بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان

سوالات مردان در مورد لیزر موهای زائد

بهترین لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

گروه دیگری از مراجعین لیزر موهای زائد مردان هستند که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. لیزر در مردان و زنان به یک روش انجام می شود و دارای تاثیرات مشابه نیز می باشد. عوارض احتمالی مربوط به آن نیز در هر دو گروه یکسان است. اما به هرحال برخی سوالات مطرح شده توسط مراجعین خانم و مراجعین آقا متفاوت است که در این مقاله به رایج ترین سوالات مطرح شده توسط مردان اشاره می کنیم.

  • در یک کلینیک لیزر موهای زائد مورد نظر خود به دنبال چه ویژگی هایی باید باشم؟

وقتی به دنبال کلینیک لیزر موهای زائد می گردید، چند نکته وجود دارد که باید در مورد آنها اطمینان حاصل کنید. اولین نکته اینکه مطمئن شوید کلینیک مورد نظر شما از تکنولوژی لیزر پزشکی استفاده می کند (و نه IPL یا دستگاه های لیزری که برای رفع موهای زائد طراحی نشده اند).

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دستگاه های لیزری که مخصوص رفع موهای زائد هستند، لیزرهای پیشرفته می باشند که طبق نوع مو و رنگ پوست مراجعه کننده تنظیم می شوند. یک دستگاه لیزر استاندارد می تواند برای تمام مراجعین با پوست تیره یا روشن مورد استفاده قرار گیرد و برای افرادی که دارای پوست تیره هستند، دستگاه های لیزر خاص نیاز است. بنابراین اگر دارای پوست تیره هستید، ز کلینیک مورد نظر خود مطمئن شوید که دستگاه مناسب برای پوست های تیره دارد یا خیر.

  • جلسات مورد نیاز برای من چه تعداد خواهد بود؟

تعداد جلسات برای هر فدر متفاوت خواهد بود و این عدد به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع مو و بخش تحت درمان. از آنجایی که مو فقط در دوره رشد تحت تاثیر پرتو لیزر قرار می گیرد، لازم است لیزر موهای زائد طی چند جلسه متعدد انجام شود. اگر یکی از جلسات تعیین شده را انجام ندهید و یا فاصله بین جلسه ها زیاد باشد، در کل دوره درمان به تعداد جلسات بیشتری احتیاج خواهید داشت. معمولا تعداد جلسات مورد نیاز برای مردان بیشتر از زنان است. فاصله بین هر دو جلسه نیز حدود 6 تا 8 هفته خواهد بود.

  • آیا لیزر دردناک است؟

اکثر مردان تمایل به لیزر موهای زائد روی قفسه سینه خود دارند. پوست این ناحیه نسبت به بخش های دیگر بدن کمی حساس تر است و ممکن است در این ناحیه مردان کمی احساس درد داشته باشند، اما به طور کل لیزر دردناک نیست، به ویژه در مردان که پوست بدن کمی کلفت تر از زنان است. حس ایجاد شده در زمان انجام موهای زائد مانند برخورد بند پلاستیکی به پوست است که بلافاصله برطرف می شود. به هر حال برای کاهش یا پیشگیری از هر گونه درد می توان از پمادهای بی حس کننده موضعی استفاده کرد.

  • هزینه لیزر موهای زائد در هر جلسه چه میزان خواهد بود؟

هزینه لیزر موهای زائد در هر جلسه بستگی به محل تحت درمان دارد. به عنوان مثال هزینه مربوط به صورت کمتر از هزینه لیزر قفسه سینه خواهد بود. به طور کل هزینه لیزر موهای زائد مردان کمی بیشتر از زنان خواهد بود و علت آن بزرگ تر بودن مساحت بدن آنها و پرتراکم بودن موهای زائد مردان است.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://myskinlaser.com.au/resources/frequently-asked-male-laser-hair-removal-questions/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید