مزیت های عرق کردن

مزایای عرق کردن

مزیت های عرق کردن چیست؟

عرق کردن دمای بدن را تنظیم کرده و سموم بدن را خارج می کند. عرق تشکیل شده از آب، نمک، مواد معدنی و مواد دیگری که بدن به آنها نیاز ندارد (مواد زائد، آلودگی ها و سموم). علاوه بر این بدن از طریق کلیه ها و کبد سم زدایی کرده و از مواد زائد خود را خلاص می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ورزش کردن یکی از راه های خوب برای خارج کردن سم از بدن است، زیرا بیشتر عرق می کنید و جریان خون بدن را نیز افزایش می دهد. این به معنای انتقال اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به پوست است (یکی از چیزهایی که برای پوست مهم است، تغذیه شدن مداوم است.). مواد زائد نیز سریعتر از پوست حذف می شوند.

عرق کردن از پوست نیز محافظت می کند، به این صورت که لایه ای نامرئی از عرق و چربی روی پوست ایجاد می شود. این لایه ی اسیدی از ورود باکتری، مواد شیمیایی مضر و آلودگی ها به پوست ممانعت می کند. بنابراین اگر پوست خود را زیاد بشویید و پاکسازی کنید یا از پاک کننده های قوی استفاده کنید، باعث از بین رفتن این لایه ی اسیدی محافظ می شوید که آسیب رسیدن به پوست بیشتر می شود. ضعیف شدن شرایط محافظتی پوست، باعث بروز مشکلات مختلف برای پوست می شود – از جمله خشکی، تحریک پوست و التهاب. آیا پوست شما جوش می زند؟ از بین رفتن این لایه ی اسیدی از روی پوست، جوش ها را بیشتر می کند.

[divider]

کلینیک فوق تخصصی پوست، لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments