محافظت از موها در زمان خواب

محافظت از موها در زمان خواب
محافظت از موها در زمان خواب

مراقبت از موها در هنگام خواب

در زمان خواب، خوابیدن روی موها باعث گرم شدن آنها می شود. صبح پس از بیدار شدن می توانیم آسیب هایی وارد شده به موهای خود را در آینه ببینیم و این آسیب ها به این دلیل است در طول شب روی موهایمان خوابیده ایم. برای اجتناب از این آسیب ها و داشتن موهایی مرتب در صبح بهتر است قبل از خواب اقداماتی انجام دهیم و نکاتی را در نظر داشته باشیم.

از کش های پلاستیکی استفاده نکنید.

بسیاری از خانم ها هزینه های زیادی صرف موهای خود می کنند، اما در هنگام خواب موهای خود را با کش پلاستیکی مدل دم اسبی می بندند و به این شکل آسیب زیادی به موهای خود می زنند. کش های پلاستیکی فشار زیادی به ساقه و ریشه مو وارد می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دارو و درمان شبانه بر روی موهای خود استفاده کنید.

گاهی استفاده از داروهای شبانه بهترین درمان برای موها محسوب می شود و از خشکی و شکستن موها جلوگیری می کند. به عنوان مثال می توانید مقداری روغن سنبل هندی در یک فنجان آب داغ حل کرده و سپس آن را روی موهای خود استفاده کنید. پس از آن موهای خود را در یک روسری اریشمی ببندید تا از کثیف شدن روکش بالشت خود جلوگیری کنید. در طول شب این دارو تاثیر فوق العاده ای بر روی موها خواهد داشت. صبح روز بعد نیز موهای خود را خیس نکنید و ابتدا آنها را به شامپو آغشته کنید. سپس موها را بشویید.

موهای خود را جمع کنید.

محافظت از موها در زمان خواب
محافظت از موها در زمان خواب

موهای خود را به دور خو جمع کنید و با یک پارچه ببندید. در این شرایط پارچه گزینه مناسب تری است، زیرا آسیب کمتری به موها می رساند. به علاوه می توانید موهای خود را ببافید.

روکش بالشت خود را تعویض کنید.

روکش پنبه ای برای بالشت باعث کشیده شدن موها می شود. روکش ابریشمی بهترین گزینه برای استفاده بر روی بالشت باشد. اگر استفاده از ملحفه ابریشمی برای بالشت برایتان امکان پذیر نیست، می توانید از شال یا روسری ابریشمی بر روی بالشت خود استفاده کنید.

قبل از خواب موهای خود را شانه بزنید.

بهترین کاری که می توانید برای موهای خود انجام دهید شانه کردن آنها قبل از خواب است. از شانه هایی با دندانه های باز و طبیعی استفاده کنید و موهایتان را به مدت چند دقیقه از ریشه تا نوک شانه بزنید.

منبع:

http://stylecaster.com/beauty/protect-hair-while-sleeping/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments