاش می شود و با تولید کلاژن و الاستین سبب سفت شدن و تردی پوست می شود.

به طور طبیعی، زمانیکه پوست سفت میشه، منافذ پوست بسته می شوند و چروک ها شروع به کمتر شدن می کنند. این اثر سریعتر از انتظار برای جذب لوسیون ها ی مرطوب کننده و مغذی توسط پوست و یا درمان های دیگر است.

این روش می تواند باعث تناسب اندام و فرم دهی به بدن، کاهش چروک های پوستی و حتی درمان های رادیو فرکانسی برای چشم ها نیز شود.

رادیو فرکانسی راه حلی برای سفت شدن پوست

همانطور که اشاره کردیم با تماس پوست به دستگاه رادیو فرکانسی، پوست دچار لرزش و ارتعاش می شود و با تولید حرارت  ، سبب تولید کلاژن و الاستین در پوست می گردد، در نتیجه منافذ پوست بسته و یا حتی کوچک می شوند و پوست سفت می گردد.

اگر در انجام ان روش مداومت و پشتکار داشته باشید، پس از مدتی به نتایج باور نکردنی خواهید رسید.

در ابتدا وقتی که از این وسیله برای درمان های زیبایی استفاده می کنید، صفحه ای فلزی را می بینید که روی پوست صورت شما ماساژ داده می شود. این صفحه ی فلزی به یک ژنراتور رادیو فرکانسی متصل است که امواج را به پوست شما می رساند.

هنگامی که پوست شما در اثر ورود امواج دچار ارتعاش می گردد، این ارتعاشات خود دلیلی بر ایجاد گرما و پاسخ پوست به این روش است.

رادیو فرکانسی برای تمام نقاط بدن استفاده می شود و فقط مختص صورت نیست.

استفاده از رادیو فرکانسی آر اف برای رفع چروک های پوستی

در این روش هنگامی که پوست می لرزد و تولید گرما می کند، پوست را در ناحیه ی چروک ها بهم می کشد و و این حرکت مداوم و تولید گرما سبب صاف شدن چروک ها می گردد.

استفاده از رادیو فرکانسی یا آر اف (RF )  برای درمان سلولیت

اکثر افراد برای درمان سلولیت های پوستی به این روش پناه می آورند و مراجعین در این شاخه بسیار هستند. در واقع سلولیت توده های چربی انباشته شده در ناحیه ی ران و باسن هستند. که خانم ها زمانیکه لباس زیر می پوشند از وجود این چربی ها واقعا کلافه می شوند و به همین خاطر از لیپوساکشن هم برای رهایی از این روش استفاده می کنند.

با استفاده از رادیوفرکانسی، متخصصین توده های چربی ناخواسته در ناحیه ی ران ها و باسن را هدف می گیرند و بدون عمل جراحی، با استفاده از امواج الکترومغناطیسی چربی های منطقه را می سوزانند و در هم میشکنند و بافت ها و دیگر سلول ها در آن منطقه، بدون آسیب رها می کنند.

علاوه بر سوزاندن چربی ها، پوست نیز سفت می شود و حالت شلی خود را از دست می دهد و احتمال ایجاد چروک پس از کاهش چربی را به صفر می رساند.

استفاده از رادیو فرکانسی برای صورت

روش رادیو فرکانسی درست مانند سایر روش ها که در کنار مزایای زیاد دارای معایبی نیز است. گاهی رادیو فرکانسی یا آر اف ( RF ) سبب ایجاد سوختی بر سطح پوست نیز می شود. پس قبل از اینکه به این روش اقدام کنید حتما از محافظ پوست بر سطح پوستتان استفاده نمایید.

به این دلیل که دستگاه های رادیو فرکانسی متفاوت هستند و طول موج های متفاوتی دارند بسیار اهمیت دارد که شما با آن ها آشنایی کامل داشته باشید و سپس به درمان اقدام نمایید. همچنین از ریسک ها و خطرات این روش نیز آگاهی کامل داشته باشید.

در اثر کلینیک ها برای محافظت از پوست در مقابل امواج رادیو فرکانسی از ژل های خنک کننده روی سطح پوست استفاده می شود. این روش از لایه ی اپیدرم پوست ( لایه ی اولیه و سطحی پوست) در مقابل حرارت تولید شده توسط دستگاه محافظت می کند.

[/toggle]

[toggle title=”سوالات رایج در مورد دستگاه های رادیو فرکانسی آر اف (RF )⁉️” state=”close” ]

جوانسازس پوست با دستگاه رادیو فرکانسی آر اف

دستگاه های رادیو فرکانسی ، آر اف (RF ) چگونه عمل می کنند؟ برای چه قسمت هایی مناسب است؟ و مزایای آن بر سایر روش ها چیست؟

دستگاه های رادیو فرکانسی آر اف برای افراد با؛

  • پوست های افتاده
  • شفاف کردن پوست
  • لیفت پوست ( تمام نواحی بدن)
  • افزایش کلاژن در پوست
  • رفع چربی های موضعی شدید
  • پوست های چروک
  • رفع سلولیت،
  • رفع آکنه و اسکار
  • جوانسازی
  • رفع کبودی
  • سفت کردن پوست
  • صاف کردن پوست باسن

استفاده می شوند. در صورتی که این دستگاه های آر اف با دستگاه های لیزر ترکیب شوند برای رفع موهای زائد نیز بسیار مفید واقع می شوند.

در روش آر اف (RF)، بیماران تحت تاثیر امواج رادیویی دستگاه قرار می گیرند و این امواج با تولید حرارت به بخش مورد نظر از بدن نفوذ می کنند ( و تومور، بافت، رگ خونی و یا حتی یک اندام داخلی را با توجه به مشکل بدن می سوزانند) و باعث درمان اختلالات در بدن می گردند.

از فواید و مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت بالا در رسیدن به نتایج است.
  • در ترکیب با سایر روش ها عالی عمل می کند.
  • رادیو فرکانسی روشی بی درد و بدون عمل جراحی است و به طور کلی غیر تهاجمی ست.
  • برای تمام مناطق بدن قابل استفاده است و تنها مختص یک منطقه از بدن نیست.
  • افراد تا حد زیادی با استفاده از این روش جوانتر به نظر می رسند.

چه افرادی گزینه ی مناسب برای استفاده از این روش هستند و چه کسانی باید از انجام آن اجتناب کنند؟

تمام آن افرادی که از سلولیت و افتادگی پوست خود خسته شده اند ( چانه، گردن، فک). هر شخصی در هر سنی می تواند از آن استفاده کند.

  • نکته: خانم های حامله و افرادی که دچار عفونت هایی در سطح پوست هستند به شدت از انجام این روش خود داری نمایند.

رادیو فرکانسی آر اف در چند جلسه درمانی انجام میشود؟

برای افرادی که تنها به لیفت خیلی کمی نیاز دارند بین 3 تا 6 جلسه پیشنهاد می شود.  البته پزشکان معمولا 6 تا 10 جلسه برای رسیدن به نتایج عالی توصیه می کنند.

جلسات معمولا با فاصله ی بین 1 تا 2 هفته بین جلسات انجام می شود. پس از این جلسات برای پایدار بودن نتایج هر 6 ماه یکبار این روش پیشنهاد می گردد. افراد با افتادگی های شدید معمولا بین 10 تا 15 جلسه و حتی بیشتر به درمان می پردازند تا به نتیجه ی رضایت بخشی دست یابند.

بهترین زمان برای انجام رادیو فرکانسی آراف چه زمانی است؟

بهترین زمان سن 35 سالگی است که چروک ها و افتادگی بر سطح پوست نمایان می شوند. البته بهتر زمان در واقع زمانیست که شما احساس کنید بر سطح پوستتان چروک هایی دیده می شود. و چون این روش هیچ عوارضی ندارد، معمولا دوره های درمانی هر چه سریعتر شروع شوند، نتایج بهتری به دنبال خواهند داشت.

رادیو فرکانسی در جلسه ی درمان چگونه انجام می شود؟

با توجه به آستانه ی درد هر شخصی در ابتدا این پزشک کرم بی حس کننده ای بر سطح پوست فرد می مالد و سپس ژل و کرم ماساژ و محافظ دستگاه آر اف بر سطح پوست مالیده می شود. سپس امواج به درون پوست نفوذ می کنند و سبب فرم دهی به پوست می شوند. در پایان از کمپرس یخ  یا ژل خنک کننده مجددا در منطقه ی درمان استفاده می گردد.

آیا اثرات رادیو فرکانسی یا آراف دائمی است؟

متاسفانه هیچ چیز در این روش دائمی نیست. زیرا پس از مدتی الاستین و کلاژن دوباره در پوست کم می شود و به ترمیم مجدد آن نیاز است.

مراقبت های قبل و بعد از رادیو فرکانسی آر اف چگونه است؟

  • هیچ کاری که باعث حساس شدن پوست شود، قبل از رادیو فرکانسی انجام ندهید. – برای مثال حمام آفتاب گرفتن و یا برنزه کردن بدن خود.
  • برخی از افراد به علت داشتن پوستی حساس پس از رادیو فرکانسی آر اف دچار قرمزی پوست می شوند که خیلی سریع از بین می رود و به سرعت به محل کار خود باز می گردید.
  • معمولا پزشکان به بیماران خود پیشنهاد می کنند که پس از رادیو فرکانسی از ژل ها و کرم های خنک کننده و یا کمپرس یخ برای رفع قرمزی پوست استفاده نمایند.

این روش برای درمان تومور های سرطانی مفید است؟

در روش رادیو فرکانسی یا آر اف به راحتی می توان سلول های دچار اختلال را با استفاده از امواج رادیو فرکانسی به طور کامل درمان نمود و به سلول های سالم هیچ آسیبی وارد ننمود.

این روش به گونه ای به روش مایکروویوهای موجود در خانه ها شبیه است، اما اصلا نگران نباشید، چرا که این امواج در مقابل امواج مایکرو ویو کاملا طول کمی دارند و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تضمین شده است و متخصصین زیادی به تست و ارزیابی این محصول پرداخته اند.

[/toggle]

رادیو فرکانسی آراف (RF ) برای سفت کردن پوست در خانه

شما علاوه بر مراجعه به کلینیک ها به راحتی می توانید از آر اف های خانگی نیز استفاده نمایید.

این دستگاه های خانگی توسط FDA سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است و نیاز به هیچ نگرانی نیست. امروزه اکثر خانم ها در آمریکا یکی از این دستگاه ها را در خانه دارند و نتایجی باور نکردنی از آن گرفته اند.

سیستم این دستگاه ها با دستگاه های موجود در کلینیک ها تفاوتی ندارد و تنها  در منبع تغذیه و برق متفاوت هستند و همچنین تمام کار ها توسط خود شما در خانه انجام می شوند.

قبل از اینکه شما به این دستگاه ها را برای خود در خانه تهیه کنید بهتر است تا روش استفاده از آن ها را به درستی بیاموزید.

اگر کمی در مورد این روش ها دچار تردید هستید حتما با متخصصین ما به مشاوره بپردازید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” ]

معرفی 9 دستگاه آر اف مطرح جهان

[/box]

در این قسمت به معرفی چند دستگاه برتر رادیو فرکانسی خانگی می پردازیم.???

[su_box title=”انواع برتر دستگاه های رادیو فرکانسی آر اف RF?” style=”bubbles” box_color=”#f99ba9″]

[toggle title=”دستگاه آر اف NORLANYA تک قطبی: سفت کردن پوست و رفع چروک” state=”close” ]

دستگاه آر اف NORLANYA تک قطبی: سفت کردن پوست و رفع چروک

دستگاه آر اف NORLANYA تک قطبی

این دستگاه رادیو فرکانسی یکی از بهترین دستگاه ها برای ماساژ پوست در قسمت های خارجی و ارسال فرکانس ها به درون پوست است.

متاسفانه، این دستگاهبا هیچ ژل خنک کننده ای همراه نیست و شما باید این ماده را به طور جداگانه خرید نمایید.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه سه قطبی کاویتاسیون1-5 Zeny®: برای از بین بردن سلولیت و فرم دهی به بدن+ فیلم ?” state=”close” ]

دستگاه سه قطبی کاویتاسیون1-5 Zeny®

دستگاه سه قطبی کاویتاسیون1-5 Zeny®

این مدل رادیو فرکانسی بیشتر توده های چربی موجود در پوست را هدف میگیرد و برای تمام قسمت های بدن استفاده می شود. البته باعث سفت شدن پوست نیز می شود، بنابراین نسبت به سایر دستگا ه ها از قیمت بالاتری بر خوردار است.

این دستگاه همچنین 5 عملکرد متفاوت دارد. البته بهتر است از این دستگاه در کلینیک ها استفاده شود و برای مصارف خانگی کمی گران است.

به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از چنین دستگاه هایی باید از کرم مناسب پوستتان استفاده کنید و نه هر کرمی.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه تک قطبی بدون سوزن با نور آبی Project E Beauty رادیو فرکانسی آر اف (RF )” state=”close” ]

دستگاه تک قطبی بدون سوزن با نور آبی Project E Beauty رادیو فرکانسی آر اف

دستگاه تک قطبی بدون سوزن با نور آبی Project E Beauty رادیو فرکانسی آر اف

این دستگاه بسیار مقرون به صرفه و با قیمتی فوق العاده عالی در بازار آمریکا عرضه شده است. این دستگاه آر اف به دلیل امواج کوتاه و انرژی کمتر برای مصارف خانگی مفید تر است.

به این معنا که استفاده از این دستگاه بسیار ایمنتر است. این دستگاه آر اف شامل RF تراپی و ال ای دی یو وی (UV- LED) است. هر دوی این موارد باعث تحریک پوست می شوند. البته این دستگاه با ژل خنک کننده و محافظ پوست همراه نیست.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف تک قطبی با دسته ی لرزشی Project E Beauty: در مانی برای رفع چروک ها” state=”close” ]

دستگاه آر اف تک قطبی با دسته ی لرزشی Project E Beauty

دستگاه آر اف تک قطبی با دسته ی لرزشی Project E Beauty

این دستگاه حرکت و حالتی ماساژ مانند بر پوست دارد و ترکیبی عالی برای رسیدن به بهترین نتایج است. این دستگاه کمی بزرگتر از نمونه های قبلی است و کارایی فوق العاده ای دارد.

اما متاسفانه این مدل هم دارای ژل محافظ پوست نیست و حتما باید جداگانه خریداری شود. البته در هنگام خرید علاوه بر دستگاه می توانید یک ژل محافظ و خنک کننده نیز سفارش دهید.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه لیفت صورت رادیو فرکانسی قابل حمل و بدون سیم” state=”close” ]

دستگاه  رادیو فرکانسی لیفت صورت قابل حمل و بدون سیم

دستگاه لیفت صورت رادیو فرکانسی قابل حمل و بدون سیم
دستگاه لیفت صورت رادیو فرکانسی قابل حمل و بدون سیم

اگر به دنبال دستگاهی در حد متوسط هستید، این دستگاه انتخاب کاملا مناسبی برای شماست. این دستگاه برای افرادی که همیشه در سفر هستند، بسیار مفید است. زیرا با سیم و بدون سیم تنها با شارژ شدن قابل استفاده است.

قبل از استفاده از این دستگاه حتما دستور العمل را به دقت بخوانید تا از میزان انرژی برای پوست خود مطمئن شوید.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف Micro Current RF برای لیفت صورت با ماساژ + ژل مخصوص دستگاه برای پوست ” state=”close” ]

دستگاه آر اف Micro Current RF برای لیفت صورت با ماساژ

دستگاه آر اف Micro Current RF برای لیفت صورت با ماساژ

این دستگاه بسیار مناسب برای ماساژ و لیفت صورت است و مانند نمونه ی قبل با سیم و بدون سیم قابل استفاده است. [/toggle][toggle title=”دستگاه High Frequency D’arsonval آر اف با الکترود های آرگونی برای مصارف حرفه ای+ فیلم ?” state=”close” ]

دستگاه High Frequency D’arsonval آر اف با الکترود های آرگونی

دستگاه High Frequency D’arsonval آر اف با الکترود های آرگونی

این دستگاه مانند سایر دستگاه عمل می کند با این تفاوت که با تولید حرارت و گرما در بافت پوست باعث بهبود گردش خون می شود.

یکی از ویژگی های عالی این دستگاه تاثیر مستقیم و غیر مستقیم فرکانس ها با انرژی بالا بر بدن است که با 7 الکترود قابل تعویض شیشه ای برای مصارف خاص می توان از آن استفاده نمود.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف Project E Beauty V Face Bio Micro-current Bi-polar Four-polar با 4 قطب دو به دو: برای لیفت صورت” state=”close” ]

دستگاه آر اف Project E Beauty V Face Bio Micro-current Bi-polar Four-polar با 4 قطب دو به دو

دستگاه آر اف Project E Beauty V Face Bio Micro-current Bi-polar Four-polar با 4 قطب دو به دو

این مدل نسبت به مدل های قبلی کمی گران تر است، زیرا کیفیتی کاملا متفاوت را در یک یا دو جلسه برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این دستگاه با استفاده از امواج الکترو مغناطیسی به باز سازی کلاژن ها و تولید پروتئین های تولید شده در پوست شما منجر می شود. پوست شل و افتاده را در ناحیه ی درم پوست تقویت می کند  و آن را بالا می کشد. و شما را از شر چین و چروک راحت می کند.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف Tripollar STOP – Anti Aging Facial Skin Treatment برای رفع چین و چروک و ضد پیری + فیلم ?” state=”close” ]

دستگاه آر اف Tripollar STOP – Anti Aging Facial Skin Treatment

دستگاه آر اف Tripollar STOP – Anti Aging Facial Skin Treatment

این دستگاه به طور تضمینی برای رفع چروک های پوستی فروخته می شود .

با داشتن این مدل ، در حمام و یا کنار تخت خود همیشه یک دستگاه آر اف خواهید داشت و تنها با 12 تا 15 دقیقه استفاده هر 2 تا 3 بار در هفته به زیبایی بدرخشید.

این دستگاه به رنگ های مشکی، قرمز کلاسیک و سفید  در بازار موجود است.

[/toggle]

[toggle title=” Project E Beauty Professional دستگاهی برای از بین بردن چین و چروک ها، جای زخم و اسکار، آکنه، گودی زیر چشم، رفع کبودی، رفع سلولیت، فرم دهنده به بدن، دستگاه کاهش وزن + فیلم ?” state=”close” ]

Project E Beauty Professional

Project E Beauty Professional


این دستگاه از آن جایی که قابلیت های بالایی در رفع مشکلات پوستی دارد، طبیعتا حرفه ای بوده و از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

[/toggle]

[toggle title=”Project E Beauty 7 in 1 Professional Multifunction این دستگاه قادر به انجام میکرودرمابرژین، سفت کردن پوست، لیفت صورت، رفع چین و چروک، کاهش وزن است” state=”close” ]

Project E Beauty 7 in 1 Professional Multifunction

Project E Beauty 7 in 1 Professional Multifunction

البته این مدل هم مثل نمونه ی قبل است و تشابهات زیادی دارد، اما چند سری اضافه با خود همراه دارد.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف Project E Beauty Professional Cellulite Body Shaping Fat Removal System که برای از بین بردن سلولیت ها ، فرم دهی به بدن و کاهش چربی در خانه و سالن ها قابل استفاده است.” state=”close” ]

دستگاه آر اف Project E Beauty Professional Cellulite Body Shaping Fat Removal System

دستگاه آر اف Project E Beauty Professional Cellulite Body Shaping Fat Removal System

این دستگاه دارای سیستمی کاملا پیچیده و مناسب برای فرم دهی به بدن، چربی سوزی سلولیت ها، از بین بردن چربی های موضعی است. این مدل از دستگاه آر اف علاوه بر کاهش چربی اضافه بدن به جوان سازی و ارتجاعی نمودن پوست نیز می پردازد.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه آر اف / کاویتاسیون / مکش دار یا وکیوم (Radio Frequency/Cavitation/Vacuum (Table Top)) که به تیبل تاپ معروف است + فیلم? ” state=”close” ]

(Radio Frequency/Cavitation/Vacuum (Table Top)

(Radio Frequency/Cavitation/Vacuum (Table Top)

با استفاده از این دستگاه غدد چربی شکسته می شوند و توسط غدد لنفاوی از بدن خارج می گردند. ( هم در بدن و هم در صورت)

این دستگاه نسبت به تمام دستگاه های دیگر که از آن ها در این مقاله یاد شده، هزینه ی بالاتری دارد.

[/toggle]

[toggle title=”دستگاه های Cola Bear و Project E Beauty PE202″ state=”close? ]


[/toggle]

[/su_box]

[su_note note_color=”#f89fba” text_color=”#110f0f”]

در این قسمت به معرفی کرم ها و ژل های مورد نیاز قبل از استفاده از دستگاه آر اف (RF) می پردازیم

کرم های حاوی اسید هیالورونیک، 500 میلی لیتر

کرم های حاوی اسید هیالورونیک

برای رسیدن به بهترین نتایج با  دستگاه های آر اف، و نفوذ پذیری هر چه بیشتر امواج در پوست بهتر است از کرم ها و ژل ها قبل از این فرآیند استفاده نماییم.

این کرم ها با درصد 500 میلی لیتر اسید هیالورونیک به شما اجازه می دهد تا پوستتان همیشه مرطوب باشد و از دستگاه در دمای بالا نیز بتوان استفاده نمود. و هیچ سوختگی بر سطح پوست شما ایجاد نمی شود.

Radio Frequency(RF) Massage Cream by Sharp&Botanica Slr. Italy کرم ماساژ دستگاه آر اف

Radio Frequency(RF) Massage Cream by Sharp&Botanica Slr. Italy

از این کرم نه تنها برای آر اف بلکه برای سایر فرآیند ها مانند؛  التراسوند( RF, IR, PDT,( Ultrasound نیز استفاده می شود.

ReVive Moisturizing Renewal Cream

کرمی برای تمام انواع پوست ها و استفاده در شب

ReVive Moisturizing Renewal Cream

این کرم دارای  RES و گلیکولیک اسید و مواد نرم کننده ی پوست است. این کرم بسیار در بازسازی پوست در هنگام خواب شما عالی عمل می کند. ( پس از رادیو فرکانسی مصرف شود)

La Mer The Moisturizing Soft Cream

کرمی برای تمام انواع پوستی و کاربرد روزانه دارد

این کرم خواصی مانند؛ نرم کنندگی، مرطوب کنندگی ،و جوانسازی پوست را دارد.

Klapp Chi Yang Exclusive: Golden Glow Moisturizing Cream

کرمی برای پوست های خشک و در تمام 24 روز و شب

Klapp Chi Yang Exclusive: Golden Glow Moisturizing Cream

این کرم باعث نرمی و تغذیه ی پوست، و درخشش پوست و سلامت آن میشود. همچنین خاصیت مرطوب کننده گی نیز دارد.

[/su_note]

منابع

[su_button url=”http://skintighteningsage.com/11-great-rf-frequency-skin-products-available-online/” target=”blank” style=”3d” background=”#f6a4bf” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 1[/su_button]

[su_button url=”http://skintighteningsage.com/best-creams-use-radiofrequency-facial-rejuvenation/” target=”blank” style=”3d” background=”#f6a4bf” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 2[/su_button]

[su_button url=”http://skintighteningsage.com/radio-frequency-skin-tightening-your-ultimate-guide/” target=”blank” style=”3d” background=”#f6a4bf” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 3[/su_button]

[su_button url=”https://en.wikipedia.org/wiki/Radio_frequency_skin_tightening” target=”blank” style=”3d” background=”#f6a4bf” color=”#3d0101″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک 4[/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

11 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
7 years ago

سلام.دستگاههای آراف خانگی که معرفی شد چگونه واز چه طریقی میتوان خریداری کرد با تشکر

علی
علی
7 years ago

با تشکر از پاسختون.شماره تماس یا آدرس(نمایندگان)را در این مورد میشه لطف کنین معرفی کنید.تا پیگیری نماییم(در مورد خرید دستگاههای آراف خانگی)

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  علی

با سلام و احترام، دوست عزیز به زودی در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

رویا
رویا
6 years ago

با عرض سلام و خسته نباشید. من خواستار خریداری یکی از دستگاه های ار اف چند منظوره هستم.با توجه به اینکه این کمپانی نمایندگی در ایران ندارد خواهشمندم که تیم خوب تهران اسکین هر چه زودتر من رو در جریان زمان عرضه ی محصولات این کمپانی و چگونگی خرید بگذارد.بسیار ممنون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  رویا

سلام، دوست گرامی بله حتما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت تمایل میتوانید شماره تماس در اختیار ما قرار دهید.( شماره تماس در سایت انتشار نمی یابد)

رویا
رویا
6 years ago

ممنون از پاسخگویی شما

موسوی
موسوی
5 years ago

سلام، آر اف خانگی cola bear میخواستم قیمت و نحوه خرید اعلام نمایید.
متشکرم
در سایت آمازون 110 دلار با ژل و یک سر اضافه اعلام کرده است.

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  موسوی

سلام دوست عزیز
از طریق لینک زیر با شماره درج شده تماس بگیرید.

https://www.tehranskin.com/%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

ف
ف
5 years ago

سلام و خسته نباشید
من هم یک دستگاه RF خانگی می خواستم بهترین و قویترین اون ها برای لیفت و جوانسازی پوست صورت به همراه ژل مخصوصش. چطور می تونم این دستگاه رو از طریق شما تهیه کنم. سپاسگزار می شم اگر پاسخگو باشید.

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  ف

سلا دوست عزیز
از طریق لینک زیر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

https://www.tehranskin.com/%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C/