لیزر و رفع موهای زائد

لیزر و رفع موهای زائد
لیزر و رفع موهای زائد

آیا از رفع موهای زائد خود با استفاده از وکس، نخ و ژیلت خسته شده اید؟ آیا پس از استفاده از این روش ها دچار جوش های پوستی و آکنه می شوید؟ اگر با این مشکلات روبه رو می شوید، بهتر است استفاده از لیزر را برای رفع موهای زائد بدن خود بررسی کنید.

متخصصین پوست از لیزر برای رفع موهای زائد بدن و صورت استفاده می کنند. به لطف پیشرفت های تکنولوژی امروزه همه می توانند از لیزر استفاده کرده و موهای زائد خود را به روش موثر و بدون خطر از بین ببرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از لیزر ملزم به ملاقات های مکرر به پزشک می باشد، اکثر مراجعه کنندگان بین 2 تا 6 جلسه لیزر درمانی نیاز دارند. پس از اتمام جلسات مورد نیاز فرد تا مدت ها از شر موهای زائد خود خلاص خواهد شد. زمانی که مو مجددا رشد می کند، تراکم آن نسبت به قبل به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. به علاوه موهای رشد کرده نیز خیلی نازکتر و روشن تر از قبل هستند. پس از رشد مجدد موها می توان چند جلسه از لیزر درمانی استفاده کرد.

متخصصین پوست لیزر را برای اکثر بخش های بدن توصیه می کنند. بسیاری از دستگاه های لیزر قسمت های وسیع بدن را به طور موثر درمان می کنند، از جمله پشت، ناحیه بیکینی، قفسه سینه، صورت، به ویژه بالای لب و چانه، گردن و شانه ها.

هشدار: لیزر درمانی توسط تکنیسین کم تجربه ممکن است منجر به سوختگی، تغییر رنگ پوست و زخم شود. بنابراین با انتخاب یک تکنیسین با تجربه و حرفه ای و مراجعه به کلینیک مجهز عوارض احتمالی مربوط به لیزر درمانی را کاهش دهید.

در زمان لیزر درمانی چه اتفاقی می افتد؟

قبل از شروع درمان ناحیه مورد نظر تمیز خواهد شد. برخی بیماران از ژل بی حس کننده استفاده می کنند. بی حس کردن ناحیه تحت درمان برای پوست های حساس و نواحی کوچک موثر خواهد بود. 30 تا 60 دقیقه طول می کشد تا ژل بی حس کننده اثر کند، بنابراین به موقع از این بی حس کننده ها استفاده کنید.

لیزر درمانی در اتاق مخصوصی انجام می شود. هر کسی که در این اتاق حضور دارد باید در طول فرایند لیزر درمانی عینک های محافظ بپوشد. لیزر مو را با تبخیر کردن آن از بین می برد. این امر باعث به وجود آمدن توده کوچکی تز دود می شود که بوی گوگرد می دهد.

مدت زمان انجام درمان بستگی به وسعت منطقه تحت درمان دارد. به عنوان مثال لیزر موهای زائد بالای لب ها چند دقیقه طول می کشد، در حالیکه این فرایند برای پاها و پشت ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد.

اقدامات لازم پس از هر جلسه لیزر درمانی

برای پیشگیری از عوارض جانبی احتمالی، تمام بیماران باید از پوست خود در مقابل تابش نور آفتاب محافظت کنند. پس از لیزر درمانی به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • از قرار گرفتن منطقه درمان شده در مقابل خورشید جدا خودداری کنید.
  • از تخت های سولار، لامپ های خورشیدی یا هر وسیله برنزه کننده دیگری استفاده نکنید.
  • به دستورات پزشک خود در مورد مراقبت های پس از لیزر درمانی دقت کنید.

ممکن است پس از انجام لیزر درمانی در بخش تحت درمان متوجه قرمزی و التهاب شوید. این امر اغلب مشابه آفتاب سوختگی خفیف است. استفاده از کمپرس سرد می تواند به کاهش ناراحتی کمک کند.

عوارض احتمالی لیزر درمانی چیست؟

رایج ترین عوارض مربوط به لیزر درمانی خفیف بوده و معمولا بین 1 تا 3 روز طول می کشد. این عوارض عبارتند از:

  • ناراحتی
  • التهاب
  • قرمزی

دیگر عوارض احتمالی بسیار به ندرت رخ می دهند و بستگی به متخصص پوست یا تکنیسین اجرا کننده دارند. این عوارض احتمالی عبارتند از:

  • تاول زدن
  • زخم های سرد
  • عفونت
  • زخم شدن پوست
  • روشن یا تیره شدن پوست

به مرور زمان پوست به حالت طبیعی خود بازمی گردد. با این حال برخی تغییرات در رنگ پوست دائمی هستند. به همین دلیل مراجعه به تکنیسین ماهر و با تجربه بسیار مهم است. به علاوه دنبال کردن دستورالعمل های متخصص پوست اهمیت زیادی دارد. رعایت نکات مربوط به قبل و بعد از درمان به میزان قابل توجهی احتمال بروز عوارض جانبی را کاهش می دهد.

منبع:

https://www.aad.org/public/diseases/cosmetic-treatments/laser-hair-removal#overview

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments