مراقبت های پوستی لازمه ی لیزر موهای زائد

لیزر 7

پوست از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده بدن است که بعنوان دیواره دفاعی از بدن در مقابل اشعه های فرابنفش (امواج الكتروماگنتيك داراى طول موج ميان حدود 5 تا 400 نانومتر)، میکروب ها و دیگر عوامل خطرناک محافظت میکند. اگرچه پوست بدن اندکی مقاوم در برابر سرما و گرما است، اما به مراقبت های بیشتر نیاز دارد، بویژه زمانی که قصد انجام لیزر مو یا رفع موهای زائد بدن به کمک دستگاه آی پی ال را دارید.

لیزر موهای زائد صورت در کلینیک آلومینا

از میان شیوه های نوین زیبایی، لیزر موهای زائد در اندک زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین و محوبت ترین روش موجود برای رفع موهای زائد تبدیل شده است. این روش مناسب خانم هایی که به علت مشغله زیاد کاری قادر به انجام اپیلاسیون و استفاده از موم گیاهی نیستند یا تحمل درد مومک را ندارند. لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای افرادی است که هرازگاهی از شیو کردن و اصلاح روزانه  موهای زائد دست و پا خسته و دلزده می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مراقبت پوستی

در این تکنیک هدف از بین بردن، سوزاندن و ریشه کن کردن پیازک های مو به کمک انرژی متمرکز لیزر است. به کمک دستگاه لیزر سطوح و بخش های بزرگتری از بدن موزدایی می شوند و  ترجیحا برای افراد دارای پوست روشن یا موهای تیره پیشنهاد می شود، زیرا پوست تیره و سبزه تمامی انرژی لیزر را به خود جذب کرده و همین عامل سبب بروز لک های پوستی و آسیب های پوستی میگردد. لیزر موهای زائد بعنوان بهترین روش ممکن برای رفع دائمی موهای زائد در نظر گرفته شده است.

png16

از آنجایی که لیزر، پیازک یا ریشه های مو را به طور کامل می سوزاند و از بین می برد، در این میان ممکن است در ناحیه مورد درمان کمی سوزش و درد ایجاد شود.  بنابراین در این جاست که مراقبت های پوستی، توجه و مواظبت در مرحله ء نقاهت اهمیت پیدا می کند. به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • استفاده از کرم های پوست برای جلوگیری از آفتاب زدگی برای پوست های حساس. پوست بدن انسان در برابر نور خورشید و اشعه های فرابنفش بسیار آسیب پذیر بوده و به سرعت به تیرگی می گراید.
  • پس از انجام لیزر موهای زائد، از دوش آب گرم، اتاق بخار و سونا برای 24 تا 48 ساعت دوری کنید.
  • در صورت مصرف داروهای آنتی بیوتیک از انجام لیزر وهای زائد خودداری کنید. دقیقا دو هفته پس از اتمام دوره درمان با داروی آنتی بیوتیک، امکان لیزر مو وجود دارد.
  • استفاده از کمپرس یخ به عنوان بی حس کننده موضعی برای کاهش درد پس از انجام لیزر موهای زائد
  • استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 15, 20 or 50 به بالا.
  • اجتناب از انجام اپیلاسیون، مومک، بند انداختن و الکترولیز، زیرا برای انجام لیزر، موهای زائد باید به اندازه یک سانتی متر دست نخورده باقی بمانند.
  • از برنزه کردن پوست بدن پیش از لیزر موهای زائد خودداری کنید.
  • تعیین فواصل زمانی مختلف میان جلسات لیزر مو—4 تا 12 هفته به طور ایده آل.
  • در صورتی که قصد دارید موهای زیر بغل را لیزر کنید، سعی کنید این کار را در ساعات اولیه صبح انجام دهید تا مجبور نباشید از دئودورانت و خوشبو کننده های بدن استفاده کنید.
  • در صورت لیزر موهای زائد صورت، استفاده از کرم و پمادهای موضعی ضد آکنه ممنوع است.

 

منبع:

http://laserhairadvice.com/how-to-prepare-for-laser

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments