مراقبت های لازم پس از لیزر موهای زائد

laser2

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن به سرعت یک روش محبوب بین خانم ها شده است، به ویژه خانم هایی که زمان کافی برای استفاده از دیگر روش ها ندارند. به علاوه افرادی که از اصلاح کردن های مرتب خسته شده اند این روش را ترجیه می دهند.

مراقبت از پوست پس از استفاده از لیزر دارای مراحل مختلفی است که عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. استفاده از ضدآفتاب. تمام قسمت هایی که تحت درمان لیزر قرار گرفته اند باید با مقدار زیادی کرم ضدآفتاب پوشانده شوند، زیرا در این شرایط پوست مستعد تیره شدن است، به ویژه افرادی که دارای پوست حساس یا تیره هستند.
  2. استفاده از کرم یا یخ یا هر خنک کننده دیگری بلافاصله پس از انجام درمان. پس از استفاده از لیزر درمانی، بخش هایی را که تحت درمان قرار گرفته اند باید خنک و بی حس نگاه دارید تا میزان ناراحتی ناشی از درمان را به حداقل برسانید.
  3. گاهی، البته خیلی به ندرت، احتمال بروز چیزی مانند جوش روی پوست وجود دارد که ممکن است جای آن روی پوست بماند. در این مورد بلافاصله به پزشک خود مراجعه کنید یا اگر امکان مراجعه به پزشک نیست تصویری از بخش مورد نظر برای پزشک ارسال کنید. پزشک نیز راه کارهایی برای درمان به شما ارائه خواهد داد.
  4. پوست خود را یک هفته پس از درمان ماساژ دهید. این کار نه تنها باعث ریزش سریعتر موها می شود، بلکه پوست را صاف تر می کند. با این حال اگر احساس سوزش و خارش می کنید یا صدمه ای به پوست وارد شده، این کار را انجام ندهید.

نکات مهم

  • یک کرم مرطوب کننده ضدحساسیت فقط برای استفاده پس از لیزر مو تهیه کنید.
  • خانم ها سعی کنند زمان انجام درمان مصادف با عادت ماهانه آنها نباشد، حتی چند روز قبل از آن نیز بهتر است درمان انجام نشود. این دوره پوست در مقابل درد بیشترین حساسیت را داراست.
  • درمان زیر بغل بهتر است صبح زود انجام شود تا قبل از آن مجبور به استفاده از ضد بو برای زیر بغل نباشید. به علاوه حداقل تا یک ساعت پس از درمان از مصرف ضد بوها اجتناب کنید.
  • از قرار گرفتن در مقابل گرما اجتناب کنید. گرما شامل گرمای خورشید، دوش آب گرم، آشپزی، سونا و غیره می باشد.
  • اگر در مقابل درد خیلی حساس هستید، از پزشک بخواهید ضد درد موضعی تجویز کند تا قبل از درمان استفاده کنید (مصرف تیلنول 30 دقیقه قبل از درمان ممکن است موثر باشد.)
  • از بین برخی موها برای همیشه کار خیلی سختی است. بهتر است بخش هایی که دارای چنین موهایی هستند، یک یا دو بار در سال تحت درمان لیزر قرار گیرند.
  • اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید، استفاده از لیزر درمانی توصیه نمی شود. حداقل دو هفته پس از توقف مصرف آنتی بیوتیک می توانید درمان را شروع کنید.
  • اگر پوست حساس دارید، مالیدن مداوم یخ بر روی بخش های تحت درمان، قبل و بعد از انجام فرایند، آنها را بی حس می کند.
  • بسته به منطقه تحت درمان و تعداد جلسات انجام شده، فاصله بین هر جلسه 4 تا 12 هفته خواهد بود.
  • در فاصله بین هر جلسه از موم و یا نخ اصلاح استفاده نکنید. در این فواصل در هنگام رشد موها می توانید از ژیلت استفاده کنید، حتی برای صورت.
  • در صورت لیزر درمانی صورت از مصرف داروهای موضعی جدا خودداری کنید (داروهایی که برای درمان جوش تجویز شده اند و غیره).
  • از ضدآفتاب های ضد آب دارای SPF حداقل 15 استفاده کنید. (بهترین حالت استفاده از ضدآفتاب های دارای SPF 50 به بالا می باشد.).

هشدارهای لازم

  • نسبت به مهارت و تجربه متخصصی که قرار است لیزر درمانی را انجام دهد، اطمینان حاصل کنید.
  • لیزر موهای زائد بر روی افراد دارای موی تیره و پوست روشن بسیار موثر است. اگر پوست و موی روشن هستید، نتیجه لیزر درمانی شما ممکن است به خوبی دیگران نباشد.
  • همانطور که در بالا ذکر شد، اگر پوست شما حساس باشد به ندرت احتمال بروز جوش پوستی وجود دارد. اما جای نگرانی وجود ندارد، چرا که بروز این مشکل خیلی به ندرت رخ می دهد.

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود. در این مطب ها و مراکز تخصصی لیزر با بهترین قیمت در سطح کیفی بسیار بالا ارائه میشود.

در شهرهای مختلف همکاران این مرکز، از جمله شعبه های تهران، مشهد و اصفهان، از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments